Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Kyra,   29jr,   Zoon 4jr,   Zoon 1,5jr,    in de 5e ronde zwanger, 19 juni uitgerekend

Tessel, 30jr, Dochter 2jr, Dochter 1jr, 2e ronde, NOD 12 okt

Suusie, 33jr, Dochter  3 jr, zoon 1,5 jr, 2e ronde, NOD 18 november (als ik uitga van 28 dagen)

Lillian 28 jr, Zoon 3jr, Dochter 1jr, Ronde ?, NOD?
Mup 27 jr, zoon 5 jr, dochter 3 jr, ronde 4, nod 1 dezer dagen, als ik van 28 dagen uitga as zondag.
Mel, 31 jaar, dochter 4, dochter 3 jr, ronde 4, nod 7 nov (cyclus 6 weken)

Suusie gefeliciteerd met je ongesteldheid, nu kun je inderdaad van een datum uitgaan, succes

mup ik zal heel erg voor je duimen en hou ons op de hoogte

Liefs Kyra

Hi Kyra
Fijn   dat je een leuke vakantie hebt gehad.
Je hebt ook al echt kwaaltjes dus, enzerzijds vervelend maar kan er nu alleen maar van dromen. Alleen maar bevestiging dat je zwanger bent!
Bevallen in juni leek mij ook zo leuk, we hebben nu kwa sterrenbeelden rammen en leeuw en ik als tweeling in huis. Ik de rust tussen al die drammers en klauwers hihi had er graag nog een rustige bij gehad! Maar helaas niet voor het kiezen.
Veel succes en plezier bij je termijn echo!
Groetjes Lillian

Hi Kim,
Lijkt me heel dubbel, de combi van je pijn en je wens. Wat is verstandig en wat is je wens. Hopelijk heb je geen pijn meer als je zwanger bent. Beterschap en klus ze deze week!
Groetjes Lillian

quote: Lillian reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-10-2007 21:10:29'));

Hi suusie,
Bedankt voor de tip ik zal eens kijken of dat mag.
Ik ben sinds 3 sep gestopt met de pil. Dus nog niet zo lang.
Sinds die tijd ook van 3 voedingen naar nog maar 1 gegaan...hopelijk helpt dat ook wat. Ik wil eigenlijk die avondvoeding erin houden maar als het ongi worden het tegen blijft houden stop ik helemaal
Groetjes Lillian

Nu maar hopen dat het allemaal werkt.
In principe kan je natuurlijk wel zwanger raken terwijl je borstvoeding geeft, maar minderen is misschien wel goed ja. Hopelijk hoef je nog niet helemaal te stoppen (als je dat zelf nog liever niet wil).
Succes he!

Groetjes suus

hai meiden

Helaas, ik ben uiteindelijk na bijna een week overtijd toch ongesteld geworden, en we gaan ronde 5 in.... heel eerlijk gezegd met toch een flinke tekleurstelling. En waar ik van baal is dat ik mijn hele leven een exacte cyclus heb gehad van 28 dagen, en dat ik nu dus zooo onregelmatig ben.... misschien door de stress van het huis bouwen en de verhuizing? Nou, dan maar hopen dat het snel beter gaat worden. Sorry hoor dat ik even moet klagen en spuien, maar ik baal zo, mensen worden om me heen binnen no time zwanger en nu ben ik pas in de ronde 5 maar het voelt al zo lang.... jeetje wat ben ik een zeur, maar hopelijk snappen jullie me.....

Kim, jou zit het ook niet mee meid.... moeilijk hoor, maar misschien is het toch een idee, om 1 maandje rust in de bouwen, en als het beter gaat met je heup er dan weer voor 100% voor te gaan. Sterkte ermee en kop op! We gaan de zwangeren snel volgen!

Kyra fijn dat de vakantie leuk was en dat het goed met je gaat!

Lilian hoe gaat het met het afbouwen? Hopelijk komt je cyclus snel weer op gang!

Suusie spannende tijden ook voor jou!

Ik duim voor jullie dames!

Kyra,   29jr,   Zoon 4jr,   Zoon 1,5jr,    in de 5e ronde zwanger, 19 juni uitgerekend
Tessel, 30jr, Dochter 2jr, Dochter 1jr, 2e ronde, NOD 12 okt

Suusie, 33jr, Dochter  3 jr, zoon 1,5 jr, 2e ronde, NOD 18 november (als ik uitga van 28 dagen)

Lillian 28 jr, Zoon 3jr, Dochter 1jr, Ronde ?, NOD?
Mup 27 jr, zoon 5 jr, dochter 3 jr, ronde 5, nod   nd 16 november, als ik uitga van 28 dagen.
Mel, 31 jaar, dochter 4, dochter 3 jr, ronde 4, nod 7 nov (cyclus 6 weken)
Mel alles goed bij jullie? Spannende tijden ook voor jullie!

Tot snel maar weer!

Liefs Mup

Terug
Bovenaan