quote: Femmie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-10-2007 22:43:08&apos

);
Suusie
He ik zag je profiel en ik zit een beetje in het zelfde schuitje.....
Ben bijna 31 en...
Ik heb ook twee kindjes waarvan de oudste 3 is en de jongste 1,5, ik heb twee jongens.
Wil graag eind dit jaar zwanger worden.
Ben heel beniueuwd hoe dat straks is als ik zwanger ben....ik vond de zwangerschap van Valentijn mijn jongste tegenvallen met een kind van 1. Mijn oudste was nog net geen twee toen hij geboren is en wilde nooit zelf loipen en zo. Moet wel zeggen dat het bij mij twee keizersnedes zijn geweest...het herstel duurde wel lang.
Daarom laat ik er nu 2,5 jaar tussen.
Dan is mijn oudste zeker al naar school als de baby geboren is.
Hij is van juni dus hij gaat pas na de zomervakantie.
En jouw dochter wanneer gaat zij naar school?
Vind je het spannend om weer zwanger te worden met twee kleintjes?
Liefs Femke
Hoi Femmie,
Ja, onze verhalen lijken wel heel veel op elkaar ja.
Mijn dochter wordt in mei 4 (en mag dus voor de vakantie al even naar school) en zij scheelt met mijn zoontje 22 maanden (dus ook net geen 2 jaar).
Ik vond de tweede zwangerschap ook heel zwaar, hoewel mijn dochter gelukkig wel zelf liep. Ik had veel last van mijn bekken en kreeg met 29 weken ook nog eens een hoge bloeddruk (bij de eerste ook).
En ook ik heb 2 KS gehad. Eerste acuut en 2de gepland ivm nauw bekken. 2de KS viel erg tegen, omdat ik erg verkleefd bleek te zijn.
Na een gesprek met mijn gyn durf ik nog wel 1 zwangerschap aan (zal hoogstwaarschijnlijk weer hoge bloeddruk krijgen) omdat zij mij goed in de gaten gaat houden dit keer. Ook weet ze nu dat ik erg verkleefd ben en weet ze dat ze de KS iets anders moet gaan doen (extra lange insicie).
Ik vind het weer superspannend en als ik een kindje in de supermarkt kon gaan kopen deed ik dat, maar ja, je moet er wat voor over hebben he! En de wens is zoo groot!
Dus jullie gaan er eind van het jaar weer voor.
Ik moet eerlijk zeggen, wij zijn natuurlijk al begonnen, maar verwacht niet voor het einde van het jaar zwanger te zijn. Bij de andere 2 was het ook niet meteen raak.
Heel veel succes alvast en we lezen vast nog van elkaar
Groetjes Suus