Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Hallo allemaal,

Ik kon niet wachten en heb eergisteren al een test gedaan. Negatief natuurlijk!
Wat ben ik ook een muts he! Morgen zou mijn NOD zijn als ik van mijn laatste cyclus uitga (31 dagen). Ik denk dat ik morgen nog een test doe en anders wacht ik eerst weer een week af.

hallo,

ik ben nu 4 dgn overtijd.
heb zond. getest maar hellaas negatief.
maar wat nu heb ik nu te vroeg getest of ben ik nu niet zwanger?

heeft iemand een idee?
graag hoor ik jullie reactie.

groetjes p

Hey hoi,

Kim wat balen zeg dat je ongi bent geworden, en zekers balen dat je zo'n pijn hebt, de fysio helpt je niet? Heb je inmiddels een afspraak voor de MRI gekregen via de huisarts?

Suusie en Spdijks jammer geen positieve test, hebben jullie getest met ochtendurine? Bij mijn 1e dochter had ik 1x overdag getest en die was toen negatief de andere dag getest met ochtendurine en toen was ie positief.  Ik heb toen maar aangenomen  dat er 's ochtends meer HCG in de urine zit, maar of dit daadwerkelijk zo is en of het ad testen lag (waren nl van 2 verschillende merken), ik weet het niet.

Lilian al nieuws?

Groetjes,

mij

quote: espritfreak reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-12-2007 21:21:56'));

Hey hoi,

Kim wat balen zeg dat je ongi bent geworden, en zekers balen dat je zo'n pijn hebt, de fysio helpt je niet? Heb je inmiddels een afspraak voor de MRI gekregen via de huisarts?

Suusie en Spdijks jammer geen positieve test, hebben jullie getest met ochtendurine? Bij mijn 1e dochter had ik 1x overdag getest en die was toen negatief de andere dag getest met ochtendurine en toen was ie positief.  Ik heb toen maar aangenomen  dat er 's ochtends meer HCG in de urine zit, maar of dit daadwerkelijk zo is en of het ad testen lag (waren nl van 2 verschillende merken), ik weet het niet.

Lilian al nieuws?

Groetjes,

mij

Hoi hoi,

Ik heb wel getest met ochtendurine, maar 4 dagen voor (denk ik tenminste) de NOD.
In de ochtendurine zit het hormoon meer geconcentreerd omdat je 's nachts natuurlijk niet of minder drinkt dan overdag. Maar de ene test is schijnbaar ook gevoeliger dan de ander.
Ik denk dat als ik morgenochtend test ik zekerder over de uitslag kan zijn (positief of negatief) maar ik weet nog niet of ik het durf. Misschien wacht ik nog wel een weekje.

Groetjes Suus

quote: spdijks reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-12-2007 14:17:03'));

hallo,

ik ben nu 4 dgn overtijd.
heb zond. getest maar hellaas negatief.
maar wat nu heb ik nu te vroeg getest of ben ik nu niet zwanger?

heeft iemand een idee?
graag hoor ik jullie reactie.

groetjes p

Als je over een weekje nog niet ongesteld bent, gewoon nog een keer testen! Misschien is je cyclus dit keer langer?
Ik hoop voor je dat ie dan wel positief is.
Hoelang zijn jullie bezig inmiddels?
Wij vanaf september, maar dit is pas de derde cyclus.

Groetjes Suus

Hoi,

Suusie, denk je echt dat je zo lang kunt wachten om nog een keer te testen? Heb je al last van (de beruchte) 1e  kwaaltjes? Het blijft toch weer spannend of niet, ook al heb je 't al 2 keer meegemaakt. Nou mocht je morgen durven te testen, ik duim voor je, heel veel suc6!

Liefs

quote: espritfreak reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-12-2007 22:37:13'));

Hoi,

Suusie, denk je echt dat je zo lang kunt wachten om nog een keer te testen? Heb je al last van (de beruchte) 1e  kwaaltjes? Het blijft toch weer spannend of niet, ook al heb je 't al 2 keer meegemaakt. Nou mocht je morgen durven te testen, ik duim voor je, heel veel suc6!

Liefs

Ik weet het echt nog niet. Ik heb nog geen kwaaltjes. Niet van een zwangerschap, maar ook niet van een naderende ongesteldheid. Nu had ik dat bij mijn zoontje ook niet hoor! Dus dat zegt nog niks. Ik ga maar eens overleggen met manlief, kijken wat hij zegt.
Warschijnlijk kan ik het morgen toch weer niet laten hoor! Maar ik zie het nog wel.
Laat het in ieder geval nog wel weten.
Wanneer ga jij weer testen?

Groetjes Suus

hoi suusie,

jij vroeg hoe lang wij al bezig zijn.
nou nog niet zo heel lang hoor (ik mag dus ook nog niet klagen.)
ik ben begin nov gestopt met de pil en we zijn ook meteen aan de slag gegaan.

groetjes p

Terug
Bovenaan