A
Anoniem
Guest
hallo allemaal,
zo weer een dag en nog steeds niet ongie,
ik wordt nu wel een beetje nerveus zou ik dan toch zwanger zijn?
ik heb gisteren maar weer een test gekocht ik denk dat ik dit weekend maar weer even ga testen.
bij ons in de familie zijn ze er wel van op de hoogte dat wij er een derde bij willen hebben.
alleen weten ze nog niet wanneer, ik heb laatst nog gezegt dat het nog wel even zou duren want we zijn net verhuist en we hebben hier maar twee slaapkamers .
we willen met 1,5 jaar wel gaan verbouwen.
maar het verlangen naar een derde werd wel groot dus zeiden wat kan ons het schelen dan maar bij ons op de kamer.
en wij vinden de dat de leeftijden niet te groot moeten worden.
als we zwanger zijn is de leeftijd tussen de jongste en de baby 2 jr.
(maar dan moet het ons wel gegund zijn natuurlijk want een kind krijg je niet zomaar.)
groetjes p
zo weer een dag en nog steeds niet ongie,
ik wordt nu wel een beetje nerveus zou ik dan toch zwanger zijn?
ik heb gisteren maar weer een test gekocht ik denk dat ik dit weekend maar weer even ga testen.
bij ons in de familie zijn ze er wel van op de hoogte dat wij er een derde bij willen hebben.
alleen weten ze nog niet wanneer, ik heb laatst nog gezegt dat het nog wel even zou duren want we zijn net verhuist en we hebben hier maar twee slaapkamers .
we willen met 1,5 jaar wel gaan verbouwen.
maar het verlangen naar een derde werd wel groot dus zeiden wat kan ons het schelen dan maar bij ons op de kamer.
en wij vinden de dat de leeftijden niet te groot moeten worden.
als we zwanger zijn is de leeftijd tussen de jongste en de baby 2 jr.
(maar dan moet het ons wel gegund zijn natuurlijk want een kind krijg je niet zomaar.)
groetjes p