Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

hallo allemaal,

zo weer een dag en nog steeds niet ongie,
ik wordt nu wel een beetje nerveus zou ik dan toch zwanger zijn?
ik heb gisteren maar weer een test gekocht ik denk dat ik dit weekend maar weer even ga testen.

bij ons in de familie zijn ze er wel van op de hoogte dat wij er een derde bij willen hebben.
alleen weten ze nog niet wanneer, ik heb laatst nog gezegt dat het nog wel even zou duren want we zijn net verhuist en we hebben hier maar twee slaapkamers .
we willen met 1,5 jaar wel gaan verbouwen.
maar het verlangen naar een derde werd wel groot dus zeiden wat kan ons het schelen dan maar bij ons op de kamer.
en wij vinden de dat de leeftijden niet te groot moeten worden.
als we zwanger zijn is de leeftijd tussen de jongste en de baby 2 jr.
(maar dan moet het ons wel gegund zijn natuurlijk want een kind krijg je niet zomaar.)

groetjes p

Hallo allemaal,

He Kim wat vervelend zeg die pijn! Hopen dat ze er gauw achter zijn waar het vandaan komt. Paracetamol kan geen kwaad bij een eventuele zwangerschap, dus dat kan je gewoon nemen.

Lillian: ook al zo'n lange cyclus. Die van jou is al 3 dagen langer dan die van mij.
Heb je er al een testje gedaan?

P: spannend hoor! Wie weet had je je ei later en ben je toch zwanger!

En daar hoop ik nu toch ook een beetje op. De test was gisteren helaas weer negatief, maar de ongesteldheid laat ook nog op zich wachten.
Ik heb geen eisprong gevoeld, maar dat had ik bij mijn dochter ook niet.
Ga op z'n vroegst ook van het weekend weer testen en anders wacht ik weer een week. Ik hoop niet dat het weer 2 maanden gaat duren en dat ik dan alsnog weer ongesteld wordt. Zo gaat het natuurlijk wel erg lang duren he!

Groetjes suus

hallo meiden,
hoe is het met jullie?

met mij gaat het minder goed vandaag zijn toch de rode duiveltjes gekomen (man wat baal ik hier van)
maar goed het was ook te mooi om waar te zijn dat het in een keer zou gaan lukken.

ik wens iedereen veel succes en wij gaan de volgende keer er gewoom weer tegen aan!

kim beterschap
suusie wat jammer dat het negatief was maar hopen op het goede,

groetjes p

Hallo allemaal,

P balen dat je ongi doorgezet heeft, terwijl je toch al overtijd was. Shit, shit, shit. Hopelijk volgende ronde weer.

Alleen mijn ouders en broer weten dat we voor een 3e gaan (en een paar vriendinnen, maar dat weet mijn man niet, ha, ha). Dat komt voornl. doordat ik een miskraam heb gehad, dat ik toch wel met een aantal mensen wilde delen, vandaar. De rest van onze vrienden hoeven het niet te weten, want dan gaan ze iedere keer vragen hoe het zit.

Hopelijk ben ik na het weekend heel erg blij!!!
Duimen maar.

Groetjes Ikke

hoi ikke,

ik hoop het voor je dat je na het weekend goed nieuws hebt.
ik duim voor je

groetjes p

Hoihoi,

Suusie wat balen zeg dat je test negatief was. Maar ja, zolang je nog niet ongi bent, is er nog hoop toch. Maar kan me wel voorstellen dat dit niet leuk is zo. Ik duim voor jou!

P, hè bah wat een vervelend nieuws, toen wij in oktober 1 keer onbeschermd geklust hadden, kreeg ik van die vage zwangerschapsklachten en toen ik eindelijk ah idee gewend was dat ik weleens zwanger zou kunnen zijn, was de ongi wel een erg grote teleurstelling. Maar ja, wij zitten nu officieel in ronde 1 en gaan met de feestdagen druk ah klussen hahaha. Een romantischer tijd is er niet hè?

En Ikke wel spannend zeg, ik hoop voor jou dat je een positieve test in handen hebt straks en dan worden de feestdagen wel heel speciaal. Ik duim ook voor jou!

Hoi allemaal,

Helaas, gisteren kwamden de  alsnog. Kreeg toch alweer een beetje goeie hoop. Kreeg last van gespannen borsten. Dat kreeg ik vroeger ook als ik ongesteld moest worden, maar deze keren was dat steeds niet het geval. Nu dus weer wel.
Dus deze cyclus was 34 dagen.
Maar ach! Vol goede hoop op naar de volgende ronde! Ik weet nu echt alleen helemaal niet wanneer ik mijn eisprong kan gaan verwachten
Ach ja, maar goed oefenen als de ongi voorbij is he, tot ik weer ongi wordt. Zal manlief vast niet erg vinden

En Ikke? Weet jij al meer? Spannend hoor!

Groetjes Suus

Kind
-----------
kind
-------------
kind
--------
             ronde                nod
-----

Kimvg

dochter 4,5 jaar

dochter  2 jaar

8

16 januari

smaartje

dochter
(4  jaar)  

zoon
3 jaar)

2
3

mk
?

mel30

dochter
(4,5jaar)

dochter
(3 jaar)

3

Zwanger!

NataschaP    

zoon
(2 jaar)

zoon
(11 mnd)

2

zwanger!

Mup01

zoon
(5jaar)      

dochter
(3jaar)

4

zwanger!

Glas-kraaltje      

Femmie
zoon (6 jaar)

zoon  (3 jaar)
dochter (4 jaar)

zoon (1 jaar)
1

-
zwanger!

Start in januari!

melanie07

dochter(3jr)

zoon (1jaar)

-

start in januari

ikke
zoon (4jr)
dochter(3jr)
11
NOD 21 dec

Lillian 28jr
zoon (3jr)
dochter (1jr)
ronde1
NOD +- 12dec

Suusie
dochter 3jr
zoon(1,5 jaar)
4
NOD 24 jan (?)
sp dijks                        zoon (2  jr)                zoon 1 jr                      1e ronde                          NOD?

Terug
Bovenaan