Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Hoi meiden,

Gister om 11 uur bij de fysio geweest, hij is er van overtuigd dat er iets is, maar hij weet niet wat. En zo lang hij niet weet wat het is kan hij me ook niet meer verder helpen.
Om 12 uur moest ik weer naar de dokter en zij heeft gelijk een verwijs brief gemaakt voor de orthopeed. Ik heb nu een afspraak gemaakt voor 10 januari, eerder kon helaas niet. Ik krijg iedere dag meer pijn sinds anderhalve week gaat het echt steeds meer pijn doen. Zelfs met zitten en lopen nu en 's nachts word ik ook wakker van de pijn. Dat is echt niet leuk meer.
Die 3 weken zullen wat dat betreft wel lang gaan duren.
Voor de pijn kan ik Paracetamol innemen. Maar ja we zijn nu alweer 8 maanden bezig voor de derde dus wil ik liever zo min mogelijk van die rommel innemen, maar pijn is ook niet alles.
Dus zolang het nog niet zo ver is neem ik maar gewoon van alles in.
Ik heb er nu ook 2 rond lopen die aandacht willen in plaats van dat moeders de hele dag het liefst niets zou doen.
Voor de rest gaat het gelukkig prima hoor. Jullie zullen misschien wel denken wat een ouwe zeur, die heeft altijd wat te klagen. Maar zo zit ik helemaal niet in elkaar hoor. Ik heb alleen nooit wat en nu heb ik van alles tegelijk gehad.
Spannend voor de dames die in afwachting zijn, hou ons op de hoogte he!!

Groetjes Kim

hoi kim,

ik hoop dat ze je snel kunnen helpen.
wat balen zeg.
en je stelt je helemaal niet aan hoor.

ik ben nu nog niet ongie geworden ben nu 5 dgn overtijd.
gisteren had ik wel hele lichte bloed verlies,
is dit dan innestellen?
want vandaag is er niks meer.
als ik er het einde van de week nog niks is doe ik weer een testje denk ik.

veel sterkte kim
en voor de anderen ook veel succes!

groetjes p  

Hoi Meiden,

Kim, wat vervelend zeg dat je nog steeds zoveel pijn hebt. Je bent echt geen ouwe zeur hoor!   Wat pijn wel niet met een mens doet en dat is echt niet prettig. Hopelijk kunnen ze in het ziekenhuis constateren wat er aan de hand is, zodat ze er wat aan kunnen doen. Hebben ze ook al bloed bij jouw geprikt? Was er niet sprake van een onsteking in de heup/bekken? Hopelijk wordt de pijn wat dragelijker, want zo is het ook niet vol te houden.
Spdijks, spannend voor je, hopelijk weet je binnenkort of je zwanger bent.
Suusie, hopelijk weet jij binnenkort ook meer, wanneer ga je weer testen?
Weten jullie trouwens ongeveer wanneer jullie jullie ei hebben, ik ben meestal wat later, maar de laatste keer waren mijn cycli wat korter, dus dan zal het ei ook wel eerder zijn, nietwaar?
groeten van melanie

Ja maar kim bij de gene die jij gebruikt staat niet smaartje haar zwangerschap..........of heb ik nu iets gemist?

Zo hee suusie....balen deze tijd he, ik haat die onzekerheid. Maar goed zoalng je geen rd hebt is er hoop.
Ik heb ook nog geen rd zit op dag 34 dus denk dat dit een lange cyclus gaat worden.

Hoi Lillian,

Dus dag 34 inmiddels bij jou, heb je er al een test tegen aan gegooid? Wel spannend voor jou. Ik kom volgens mij nu in mijn vruchtbare week te zitten en er moet dus hoognodig weer geklust worden hihi. Ik vind het allemaal super spannend. Hoop niet dat het zwanger raken zo lang gaat duren als bij mijn zoon. Toen duurde het ruim 1,5 jaar, maar ja heb het niet voor het zeggen. We moeten maar afwachten.
Nou ik hoop voor jou dat het raak mag zijn,
groeten van melanie

Hallo allemaal,

Ik ben weer terug van weggeweest. Ik lees op diverse onderwerpen mee en deze was ik al een tijdje kwijt. Helaas ben ik nog niet zwanger, dus zal ik het lijstje even aanpassen. Vorige maand was ik 5 dagen overtijd, maar niet zwanger. Ik verwachtte dat mijn hele cyclus zou verschuiven, zoals al eerder gebeurd was, dan zou ik mijn nod met Kerst hebben, maar volgens mij heb ik 5 of 6 dec. mijn ei al gehad. (was 2 dagen ervoor nog met de laatste ongirestjes bezig...). Toevallig hadden we wel de 4e geklust, maar of het genoeg was, weet ik komend weekend pas. Door mijn ongi hadden we al een week niet meer geklust, dus hopelijk was het zaad nog snel genoeg en levend genoeg om bij mij te overleven. Bij mijn 1e 2 zwangerschappen had ik krampen op de dag van mijn ei en die had ik nu de 5e een beetje  en de 6e behoorlijk. Ik verwacht maar dat ik donderdag-vrijdag of zaterdag   ongi word en anders is het mooi meegenomen. Hopelijk lukt het anders eind dec-begin jan. nog, want daarna zouden we stoppen. (alhoewel we het hier toch nog over gehad hebben, want door de tijdslimiet ben ik zo giga bezig met zwanger worden, dat het mede daardoor waarschijnlijk niet lukt).

Ik hou jullie op de hoogte,

Groetjes Ikke

.

Kind
-----------
kind
-------------
kind
--------
             ronde                nod
-----

Kimvg

dochter 4,5 jaar

dochter  2 jaar

8

16 januari

smaartje

dochter
(4  jaar)  

zoon
3 jaar)

2
3

mk
?

mel30

dochter
(4,5jaar)

dochter
(3 jaar)

3

Zwanger!

NataschaP    

zoon
(2 jaar)

zoon
(11 mnd)

2

zwanger!

Mup01

zoon
(5jaar)      

dochter
(3jaar)

4

zwanger!

Glas-kraaltje      

Femmie
zoon (6 jaar)

zoon  (3 jaar)
dochter (4 jaar)

zoon (1 jaar)
1

-
zwanger!

Start in januari!

melanie07

dochter(3jr)

zoon (1jaar)

-

start in januari

ikke
zoon (4jr)
dochter(3jr)
11
NOD 21 dec

Lillian 28jr
zoon (3jr)
dochter (1jr)
ronde1
NOD +- 12dec

Suusie
dochter 3jr
zoon(1,5 jaar)
1e ronde
NOD?
sp dijks                        zoon (2  jr)                zoon 1 jr                      1e ronde                          NOD?

Hoi allemaal,

Even een vraagje, zijn de mensen in jullie omgeving op de hoogte van het feit dat jullie graag een 3e kindje willen? Wij hebben het er met niemand over gehad en toch kreeg ik vandaag een opmerking van goh, waar moet het derde kindje op jullie naambordje (bij de voordeur) komen te staan? Heb er maar een beetje lacherig op gereageerd en gezegd dat die naam er best nog wel tussen past, maar ik vond het wel erg vreemd moet ik zeggen. Misschien komt het wel doordat wij na de geboorte van onze jongste dochter de jongensnaam niet bekend hebben gemaakt en dat ze gewoon ah vissen waren.

Kim, ik hoop voor jou dat er snel een eind aan je pijn komt. Enne paracetamol mag je ook slikken als je zwanger bent, dus dat moet goed gaan.

Groetjes!

Terug
Bovenaan