Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Nou inmiddels dag 38 en niet ongi en niet zwanger. Ik zit nu in de periode dat het ook niet meer kan omdat we na de sint niet meer gesekts hebben....Met 33 dagen had ik heel veel rauw eiwit achtig slijm dus toen hebben we het wel voor de zekerheid nog gedaan. Maar dat betekend dat ik tot oud en nieuw niet ongi moet worden....tja je weet maar nooit.

Balen suusie! Ik vind ook helemaal oneerlijk met die lange cyclussen, je weet dan helemaal niet wat je vruchtbare dagen zijn. Maar om nou 3 tot 4 weken om de dag te moeten vind ik ook niet wat. Pff waarom doen onze lichamen niet gewoon wat in de boekjes staat, dat zou het een stuk makkelijker maken.

Hoi Lilian,

ik las toevallig even wat topics door en toen zag ik jouw laatste reactie. We zitten in hetzelfde schuitje. Ik zit nu op dag 39 en heb mijn nod op 31 dec. Dit is onze 2e ronde voor ons eerste kindje. (jullie al voor derder kindje he?!)
Heb jij altijd zo'n lange cyclus? Ik had rond dag 33 ook wat meer slijm. Hoop dat dat idd wees op een eisprong!
Sorry dat ik ff   'inbreek' op jullie topic maar vond het wel toevallig. En misschien heb je een tip voor me ivm de lange cyclus?!

Gr Theolien

Hallo Meiden,

Spdijks, jammer dat je onge bent geworden, veel succes met zwanger worden komende maand!
Suusie, balen zeg dat je alsnog ongi bent geworden. Wel vervelend zo'n lange cyclus, mijn langste cyclus is 31 dagen geweest en toen had ik de eisprong op dag 19, met ovulatietest toen bepaald. Dus dan zou jij ook wel een wat latere eisprong hebben.
Ik zit nu op dag 16 van mijn cyclus en begin nu helder slijm te krijgen. Dus mijn ei zal deze maand wel weer wat laat zijn.
Lillian, dus jij ook al zo'n lange cyclus, het is inderdaad dan wel moeilijk om ongeveer te peilen wanneer je je ei  hebt. Mijn eisprong is ook meestal later dan die normale dag van +/-14 dgn, dan begin ik pas in de vruchtbare dagen te komen. Ik verwacht mijn ei nu rond de kerstdagen, hopelijk komt mijn berekening uit.
Goede feestdagen toegewenst allemaal,
groetjes melanie

Hallo allemaal,

Ik zal de lijst weer even aanpassen. Helaas met een rode duivel meer, want gisteren zijn ze weer doorgebroken. Ik wist echt niet wat ik moest verwachten. We hadden het tenslotte maar 1 x gedaan, ivm mijn eeuwige verkoudheid en krampen rond die dagen. Ik was toen gewoon echt ziek, dus dan heeft het ook geen zin. Toch had ik een klein beetje hoop (juist door die kramp 2 weken geleden), want ik loop al dagen weer met hoofdpijn en heb helemaal nog geen rug/buikpijn gehad, wat normaal heel gewoon is als ik ongi moet worden of net ben. (maar misschien komt dat wel door de paracetamol die ik slik tegen mijn hoofdpijn).

Er zal hier thuis toch weer goed gesproken moeten worden, want ik ben bang dat ik door alle stress over het zwanger worden voor het eind van het jaar al zolang zo ontzettend aan het snotteren ben. Het wil gewoon niet over gaan. Alle peneceline, vitamine-pillen, aechinavos willen ook niet helpen.

Misschien dat het begin jan. nog wil lukken. We gaan na de feestdagen een weekje samen weg, dus nu daar maar op hopen. En nog veel harder hopen dat mijn man van het ultimatum af wil, want dat is alleen maar een-en-al stress.

En Suus, ons lichaam is een-en-al geheimen voor ons.... dat gedoe inderdaad, de ene keer zijn gevoelige borsten een teken van een naderende ongi en de andere keer van een zwangerschap. Ik probeer er maar niet zoveel meer op te letten.... heel moeilijk! Ook jij succes in de volgende ronde!
Laten we hopen,dat 2008 voor ons allen een topjaar wordt!

Prettige Feestdagen!

Groetjes Ikke

Kind
-----------
kind
-------------
kind
--------
             ronde                nod
-----

Kimvg

dochter 4,5 jaar

dochter  2 jaar

8

16 januari

smaartje

dochter
(4  jaar)  

zoon
3 jaar)

2
3

mk
?

mel30

dochter
(4,5jaar)

dochter
(3 jaar)

3

Zwanger!

NataschaP    

zoon
(2 jaar)

zoon
(11 mnd)

2

zwanger!

Mup01

zoon
(5jaar)      

dochter
(3jaar)

4

zwanger!

Glas-kraaltje      

Femmie
zoon (6 jaar)

zoon  (3 jaar)
dochter (4 jaar)

zoon (1 jaar)
1

-
zwanger!

Start in januari!

melanie07

dochter(3jr)

zoon (1jaar)

-

start in januari

ikke
zoon (4jr)
dochter(3jr)
11
NOD 21 dec

Lillian 28jr
zoon (3jr)
dochter (1jr)
ronde1
NOD +- 12dec

Suusie
dochter 3jr
zoon(1,5 jaar)
4
NOD 24 jan (?)Ikke                                  zoon (4 jr)                dochter (3 jr)        12                                              NOD 19 jan.
sp dijks                        zoon (2  jr)                zoon 1 jr                      1e ronde                          NOD?

Hey allemaal,

Ikke en Suusie wat balen dat jullie ongi zijn geworden! Bij ons zitten de klusdagen eraan te komen, ben alleen wat grieperig, snotverkouden, keelpijn, dus ik vraag me af of dit bevorderlijk is voor het zwanger worden. Maar goed het is niet anders. Ik moet a.s. vrijdag naar de huisarts ivm schouderklachten. Heb hier al heel lang 2x per week fysio voor gehad, maar dit heeft niet echt geholpen. Nu denkt de fysio dat ik vd huisarts een spuit in m'n schoudergewricht krijg. Ik weet echter niet of je zo'n spuit mag hebben als je zwanger bent/wilt worden, dus we zien het wel.

Nou lieve allemaal, ik wens jullie hele fijne kerstdagen en een heel gelukkig, gezond en vooral vruchtbaar 2008!

Liefs,

mij

Kind
-----------
kind
-------------
kind
--------
             ronde                nod
-----

Kimvg

dochter 4,5 jaar

dochter  2 jaar

8

16 januari

smaartje

dochter
(4  jaar)  

zoon
3 jaar)

2
3

mk
?

mel30

dochter
(4,5jaar)

dochter
(3 jaar)

3

Zwanger!

NataschaP    

zoon
(2 jaar)

zoon
(11 mnd)

2

zwanger!

Mup01

zoon
(5jaar)      

dochter
(3jaar)

4

zwanger!

Glas-kraaltje      

Femmie
zoon (6 jaar)

zoon  (3 jaar)
dochter (4 jaar)

zoon (1 jaar)
1

-
zwanger!

Start in januari!

melanie07

dochter(3jr)

zoon (1jaar)

1

NOD+/-5 jan

ikke
zoon (4jr)
dochter(3jr)
11
NOD 21 dec

Lillian 28jr
zoon (3jr)
dochter (1jr)
ronde1
NOD +- 12dec

Suusie
dochter 3jr
zoon(1,5 jaar)
4
NOD 24 jan (?)Ikke                                  zoon (4 jr)                dochter (3 jr)        12                                              NOD 19 jan.
sp dijks                        zoon (2  jr)                zoon 1 jr                      1e ronde                          NOD?

Hallo Meiden,

Espirit Freak, alweer wat opgeknapt? Hopelijk van wel.
Lillian,   zijn rd ook gekomen of heb je inmiddels nog maals getest? Hopelijk weet je al meer,
Ikke, balen voor jou dat de RD toch weer zijn gekomen.
Heb hier volgens mij de eisprong eerder gehad dan verwacht. Ik dacht mijn eisprong rond 1ste kerstdag te hebben, maar toen had ik al ontzettend last van mijn borsten en heb 's ochtends maar een keer getemp en mijn temp zat al veel hoger dan normaal.   Hopelijk hebben we toch nog wat op het goede moment geklust. Weten jullie of je 2-3 dagen voor de eisprong klust of je dan nog zwanger kunt raken?
Dacht altijd dat ik mijn cyclus aardig in de gaten had, maar dat valt toch weer tegen. Merken jullie ook wanneer je de eisprong hebt. Nou heb er deze keer niks van gemerkt, ook geen slijm of zo. Nou we wachten maar af of volgende week de RD komen, zal wel een spannende week worden,
groeten van melanie

Terug
Bovenaan