Hallo allemaal,
Ik zal de lijst weer even aanpassen. Helaas met een rode duivel meer, want gisteren zijn ze weer doorgebroken. Ik wist echt niet wat ik moest verwachten. We hadden het tenslotte maar 1 x gedaan, ivm mijn eeuwige verkoudheid en krampen rond die dagen. Ik was toen gewoon echt ziek, dus dan heeft het ook geen zin. Toch had ik een klein beetje hoop (juist door die kramp 2 weken geleden), want ik loop al dagen weer met hoofdpijn en heb helemaal nog geen rug/buikpijn gehad, wat normaal heel gewoon is als ik ongi moet worden of net ben. (maar misschien komt dat wel door de paracetamol die ik slik tegen mijn hoofdpijn).
Er zal hier thuis toch weer goed gesproken moeten worden, want ik ben bang dat ik door alle stress over het zwanger worden voor het eind van het jaar al zolang zo ontzettend aan het snotteren ben. Het wil gewoon niet over gaan. Alle peneceline, vitamine-pillen, aechinavos willen ook niet helpen.
Misschien dat het begin jan. nog wil lukken. We gaan na de feestdagen een weekje samen weg, dus nu daar maar op hopen. En nog veel harder hopen dat mijn man van het ultimatum af wil, want dat is alleen maar een-en-al stress.
En Suus, ons lichaam is een-en-al geheimen voor ons.... dat gedoe inderdaad, de ene keer zijn gevoelige borsten een teken van een naderende ongi en de andere keer van een zwangerschap. Ik probeer er maar niet zoveel meer op te letten.... heel moeilijk! Ook jij succes in de volgende ronde!
Laten we hopen,dat 2008 voor ons allen een topjaar wordt!
Prettige Feestdagen!
Groetjes Ikke
Kind
-----------
kind
-------------
kind
--------
ronde nod
-----
Kimvg
dochter 4,5 jaar
dochter 2 jaar
8
16 januari
smaartje
dochter
(4 jaar)
zoon
3 jaar)
2
3
mk
?
mel30
dochter
(4,5jaar)
dochter
(3 jaar)
3
Zwanger!
NataschaP
zoon
(2 jaar)
zoon
(11 mnd)
2
zwanger!
Mup01
zoon
(5jaar)
dochter
(3jaar)
4
zwanger!
Glas-kraaltje
Femmie
zoon (6 jaar)
zoon (3 jaar)
dochter (4 jaar)
zoon (1 jaar)
1
-
zwanger!
Start in januari!
melanie07
dochter(3jr)
zoon (1jaar)
-
start in januari
ikke
zoon (4jr)
dochter(3jr)
11
NOD 21 dec
Lillian 28jr
zoon (3jr)
dochter (1jr)
ronde1
NOD +- 12dec
Suusie
dochter 3jr
zoon(1,5 jaar)
4
NOD 24 jan (?)Ikke zoon (4 jr) dochter (3 jr) 12 NOD 19 jan.
sp dijks zoon (2 jr) zoon 1 jr 1e ronde NOD?