Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Spannend suusie, ik hoop voor je dat het raak was. Maar wel   door blijven klussen in je vruchtbare periode, je weet maar nooit!

Hi kim,  
Spannende tijd voor Floortje dus, heel veel succes!
Ik wist trouwens niet dat ze op deze leeftijd nog tongriempjes doorsneden. Ik dacht altijd dat dat alleen bij baby's gebeurde die niet goed kunnen drinken. Maar goed, weer iets geleerd!

Hoi Lillian en alle andere,

Ik heb bij allebei onze dochters flesvoeding gegeven, bij borstvoeding komen ze er veel eerder achter. Meestal gaat het drinken dan niet zo goed.
We zijn er dus niet zo heel lang geleden pas achter gekomen dat haar tong riempje te strak staat.
Haar tongetje zit altijd tussen haar lippen en dus uit haar mond. Onze oudste had eerst ook altijd haar tong naar buiten maar op een gegeven moment zeiden we dan doe je tong is naar binnen of we raakten hem even aan en dan deed ze hem ook naar binnen. Maar bij de jongste kan hij dus niet verder naar buiten en ook niet helemaal naar binnen.
Normaal gesproken doen ze het inderdaad bij baby's.
Ik vind het wel een beetje eng hoor.
Het schijnt seconden werk te zijn, maar ze moet toch een minuut of 5 even helemaal onder narcose.
Ze krijgt een kapje op.
Maar ze heeft ook astmatische bronchitus en een shirtje over haar hoofd wordt ze al bijna gek of wind in haar gezicht, dan snakt ze al naar lucht.
Jullie horen weer van me.
Ze is over 2 weken aan de beurt, dus we hebben nog even.
Morgen ochtend ga ik testen, ik ben wel benieuwd hoor.

Groetjes Kim

Hoi

Kim, echt sneu voor je dochter zeg. Ze is ook nog zo klein dat het ook moeilijk uitleggen is hè? Bij onze oudste zijn het afgelopen halfjaar èn haar amandelen eruit gehaald èn buisjes geplaatst en zij vond het kapje vreselijk. Maar ja het duurt gelukkig niet lang, ze zijn zo knock-out laat ik maar zeggen. Ik wens je veel sterkte in ieder geval en ik hoop dat het meevalt.

Heb vandaag op dag 30 van m'n cyclus wat bloedverlies gehad bij het afvegen. Ik was erg verbaasd vanochtend, had geen ongigevoel (heb ik normaal wel). Ik heb een maandverbandje gepakt en deze is eigenlijk bijna schoon gebleven. Het bloedverlies is nu helemaal gestopt.  Ik heb dit nog nooit gehad. M'n cyclus is ook nog nooit zo kort geweest, vaker 36 of 46 dagen. M'n temp is ook nog steeds laag. Zou dit te maken kunnen hebben met een eisprong/bevruchting?? Heb ook maar een nieuw onderwerp aangemaakt om te horen of er nog meer meiden dit meegemaakt hebben.

quote: Lillian reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-01-2008 22:29:55'));

Spannend suusie, ik hoop voor je dat het raak was. Maar wel   door blijven klussen in je vruchtbare periode, je weet maar nooit!

Hihihihihi! Nee, precies! Beter het zekere voor het onzekere he!
Vanavond als manlief thuiskomt is ie de mijne. Dat weet ie nog niet, maar hij zal het vast niet erg vinden

quote: espritfreak reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-01-2008 15:47:11'));

Hoi

Kim, echt sneu voor je dochter zeg. Ze is ook nog zo klein dat het ook moeilijk uitleggen is hè? Bij onze oudste zijn het afgelopen halfjaar èn haar amandelen eruit gehaald èn buisjes geplaatst en zij vond het kapje vreselijk. Maar ja het duurt gelukkig niet lang, ze zijn zo knock-out laat ik maar zeggen. Ik wens je veel sterkte in ieder geval en ik hoop dat het meevalt.

Heb vandaag op dag 30 van m'n cyclus wat bloedverlies gehad bij het afvegen. Ik was erg verbaasd vanochtend, had geen ongigevoel (heb ik normaal wel). Ik heb een maandverbandje gepakt en deze is eigenlijk bijna schoon gebleven. Het bloedverlies is nu helemaal gestopt.  Ik heb dit nog nooit gehad. M'n cyclus is ook nog nooit zo kort geweest, vaker 36 of 46 dagen. M'n temp is ook nog steeds laag. Zou dit te maken kunnen hebben met een eisprong/bevruchting?? Heb ook maar een nieuw onderwerp aangemaakt om te horen of er nog meer meiden dit meegemaakt hebben.

Of je bent zwanger!
Ik heb het bij allebei de kids gehad dat ik zomaar wat bloedverlies had, dat ik dacht, o, helaas, ik wordt ongesteld. En ineens was het dan weer weg.
Een testje later wist ik dan waarom
Ik wil je geen valse hoop geven, maar wie weet! Gooi er eens een testje tegenaan. Het zou kunnen natuurlijk als je op dag 30 zit!
Succes!

Hoi Ikke,

Wat spannend zeg! Hopen dat het raak is dan he! En dat je lichaam je niet voor de gek houdt!

Ik heb eigenlijk precies hetzelfde!
Ik heb geen eisprong gevoeld, en met mijn laatste cyclus van 34 dagen zou het niet moeten kunnen, maar ik zei eergisteren ineens tegen m'n man dat het weleens raak zou kunnen zijn. Toen wist ik niet waarom ik dat dacht, maar sinds gisteren heb ik gevoelige borsten en een raar, zwaar gevoel in mijn onderbuik en af en toe een zweempje misselijkheid. Precies zoals ik dat ook bij mijn dochter had vlak na de bevruchting.
Nu maar hopen dat ook mijn lichaam mij niet voor de gek houd en wij samen binnenkort mogen vermelden dat het dan echt zover is

En alle andere meiden natuurlijk ook! Het liefst gewoon met z'n allen tegelijk he!
Op naar de glitters!!!!!

Terug
Bovenaan