quote: espritfreak reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-01-2008 15:47:11&apos

);
Hoi
Kim, echt sneu voor je dochter zeg. Ze is ook nog zo klein dat het ook moeilijk uitleggen is hè? Bij onze oudste zijn het afgelopen halfjaar èn haar amandelen eruit gehaald èn buisjes geplaatst en zij vond het kapje vreselijk. Maar ja het duurt gelukkig niet lang, ze zijn zo knock-out laat ik maar zeggen. Ik wens je veel sterkte in ieder geval en ik hoop dat het meevalt.
Heb vandaag op dag 30 van m'n cyclus wat bloedverlies gehad bij het afvegen. Ik was erg verbaasd vanochtend, had geen ongigevoel (heb ik normaal wel). Ik heb een maandverbandje gepakt en deze is eigenlijk bijna schoon gebleven. Het bloedverlies is nu helemaal gestopt. Ik heb dit nog nooit gehad. M'n cyclus is ook nog nooit zo kort geweest, vaker 36 of 46 dagen. M'n temp is ook nog steeds laag. Zou dit te maken kunnen hebben met een eisprong/bevruchting?? Heb ook maar een nieuw onderwerp aangemaakt om te horen of er nog meer meiden dit meegemaakt hebben.
Of je bent zwanger!
Ik heb het bij allebei de kids gehad dat ik zomaar wat bloedverlies had, dat ik dacht, o, helaas, ik wordt ongesteld. En ineens was het dan weer weg.
Een testje later wist ik dan waarom
Ik wil je geen valse hoop geven, maar wie weet! Gooi er eens een testje tegenaan. Het zou kunnen natuurlijk als je op dag 30 zit!
Succes!