Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Hey Lilian,

Als dat eens zou kunnen zou het wel een heel stuk makkelijker worden. Ik zat jouw berichtje lachend te lezen en mijn oudste dochter vroeg mij mama, waarom lach je nou?
Leg dat maar eens uit! Mijn temp was overigens vanochtend ook weer laag. Ik snap er zo langzamerhand niks meer van.

Allemaal de beste wensen voor een ontzettend vruchtbaar 2008!!!

Wij zijn goed begonnen en het is nu afwachten geblazen tot 19 jan. Zou verschrikkelijk leuk zijn..... De limiet is tenslotte voorbij, maar we hebben het er niet meer over gehad, maar voorbehoedsmiddelen gebruiken we ook nog niet. Hopelijk is het nu raak en hoeven we het ook niet meer te bekijken of we de limiet uitstellen of dat dit het was.

Melanie en Lilian, balen van jullie rode duivels.
Enne Esprit Freak is je navel al blauw.... ha, ha. Dat is een goeie. Ik moest ook lachen. Zou echt super handig zijn, alleen kan iedereen het dan zien als je een bikini aan hebt, ha, ha.

Ik zal het lijstje dat we hadden even aanpassen, er staan nl. nog verschillende mensen in met een nod in dec en in jan. Hopelijk vinden jullie het volgende lijstje ook overzichtelijker. En kunnen degene die ontbreken (of waar rondes/nod van ontbreken) dit kopiëren en herplaatsen.

Suusie veel suc6 van de week met klussen en de andere spannende tijden en afwachten.

Groetjes Ikke

Mel30                                dochter 4,5                  dochter 3                        3                          zwanger

NataschaP                  zoon 2                               zoon 11m                    2                            zwanger

Mup01                                zoon 5                              dochter 3                      4                           zwanger

Glaskraaltje                zoon 6                                dochter 4                      1                            zwanger

Femmie                         zoon 3                                zoon 1                              1                           ?

Smaartje                        dochter 4                        zoon 3                              ?                            ?

spdijks                             zoon 2                              zoon 1                           1                            ?

Melanie07                  dochter 3                        zoon 1                          1                              ong. 5 jan.

Esprit Freak             dochter 3                        zoon 1,5                      1                              15 jan.

Kimvg                                dochter 4,5                  dochter 2                    8                            16jan.

Ikke35                            zoon 4                                dochter 3                    12                          19 jan.

Suusie                          dochter 3                          zoon 1,5                        4                            24 jan

Oh ja tuurlijk ikke was helemaal vergeten van je deadline. Zou wel heel jammer zijn als je hierna ermee gaat/moet stoppen. Ik duim voor je!

Die nieuwe lijst klopt trouwens niet.............want ik sta er niet meer op

Hoi allemaal,

Nog de beste wensen allemaal en hopenlijk op een vruchtbaar 2008.
Volgens Babybrabbel kan ik a.s. donderdag een test doen, ik kan bijna niet wachten, ik eet veel meer en mijn borsten zijn flink opgezet en pijnlijk gevoeliger(dat was bij de eerste 2 ook zo) , ik heb het idee dat het anders is als normaal als mijn rooie dagen er weer aankomen, maar ja we zitten nu in de 8-ste ronde en mijn hoop wordt ook steeds groter op z ón derde smurf.
Vandaag met de jongste naar de fysio geweest, alles was goed, hoeven we niet meer naar toe.
Morgen moet ze naar de KNO-arts, hij gaat waarschijnlijk haar tongriempje doorsnijden of knippen, dat staat te strak. Ze heeft altijd haar tong tussen haar lippen naar buiten toe en verder kan hij dan ook niet naar buiten. Het kan ook de uitspraak met bepaalde klanken beinvloeden.
Ik moet donderdag voor de eerste keer naar de orthopeed, ik hoop echt dat hij iets kan vinden want na 7 maanden ben ik het echt zat en de pijn wordt steeds heftiger.
Heel veel suc-6 allemaal en ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Kim

Hoi,

Kim, wat spannend zeg, oooh ik hoop zo voor jou dat je positief test! Zou wel een erg leuk begin zijn van het nieuwe jaar of niet dan. Wat sneu voor jouw jongste zeg dat haar tongriempje geknipt/doorgesneden moet worden, maar ja als het helpt ......

Ikke, volgens de lijst heb ik nu niet 2 dochters maar een zoon en een dochter hahaha, ik heb het maar ff aangepast, staat zo raar. Mijn mannetje hoopt dat de 3e een jongetje zal zijn, maar ja dat heb je niet echt in de hand hè. Enne trouwens, jij hebt trouwens eerder kans op een blauwe navel als ik. Mijn temp is nog steeds laag, dus nog steeds geen ei. We blijven dus nog maar ff klussen.

Voor de meiden die de klusdagen erop hebben zitten succes met afwachten en voor de rest succes  met  klussen!

Mel30                                dochter 4,5                  dochter 3                        3                          zwanger

NataschaP                  zoon 2                               zoon 11m                    2                            zwanger

Mup01                                zoon 5                              dochter 3                      4                           zwanger

Glaskraaltje                zoon 6                                dochter 4                      1                            zwanger

Femmie                         zoon 3                                zoon 1                              1                           ?

Smaartje                        dochter 4                        zoon 3                              ?                            ?

spdijks                             zoon 2                              zoon 1                           1                            ?

Melanie07                  dochter 3                        zoon 1                          1                              ong. 5 jan.

Esprit Freak             dochter 3                        dochter 1,5                1                            25 jan.????

Kimvg                                dochter 4,5                  dochter 2                    8                            16jan.

Ikke35                            zoon 4                                dochter 3                    12                          19 jan.

Suusie                          dochter 3                          zoon 1,5                        4                            24 jan

Hey allemaal,

Gister met Floortje naar de fysio geweest, alles was goed hoeven niet meer terug te komen.
Vandaag bij de KNO-arts geweest, 28-01 voor een gehoortest terug komen, hij twijfelt een beetje over haar midden gehoorgang of zo. 31-01 moeten we terug voor het tong riempje, hij gaat het onder narcose los snijden, ze mag dus vanaf de avond ervoor niets meer eten en drinken, we moeten ons dan om 8:00 in het ziekenhuis melden, nuchter dus. Dat kan nog leuk worden.
Het schijnt binnen een paar minuten gebeurd te zijn.
Nou succes allemaal.

Groetjes KIm

Terug
Bovenaan