Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Hoi allemaal,

Nou slecht nieuws van deze kant.
Ik ben afgelopen donderdag bij de Orthopeed geweest, het is heup dysplasie, een aangeboren heup afwijking. Dit testen ze gelijk na de geboorte. Helaas hebben ze toen niets gezien anders had ik zo'n gips broekje gehad. Mijn heup kop zit niet goed in de heup kom, het schuurt als het ware langs elkaar en daardoor ontstaat er nu dus slijtage vandaar die pijn die steeds erger wordt.
Alles is naar Rotterdam gestuurd en als het aan deze arts lag had hij geopereerd, Maar dat mogen ze niet hier in het ziekenhuis. Er staat een hele zware operatie voor. Ze moeten de bekken doorzagen en   ze moeten op 4 plaatsen zijn en dus op die 4 plaatsen moet ze een snede maken. Daarna revalidatie, je bent wel een jaartje zoet er mee. Is mij al verteld. Zodra ze er uit zijn hoor ik of ze wel of niet gaan opereren. Ik ben me kapot geschrokken, ik was helaas alleen gegaan, nadat hij zei van bekken doorzagen is alles wat hij verder zei langs me heengegaan.
Ik hou jullie op de hoogte. Als ze gaan opereren ben ik wel van de pijn af maar kan ik in het jaar 2008 dus niet zwanger raken of in ieder geval worden we dit jaar dan geen kindje rijker en we zijn nu alweer 8 maanden bezig.

gGroetjes Kim

Hee espritfreak...zou het geen innestelingsbloed kunnen zijn geweest???? Spannend hoor. Of ben je inmiddels echt ongi geworden? Groetjes

Pff jeej Kim wat een vervelend nieuws voor jou. En er staat je nog een bult te wachten dus  Heel veel succes alvast met de operatie!
Je lichaam is het belangrijkst maar toch natuurlijk ook gigantisch balen dat je dan ook nog eens niet voor een derde kan gaan voorlopig. Dubbel shit dus. Soms is echt niet eerlijk verdeelt. Heel veel succes meis en een dikke knuf!

Esprit Freak spannend hoor! Heb je al een test er tegen aan gegooid?

Kim, wat balen! Dat ze dat ook nooit eerder gezien hebben bij vorige zwangerschappen... (of valt het dan niet op, had je toen nooit pijn gehad?).

Suusie, spannend he, nog een klein weekje en dan weten we meer. Ik weet achterafgezien wel dat ik mijn ei heb gevoeld op 3 jan. rond een uur of 18, maar niet met buikkrampen, zoals de vorige 2 keer. Aangezien we het 1jan. rond 23 uur nog gedaan hebben, zat er zo'n 43 uur tussen. Het zou dus moeten kunnen, maar ik denk zelf van niet. Mijn overgevoelige tepels zijn inmiddels niet meer overgevoelig en andere rare verschijnselen heb ik ook niet. Ik was wel moe van de week, maar ja, dat kan ook best wat anders zijn en af en toe draken die 2 van ons de nacht met ons door.... Ook een goed teken om vermoeid te zijn overdag. Ik weet nu wel, dat mijn ei de laatste paar keer op donderdag was, dus als ik toch ongi word, zal de 30e onze avond moeten worden........ (maar ik hoop natuurlijk, dat mijn ongi komend weekend uitblijft). Wachten duurt veeeeeeeel te lang.
Lilian, zodra ik mijn nod gepasseerd ben en ik heb een nieuwe datum voor mezelf of mag ik me onder de zwangeren plaatsen....... dan zet ik jou op de lijst op 16 feb.

Groetjes Ikke

Hey hoi,

Kim, jeminee wat een vervelend bericht zeg. Heb jij deze klachten al langer of is dit iets van de laatste tijd? Dat zo'n bericht in 1 x je hele leven op kop kan zetten. Zo ben je bezig zwanger te worden en zo staat je een operatie met revalidatie te wachten. Ik wens je heel veel sterkte!

Bij mij is nog niks te melden, ben nog niet ongi geworden, maar heb ook nog niet getest. Ik verwacht eigenlijk gewoon een lange cyclus, alleen het bloedverlies van afgelopen woensdag is voor mij echt niet te verklaren. Een innesteling lijkt me niet waarschijnlijk aangezien de temp nog steeds laag is. Ik snap er in ieder geval helemaal niks meer van en wacht dus 1st maar eens op een tempverhoging en dan zien we wel weer.

Groetjes!

Hoi allemaal,

Ik zal duimen voor degene die in afwachting zijn  hoor.
Ik heb nu sinds 7 maanden last, mijn heupkom is niet zoals hij hoort te zijn en mijn heupkop schuift er daardoor met elke beweging langs daar ontstaat die slijtage en pijn dus door. Het is tot nu toe langzaam gegaan, vandaar dat het dus niet eerder  is opgevallen. Mijn bekken staan ook niet goed zei de orthopeed. Ik wil dus even informeren of dat met mijn vorige  bevalling te maken kan hebben, dat was een totaal ruptuur.
Wat ik ook heel vervelend vind is dat het erfelijk  is, het komt meer bij meisjes voor dan bij jongens en aangezien wij 2 meiden hebben moeten die ook zo snel mogelijk onderzocht worden. Meestal is het in de linker heup maar bij mij is het rechts. Voor de rest moet ik afwachten hoe ze er in Rotterdam overdenken, wel of geen operatie, als ze niet opereren gaat de slijtage door en  zal het denk ik toch een keer moeten gebeuren of tegen die tijd een nieuwe heup, maar die gaat maar ongeveer 20 jaar mee en die krijg je maar 1 keer. Als ze wel gaan opereren moet  ik daarna gaan revalideren en duurt het ongeveer  1 jaar voordat je hopenlijk weer de oude bent.
Ik ben best wel gespannen op wat eruit zal gaan komen   en ik hoop ook dat ik zo snel mogelijk iets weet. Ik word hier helemaal gek van.
 Ik hou jullie op de hoogte. Groetjes Kim

Mel30                                dochter 4,5                  dochter 3                        3                          zwanger
NataschaP                  zoon 2                               zoon 11m                    2                            zwanger
Mup01                                zoon 5                              dochter 3                      4                           zwanger
Glaskraaltje                zoon 6                                dochter 4                      1                            zwanger

Femmie                         zoon 3                                zoon 1                              1                           ?

Smaartje                        dochter 4                        zoon 3                              ?                            ?

spdijks                             zoon 2                              zoon 1                           1                            ?

Lilian                                  zoon 3                                dochter 1                        ?                        10jan?

Kimvg                                dochter 4,5                  dochter 2                     9                              13 feb.

Ikke35                            zoon 4                                dochter 3                    12                          19 jan.

Suusie                          dochter 3                          zoon 1,5                        4                            24 jan

Esprit Freak             dochter 3                        dochter 1,5                1                            25 jan.????

Melanie07                  dochter  4                        zoon 1,5                            2                              +/- 31 jan

Aan de ene kant hoop ik dat ik voor ronde 9 mag gaan en aan de andere kant hoop ik zo snel mogelijk van die pijn af te zijn.
Dat laatste vind ik eigenlijk belangrijker, hoe pijn het ook doet omdat te moeten zeggen.
Succes allemaal,

Groetjes Kim

Terug
Bovenaan