Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

quote: Kimvg reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-01-2008 13:22:21'));

Hey allemaal,

Gister met Floortje naar de fysio geweest, alles was goed hoeven niet meer terug te komen.
Vandaag bij de KNO-arts geweest, 28-01 voor een gehoortest terug komen, hij twijfelt een beetje over haar midden gehoorgang of zo. 31-01 moeten we terug voor het tong riempje, hij gaat het onder narcose los snijden, ze mag dus vanaf de avond ervoor niets meer eten en drinken, we moeten ons dan om 8:00 in het ziekenhuis melden, nuchter dus. Dat kan nog leuk worden.
Het schijnt binnen een paar minuten gebeurd te zijn.
Nou succes allemaal.

Groetjes KIm

Spannend Kim!
Sterkte met Floortje!

Groetjes Suus

Hallo meiden!

Hoe gaat het met jullie allemaal?
Helaas de laatste cyclus nog geen nieuwe zwangeren.
Jammer! Nu maar hopen dat deze ronde het dan mag zijn voor iedereen he!

Ik ben uitgegaan deze ronde van een cyclus van 34 dagen, dan zou ik dus nu zo ongeveer in mijn vruchtbare periode moeten zijn.
Maar om de een of andere reden, denk ik dat er al iets is gebeurd. Vraag me niet waarom, maar gisterenavond zei ik ineens tegen manlief dat het weleens raak zou kunnen zijn (2 weken na mijn ongi).
Hopelijk is het niet alleen de hoop en de wens
Ik mag van mezelf vrijdag over een week al testen, lief van mezelf he!
En mocht die negatief zijn, dan wacht ik nog 1 week af.
We blijven wel gewoon netjes oefenen, dus wie weet..........

Weer een spannende tijd de komende 2 weekjes.

Groetjes Suus

Mel30                                dochter 4,5                  dochter 3                        3                          zwanger

NataschaP                  zoon 2                               zoon 11m                    2                            zwanger

Mup01                                zoon 5                              dochter 3                      4                           zwanger

Glaskraaltje                zoon 6                                dochter 4                      1                            zwanger

Femmie                         zoon 3                                zoon 1                              1                           ?

Smaartje                        dochter 4                        zoon 3                              ?                            ?

spdijks                             zoon 2                              zoon 1                           1                            ?

Melanie07                  dochter  4                        zoon 1,5                            2                              +/- 31 jan

Esprit Freak             dochter 3                        dochter 1,5                1                            25 jan.????

Kimvg                                dochter 4,5                  dochter 2                    8                            16jan.

Ikke35                            zoon 4                                dochter 3                    12                          19 jan.

Suusie                          dochter 3                          zoon 1,5                        4                            24 jan

Hallo Meiden,

Ik heb het lijstje ook weer even aangepast. Ik zag dat mijn NOD nog op het oude stond, en mijn kinderen zijn   inmiddels ook weer wat ouder geworden hihi.
Kim, spannend voor jou dus, nou hopelijk mag het deze keer raak zijn.
Suusie, hopelijk komt je voorgevoel uit en mag je deze ronde zwanger zijn.
Ikke, ik hoop dat het voor jou ook raak mag zijn,want dan hoeven jullie het ook niet meer over het tijdslimiet te hebben.
Espirit Freak, heb je voor je gevoel nu jouw eisprong al gehad? Is de temp al omhoog?
Lillian, jouw ongi alweer voorbij? Nou die van mij gaat deze keer maar door. Ik was het 3 jan geworden en normaal is het na 4-5 dagen voorbij, maar daar is nu nog geen sprake van. Niks aan.
groeten van melanie

Hoi allemaal,

Suusie, ik hoop zo voor je dat je voorgevoel klopt! Succes met afwachten totdat je van jezelf mag testen.

Melanie, nou m'n temp is nog steeds niet omhoog, dacht vanochtend ff onderkoeld te zijn ofzo. Mijn temp was 36,2 en zo laag is bij mij niet normaal. Zit normaal in deze periode zo rond de 36,5/36,6 en na m'n ei zo rond de 36,9/37,0. Ik hou de spanning er dus in, maar niet op het gebied van zwanger/niet zwanger, helaas  .

Groetjes!

Mel30                                dochter 4,5                  dochter 3                        3                          zwanger
NataschaP                  zoon 2                               zoon 11m                    2                            zwanger
Mup01                                zoon 5                              dochter 3                      4                           zwanger
Glaskraaltje                zoon 6                                dochter 4                      1                            zwanger

Femmie                         zoon 3                                zoon 1                              1                           ?

Smaartje                        dochter 4                        zoon 3                              ?                            ?

spdijks                             zoon 2                              zoon 1                           1                            ?

Lilian                                  zoon 3                                dochter 1                        ?                        10jan?

Kimvg                                dochter 4,5                  dochter 2                    8                            16jan.

Ikke35                            zoon 4                                dochter 3                    12                          19 jan.

Suusie                          dochter 3                          zoon 1,5                        4                            24 jan

Esprit Freak             dochter 3                        dochter 1,5                1                            25 jan.????

Melanie07                  dochter  4                        zoon 1,5                            2                              +/- 31 jan

Hallo allemaal,

Ik heb de lijst weer aangepast, incl. Lilian, sorry dat ik je de vorige keer vergeten was. Misschien kan je zelf je ronde erbij zetten en je nod checken???
Femmie, Smaartje en Spdijks kunnen jullie misschien ook jullie data erbij zetten? Het is wel zo leuk om te zien (en spannend) wie wanneer zijn nod heeft. Kunnen we allemaal meeleven.

Hier is het reukvermogen onvoorstelbaar, mijn tepels zijn supergevoelig en het lijkt erop dat ik supermoe ben, maar ik vind al die symptomen wel erg vroeg na mijn ei. Dus ik ga er maar vanuit, dat het door mijn ei komt en niet door een eventuele zwangerschap. Kan het altijd nog meevallen. Iedereen suc6 met afwachten en klussen??? (zover ik zie, is het vooral afwachten geblazen en is Lilian de 1e?).
Groetjes Ikke

Ben blij dat ik weer op de lijst sta maar data klopt niet. UItgegaan van mijn cyclus van 47dagen is mijn nod pas 16 februari!

Super spannend voor jou ikke. Soms kan je lichaam je voor de gek houden met die kwaaltjes maar je weet maar nooit! Ik duim voor je!

Hai melanie,
Jou ongi gaat ook lang door begrijp ik?
Ik heb nou al 2 dagen oud bloed..dag 8 dus en nog steeds niet helemaal klaar.
Groetjes

Terug
Bovenaan