Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Heey,

Suus, wat spannend! Gebruik jij ovu-testen, omdat je denkt dat je eisprong eerder was? Ik ben sinds begin dit jaar weer ah tempen, maar ja de temp is de hele week 's ochtends al 36,5 erg constant moet ik zeggen, dacht al ff dat de thermometer kapot was, maar had gisteravond een temp van 36,8, dus daar ligt 't ook niet aan! Ik moet zeggen dat ik een beetje ongeduldig begin te worden. Mijn man vroeg ook al of ik niet al zwanger kon zijn, ben erg moe momenteel, maar ja dat lijkt me helemaal niet ad orde, gezien m'n temp. Laat je zaterdag ff een berichtje achter wat de uitslag vd test is? Ik duim voor je en succes met afwachten!

Liefs!

Hoi Meiden,

Kim, wat vervelend nieuws voor jou. Hopelijk ben je binnenkort wel van je pijn af, want het duurt al zolang voor jou. Sterkte ermee.
Suusie, heb je er al een test tegen aan gegooid vandaag?
Espirit Freak, heb je al een temperatuursverhoging gehad? Hopelijk van wel voor jou, wel lastig voor jou zo'n lange cyclus.
Lillian, hoe gaat het met jou? Zit je voor het gevoel al in jouw vruchtbare periode.
Ik heb vandaag een ovulatietest gedaan. Ik bleek in mijn nachtkastje nog een aangebroken doosje te hebben. Die was nog van onze 2de. En bleek tot mijn verbazing nog net niet overdatum. En tot mijn verbazing gelijk positief! Vanavond nog een keer getest en weer positief! Dus dat wordt vanavond geen tv kijken hihi.
Allemaal een fijn weekend toegewenst,
groeten van melanie

Nou dat is mooi meegenomen, hopelijk is het raak vanavond!!
Ik zit volgens mij niet in mijn vruchtbare periode maar wel hard aan de klus, je weet maar nooit. Beter 2 weken teveel dan 1 keer te weinig toch?
Groetjes

Hallo allemaal,

Ik heb ook nog geen test gekocht. Ik heb geen idee of het nu raak is. Ik ben  dan wel al overtijd, maar dat was ik eerder ook al eens (zelfs 5 dagen, terwijl mijn eisprong hetzelfde bleef). Ik ben er echt minder mee bezig geweest, denk ik .... Iedere keer als ik naar het toilet ga, en dat ga ik echt heel veel...., ben ik weer verbaasd, dat ik nog geen bloed verlies. Ik heb regelmatig pijn in mijn onderrug, dus ik denk dat mijn ongi er aan komt. Verder heb ik geen enkele klacht. Geen grotere, zwaardere, gevoeligere borsten en ook niet extra trek in zoetigheid of meer vermoeid. De enige overeenkomst met mijn andere zwangerschappen is, dat ik slecht heb geslapen, terwijl ik voor mijn werk een paar dagen naar het buitenland moest. Ik wacht dus nog maar even met testen, denk echt dat ik niet zwanger ben.

Esprit Freak, heb je ooit weleens eerder je temperatuur gecontroleerd??? Het kan ook zijn, dat voor jou 36,5 hoog is hoor, misschien heb je normaal wel rond de 36 of 36,2 ,dan zou je nu dus best zwanger kunnen zijn, zeker als je zegt, dat je zo   moe bent. Waarom gooi je er voor de zekerheid niet toch nog een testje tegenaan???

Ik had bij mijn vorige zwangerschappen vanaf de eisprong meteen 37,2 en dat bleef zo, maar afgelopen maanden is mijn temp. 3tiende hoger na mijn ei (die voel ik ook), maar in de week erop volgend klimt de temp. toch nog naar de 37,2. Ook afgelopen maand, 3 jan. had ik 36,5, 4 jan 36,8 en langzaam aan klom die naar 37,2. Vanmorgen zelfs 37,4.

Suus, heb jij al getest??? Wij lopen zo'n beetje gelijk. Als mijn ongi rugpijn verdwijnt van de week en ik word niet ongi, koop ik aan het einde van de week misschien toch maar een test...

Sp.dijks en jij??? Jij liep toch ook gelijk met ons?

Melanie, heb je goed geklust??? Hopelijk heb jij over 2 weken positief bericht.

Voor de rest, die ik vergeten ben.... sorry, maar ik denk ook aan jullie!

Groetjes Ikke

Hallo allemaal!

Ik heb het ontzettend druk gehad, dus niet eerder de tijd gehad om te reageren.
Ik heb er zondag een testje tegenaan gegooid, maar die was helaas negatief. Heeft m'n lichaam me moor voor de gek gehouden vrees ik.
Hoewel ik ook nog niet ongesteld ben, dus de hoop is nog niet helemaal weg. Maar ik heb nu absoluut geen klachtjes meer, dus ik ga er gewoon vanuit dat ik ongesteld ga worden.
Ik had geen ovulatietesten gedaan, maar dacht aan m'n afscheiding te kunnen zien dat ik m'n ei had. Niet helemaal zeker dus.
Ach ja, als ik uitga van mijn laatste cyclus, moet ik woensdag ongesteld worden.
Ik heb met mezelf afgesproken pas weer te testen als ik komend weekend nog niet ongesteld ben.
Voor de komende ronde liggen de ovulatietestjes wel te wachten, dus dan kan ik het zekerder weten. (ik had nl al wel 2 testjes gedaan zo halverwege de cyclus, net nadat ik dacht dat ik m'n ei had. 1tje was heel licht en de andere niks, dus daarom dacht ik helemaal dat m'n ei was geweest).

Ikke en spdijks, voor jullie dus ook nog steeds spannend!
espritfreak, waarom zou je er niet gewoon 1 testje aan wagen?
Je klachtjes, je uitblijvende menstruatie.......en er zijn altijd uitzonderingen op de regel natuurlijk wat betreft je temp.
Wanneer gaan jullie testen?
En voor Lillian; klus ze! Wie weet deze ronde!

Groetjes Suus

Hey meiden!

Ikke nog steeds geen RD's? Ik heb al eerder getempt, toen ik zwanger wilde worden van onze oudste was mijn ongi erg onregelmatig. De huisarts wilde er zeker van zijn dat ik wel een eisprong had, vandaar dat ik moest tempen en zodoende weet ik dus ook dat m'n temp gewoon te laag was.

Suusie, wat balen dat je test negatief was, maar ja zolang de RD's er nog niet zijn is er nog hoop!

Het enige nieuws dat er van mijn kant te melden valt is dat mijn temp vandaag op dag 42 van m'n cyclus 37,0 was. Na 9!!! dagen iedere dag 36,5 te hebben gemeten is ie dus nu wel weer erg hoog. Ik wacht m'n temp morgen wel weer af, 't zou me niks verbazen dat ie morgen weer laag is en anders ..... dan worden het spannende dagen.

Nou meiden allemaal succes met afwachten of met klussen!

Groetjes

Voor niemand nog uitsluitsel dus voor rd's of zwangerschap...jullie houden het wel spannend hoor!! Succes allemaal!

Terug
Bovenaan