Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Vandaag dag 34 van deze cyclus en nog geen ongie. Toch heb ik de hoop op zwangerzijn al opgegeven (voel me niet zwanger en hebben later in de cylcus ook niet zoveel geklust). Nu maar weer afwachten wanneer dat weer wel gaat gebeuren.
Dat mijn cyclus toch zo van slag is zeg! Heb dat nog nooit gehad.
Wchten wachten wachten...........pppfffff. Hoeveel dagen zal deze cyclus nu weer gaan duren???

En dan meteen even een vraagje.
Ik heb 2 x een ovulatietest gebruikt, de eerste keer zat er een vaag 2de streepje op en de 2de keer alleen de teststreep. Kan ik dan wel stellen dat ik idd een eisprong heb gehad, of kan dat streepje ook opkleuren (dus niet donker) als je geen eisprong hebt?
Ik weet echt niet hoe het eigelijk allemaal precies werkt.

Hoe gaat het verder met de andere meiden?
Al een testje gedaan?

Groetjes Suus

Balen zeg suusie. Ken het gevoel, je denkt laat die ongi nou maar komen dan hebben we weer een nieuwe kans. Maar het is zoo irri als het op zich laat wachten. Succes!

Hoi allemaal,

Nou ik sta nu voor een hele moeilijke keuze.
Ik heb een belletje gekregen vanuit Rotterdam. Voor mijn 3 weken geleden ondekte heupdysplaie.
Ik word waarschijnlijk begin maart opgeroepen en als ze gaan opereren word dat waarschijnlijk eind mei. Het kan bijna niet anders want als ze niets doen gaat de slijtage door en zal ik in de toekomst een nieuwe heup moeten. Die gaan maar 10 tot 15 jaar mee en je kan er maar 2 krijgen en dan zou ik net in de 60 zijn. Dat is dus eiegnlijk geen optie.
Ze doen die operatie maar in een aantal ziekenhuizen, in Rotterdam maar in 2 bijvoorbeeld en dan word je gelijk naar Nijmwegen gestuurd, die wachttijden zijn overal even lang dus Nijmwegen is voor mij geen optie.
Wij zitten nu in de negende maand voor een derde spruit en nu moet ik dus kiezen:  de pil weer gaan slikken of toch voor de derde gaan.
Ik krijg steeds meer pijn, vanochtend voor het eerst even moeite met m'n sok aan doen.
Maar stel dat ik nu zwanger raak dan zijn we ongeveer 1,5 jaar verder voordat ze kunnen opereren en de pijn wordt steeds erger.
Ik vind dat ik nu voor mijn eigen lichaam moet kiezen maar mijn gevoel zegt ook dat we nu negen   maanden bezig .
Als  ik geopereerd word en dat kan dus bijna niet anders kan ik na mijn revalidatie weer met de pil stoppen en dan hopenlijk zo snel mogelijk zwanger raken.
Maar onze oudste dochter is nu 5,5 en mijn man wil er het liefst niet een al te groot leeftijds verschil tussen hebben.
Ik zei dan stop ik toch weer met de pil als ik weer een beetje bij ben na de operatie maar dat wist hij ook niet!!!
Ik word april 32, dus te oud ben ik er ook nog niet voor.
Fijn weekend en succes allemaal.

Groetjes Kim

Heey,

Ikke en Suusie, hoe is 't met jullie, hebben jullie al wat meer duidelijkheid?

Lillian, jij mag volgende week ook weer aan de klus zag ik. Succes!

Melanie, jij hoeft ook niet lang meer te wachten op je NOD hè? Heb je al last van kwaaltjes?

Kim, wat een dilemma zeg! Ik wens je veel wijsheid toe voor je keuze!

Naar alle waarschijnlijkheid heb ik 4 februari mijn NOD. Mijn temp is nu erg hoog (zit boven de 37) en ik had gister bij vlagen erg veel last van misselijkheid en als ik dan maar fftjes wat at ging het wel weer. Mijn man was er na dit gehoord te hebben heilig van overtuigd dat ik zwanger was. Maar ja, er heerst ook buikgriep hier.Nog 10 dagen afwachten en dan hoop ik meer duidelijkheid te hebben.

Fijn weekend allemaal!

Nou, in zoverre duidelijkheid, dat ik dus vanmorgen weer een zeer negatieve test in handen had, maar er is nog steeds niks te ontdekken wat op een menstruatie kan wijzen. Dag 36, wel gevoelige borsten, maar volgens mij ligt mijn hele hormoonhuishouding enorm in de war. Ik heb dit echt nog nooit gehad.
Maar goed, ik wacht maar af (meer kan ik ook niet doen he).

En Ikke, weet jij al wat meer?
espritfreak, begint er toch hoopvol uit te zien voor je he!
Lillian, klus ze!

Groetjes Suus

Hoi Kim,

Jeetje, wat sta jij voor een keuze nu!
Ben je d'r al uit waar je voor gaat?
Misschien moet je nu eerst even naar je lichaam gaan luisteren.
Pijn is een teken he. Misschien toch eerst laten opereren.
Je bent zelf nog jong, dus het zou wel even kunnen wachten he! Hoe moeilijk ook. Want als je eenmaal de beslissing hebt genomen.........
Sterkte en succes!

Groetjes Suus

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie reacties.
Gister kwam de brief binnen van het Erasmus MC in Rotterdam, ik moet er 17 maart naar toe.
Ik heb besloten om vanaf morgen weer de pil te gaan slikken.
Het heeft veel tranen en moeite gekost om de knoop door te hakken maar we zijn er uit.
M'n man was er al eerder uit hoor, maar ik had zoiets van we zijn nu 8 maanden bezig. Hij zei gelijkl dat ik nu aan mezelf moest denken.
Ik ga er vanuit dat ik in maart te horen krijg dat ik geopereerd moet worden, het kan bijna niet anders, de slijtage gaat door als ze niets doen.
Zo niet dan stop ik gelijk weer met de pil en dan hopen dat ik zo snel   zwanger mag raken.
Maar ik moet nu eerst aan mijn eigen lichaam denken.
In het tennis seizoen sta ik 2 tot 3 keer in de week op de baan, vorige week moest ik het binnen een half uur al opgeven, voor mij geen tennis meer totdat ik geopereerd ben.
Ik blijf echt wel meelezen met jullie hoor.
Ik hoop jullie dan ook niet meer teurg te zien onder het stukje zwanger worden maar zwanger zijn, ok.
Heel veel suc6.

Groetjes Kim

Lieve Kim,

Wat ontzettend moeilijk dat je deze keuze hebt moeten maken, maar ik begrijp zowel jouw reactie als die van je man wel. Je wilt zo graag, maar nu is het toch niet zo handig en als je pas 31 bent, dan ben je inderdaad nog jong genoeg. Hopelijk hoef je na je operatie, als je weer kunt gaan klussen, niet zo lang op een zwangerschap te wachten als de afgelopen 8 maanden....

Heel veel sterkte!

Voor alle nieuwsgierigen onder jullie:

Ik denk dat ik zwanger ben, maar ik heb geen test gehaald, dus morgen ga ik een test halen en dan maar testen morgen of dinsdagochtend.........

-Maar mijn borsten knallen zowat mijn bh uit, vooral 's avonds als de bh uit gaat, moet ik even slikken.
-Ben gigantisch moe, zit heel erg te gapen, hele dag. Tja met 2 ukkies thuis, kom je ook niet echt aan effe liggen toe...
-Mijn kapster zei van de week dat mijn haar echt heel mooi is........... en dat zegt ze normaal nooit, want het is lang en meestal noodzaak om te punten omdat het zo sluik valt (en dit keer was ik echt heel lang niet meer geweest).
-En van de week ging ik bij een frikandel mayo bijna over mijn nek... en drop haal ik maar niet meer in huis, want anders kan ik straks helemaal niet meer naar de wc (want daar kan ik niet van afblijven).

Alle tekenen zijn er dus, nu nog een positieve test, ha, ha. Ik hoop het zo! (het kan bijna niet missen). Ben inmiddels ruim een week over tijd. Blijf angstig voor een miskraam natuurlijk ivm de vorige keer, maar toen had ik niet zoveel verschijnselen als nu. Als het meezit, heb ik over 2 weken al een echo. Bij ons maken ze met 7 weken de 1e en daarna nog 1 met 9 of 11 weken geloof ik, ivm berekening van je zwangerschapsduur. Volgens mijn berekening zou ik dan 25 september uitgerekend zijn, maar de echodatum is bij mij tot nu toe precies geweest.

Dinsdagavond weten jullie meer!

Terug
Bovenaan