Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Heey,

Kim, kan me voorstellen dat je heel erg verdriet hebt van de keuze die je hebt moeten maken, maar ik denk dat je toch een goede beslissing hebt genomen door te kiezen voor je lichaam. En als je dan de operatie achter de rug hebt, heb je ook iets om naar toe te leven.

Ikke, spannend zeg en wat goed dat je zo lang hebt kunnen wachten met testen als je al zulke duidelijke kwaaltjes hebt. Ik weet niet of ik dat wel zou kunnen! Succes met testen.

Suusie, al weer getest?

Na een heel vreemde cyclus van 50 dagen en maar 5 dagen een tempverhoging kelderde zaterdag m'n temp en vandaag ongi geworden. Heb nog nooit zo'n rare cyclus gehad en twijfel nu wel of we nu wel door moeten gaan voor nr 3. Als  de cyclus  weer zo lang is, en ik zou zwanger raken, dan ben ik ah eind vh jaar uitgerekend. M'n oudste is op 5 december jarig en het is echt geen ideale tijd voor een kind om dan jarig te zijn. Ze is nu 4, maar de afgelopen 3 jaar was 't iedere keer na haar verjaardag en Sinterklaas raak. Geen stem meer en helemaal over de toeren. Afgelopen jaar ook nog de school erbij en de kerstviering op school. In de kerstvakantie is ze gewoon afgeknapt. Momenteel is ze ook erg huilerig (terwijl ze dat normaal helemaal niet is), dus denk toch wel dat ze teveel indrukken heeft. Dilemma voor ons dus!

Hoi Ikke! Spannend! Heb je inmiddels getest???????

Hoi espritfreak; Oooo wat balen zeg! 50 dagen, pppffff, dan heb ik nog even te gaan....

dag 38 en nog steeds niks. Heb nog geen nieuwe test gedaan, maar ben er ook echt van overtuigd dat het dit keer niks is. Zal zaterdag nog 1 testje doen als ik dan nog steeds niet ongesteld ben. Ik snap gewoon echt niks van mijn lichaam en mijn hormonen op het moment. Wordt er af en toe een beetje moedeloos van.
Ik snap jouw twijfels heel erg goed hoor, ik twijfel ook steeds als weer blijt dat het nog niet zo mag zijn.
Ik zit met mijn opleiding. Ik wilde ruim voor het einde graag, maar niet tijdens het laastet stukje, want dat is niet haalbaar. Ik wil dus (als ik ongesteld wordt) nog 1 poging wagen en anders ga ik (tijdelijk) maar aan de pil. Maar het voelt allemaal zo dubbel. Wil ook niet teveel leeftijd ertussen (maar goed helaas heb je dat allemaal niet zelf voor het zeggen he!).

Hopelijk wordt komende maand (als ik eindelijk eens ongesteld wordt) een beter voor ons!

groetjes Suus

Espritfreak en suusie, we zitten allemaal in het zelfde schuitje wat betreft lange onzekere cyclussen. Maar goed we hebben ook alle 3 al 2 kids op de wereld gezet dus hget gaat helemaal goed komen, de vraag is alleen wanneer! Succes meiden!

Oooh ikke super spannend!! Ik ga vanavond wel kijken voor de uitslag hier. Zou wel heel gaaf zijn als er weer iemand zwanger is hier.

He kim wat ontzettend klote zeg! Maar goed je hebt maar 1 lichaam en die moet ook voor een 3e zwangerschap in goed conditie zijn. Heel veel sterkte ermee!

Hallo allemaal, geduldige mensen!!!

Ik ben zwanger, vanmiddag getest en 2 vette strepen in beeld. Heb nog wel steeds last van mijn onderrug, vooral 's avonds, maar ik hoop dat dit te maken heeft met een bekkeninstabiliteit (heb ik trouwens bij mijn andere zwangerschappen geen last van gehad, wel bij mijn dochter erna, als ik ging zwemmen) en niet met een naderende miskraam, want als dit fout gaat, blijven het er 2. Mijn man was niet superenthousiast, maar we hadden dit nu afgesproken, dus hij vindt het wel ok. Alleen als het fout gaat, dan is het jammer voor mij, maar dan wil hij niet nog eens proberen. Nu maar heel hard hopen, dat dit kindje gezond is en alles goed gaat. Ik heb volgende week vrijdag (7 weken) mijn 1e echo, dus hopelijk neemt dat wat onzekerheid weg.

Allemaal succes en ik blijf lezen en hou jullie op de hoogte!

Groetjes Ikke

Hey Ikke,

Wat een goed nieuws! Van harte gefeliciteerd en een hele voorspoedige zwangerschap toegewenst.Uit eigen ervaring weet ik hoe lang die 1e 12 weken duren. (Ik heb tussen m'n beide meiden 2x een miskraam gehad en was toen ik zwanger was van de jongste erg blij dat die 12 weken erop zaten en dat alles goed was met de 12 weken echo). Wel jammer dat je man niet zo enthousiast reageerde, wellicht moet ie nog wennen aan het idee of is ie toch bang dat het mis gaat? Nou meid, probeer toch een beetje te genieten van je zwangerschap!

Liefs!

YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH IKKE WAT GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFFF!! Gefeliciteerd!! En nu lekker gaan genieten!!

Terug
Bovenaan