Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Yeah! Endelijk weer een zwangere onder ons!
Gefeliciteerd! Hopelijk gaat je man er ook van genieten als hij de echo heeft gezien.
Heel veel plezier met je echo! (want ik ga ervan uit dat alles goed is hoor!)

Liefs Suus

Gisterenmorgen weer getest. Noppes
Dag 42 en ook nog steeds geen menstruatie op komst. Ik wordt hier stilletjes aan toch wel een beetje hoteldebotel van. Bah!

Ik hoop dat anderen deze keer meer geluk hebben!

Groetjes Suus

Mel30                                dochter 4,5                  dochter 3                        3                          zwanger
NataschaP                  zoon 2                               zoon 11m                    2                            zwanger
Mup01                                zoon 5                              dochter 3                      4                           zwanger
Glaskraaltje                zoon 6                                dochter 4                      1                            zwanger

Femmie                         zoon 3                                zoon 1                              1                           ?

Smaartje                        dochter 4                        zoon 3                              ?                            ?

spdijks                             zoon 2                              zoon 1                           1                            ?

Lilian                                  zoon 3                                dochter 1                        ?                        10jan?

Kimvg                                dochter 4,5                  dochter 2                    8                            16jan.

Ikke35                            zoon 4                                dochter 3                    12                          19 jan.

Suusie                          dochter 3                          zoon 1,5                        4                            24 jan

Esprit Freak             dochter 3                        dochter 1,5                1                            25 jan.????

Melanie07                  dochter  4                        zoon 1,5                            3                              +/- 1 maart

Hallo Meiden,

Hier zijn helaas vrijdag de RD gekomen. Ik had al zo'n voorgevoel, maar het is toch wel even 1 dagje balen, maar ja we gaan met goede moed ronde 3 in.

Ikke, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, ik zal voor je duimen bij de 7 weken echo.
Kim, wat vervelend nieuws voor jou, ik wens je veel sterkte toe bij de operatie en hoop dat je snel van je pijn af bent.
suusie, balen dat de test negatief is en dus ook weer zo'n lange cyclus voor jou.
Lillian, hoe gaat het met jou? Heb je al een idee waar je in de cyclus zit deze keer?
Epirit Freak, hoe gaat het met jou? Waar zit jij nu in de cyclus? Heb je de RD al gehad of niet?
groeten van melanie

Ja waar ik zit weet ik wel dag 33 maar wat dat verder zegt is de vraag..... we hebben iig besloten tot het bittere eind door de klussen deze maand haha. Maar ga iig uit van die 47 dagen dus wil pas na 47 dagen gaan testen.

Oh oeps melanie las helemaal over je rd verhaal heen.....balen zeg dat ze gekomen zijn. Maar goed op naar de volgende ronde met frisse moed!!

Mel30                                dochter 4,5                  dochter 3                        3                          zwanger
NataschaP                  zoon 2                               zoon 11m                    2                            zwanger
Mup01                                zoon 5                              dochter 3                      4                           zwanger
Glaskraaltje                zoon 6                                dochter 4                      1                            zwanger

Femmie                         zoon 3                                zoon 1                              1                           ?

Smaartje                        dochter 4                        zoon 3                              ?                            zwanger

spdijks                             zoon 2                              zoon 1                              2                            17jan.

Lilian                                  zoon 3                                dochter 1                        ?                        16 feb

Ikke35                            zoon 4                                dochter 3                    12                          19 jan.

Suusie                          dochter 3                          zoon 1,5                        4                            24 jan

Esprit Freak             dochter  4                      dochter 1,5                1                             ????

Melanie07                  dochter  4                        zoon 1,5                            2                              +/- 31 jan

Hoi Meiden,

Ikke, van harte gefeliciteerd. Lekker gaan genieten zou ik zeggen.
Ik heb dit bericht op 24 juli geopend en ik ga het nu 3 februari afsluiten.
Ik heb mezelf ook van het lijstje gehaald. Klotezooi.
Ik ben vorige week maandag weer met de pil begonnen.
Ik blijf wel gewoon meelezen hoor en zal op z'n tijd ook weer reageren en als ik op 17 maart te horen krijg dat ze me niet gaan opereren, wat ik me dus niet voor kan stellen stoppen we weer met de pil en voeg ik mezelf weer aan het lijstje toe.
Maar ik moet nu gewoon aan mijn eigen lichaam denken en het zekere voor het onzekere nemen.
Succes allemaal.

Groetjes Kim

Terug
Bovenaan