Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

nou dag 42 vandaag geen rd's maar verwacht ze ook niet voor de 47 dagen omdat de duur is van de vorige cyclus. Heb wel 1 testje gedaan van predictor maar was niet goed gegaan want had geen streep in het test vlak dus waarschijnlijk te weinig urine gebruikt. Zegt dus nog niets.   Mijn vent komt net binnen en zegt ook als eerste EN wanneer gaan we testen????? Hoe hij daar nou ineens zo bij komt haha

Dag 44 hier, maar ff met een probleem. Druk weekend gehad en daardoor niet geklust en maandag ook al niet....zit nu in dubio. Laatste klusdag was dus met 38 dagen, en mijn laatste cyclus was 47 dagen dus inprincipe zou tot 38 genoeg moeten zijn maar goed twijfel nu. Enerzijds heb ik het wel ff gehad na  bijna 4 weken om de dag maar anderzijds ben ik ook zo bang dat ik het nu zit te verpesten pffffff zo irritant dit.  

Hoihoi,

Suusie gefeliciteerd met je nichtje! Ik kan me voorstellen dat het erg moeilijk is om je mond te houden. Ik heb dat ook aan de ene kant wil ik heel graag vertellen dat we met nr 3 bezig zijn, maar aan de andere kant is het ook wel erg leuk om straks de reacties van de mensen te zien als je het vertelt als het zover is. Hoe gaat het jouw zus met 3 kids? Heb je overigens alweer getest, op de hoeveelste dag zit je inmiddels?

Ikke, super zeg dat je al een hartje hebt zien kloppen, geniet maar lekker van je zwangerschap. Fijn dat je man nu ook blij is met de zwangerschap en je weet het trek in hartige dingen duidt op een jongetje hè hahaha.

Lillian, toch maar een testje gedaan? Jammer dat deze niet goed is gegaan. Als het goed is hoef je nog maar een paar daagjes te wachten toch? Succes verder!

Hoi Ikke,

Super! Een mooie echo! Gefeliciteerd hoor!
Hoe voel je je verder? Veel klachtjes, of valt het mee?

Groetjes Suus

Hoi Lillian en espritfreak,

Bedankt voor de felicitaties! Mijn zus is helemaal gelukkig met d'r meissie. Ze heeft alleen wel een omgekeerd ritme (zoals zoveel baby's) en slaapt dus overdag en is 's nachts wakker. Nu heeft ze heerlijk 2 kraamhulpen (1 in opleiding) en daardoor krijgt ze ook extra uren. Overdag kan ze dus gelukkig genoeg rusten. Daarnaast gaat haar oudste al naar school en de jongste is maandag over 2 weekjes jarig en gaat daarna ook naar school. Heeft ze overdag lekker rust en veel tijd voor de kleine.
Ze ervaart het wel als zwaarder nu even. Maar geeft zelf ook de schuld aan de leeftijd (ze is 36). Ik denk zelf ook wel dat dat meeteld hoor.

Hier nog steeds niks. Dag 55..................ik  probeer er eigelijk niet zo heel veel meer mee bezig te zijn. Ik probeer voor mezelf de rust te vinden (ook een beetje uit zelfbescherming) dat die menstruatie gewoon niet meer komt. Kan het alleen nog maar meevallen. Maar tot nu toe werkt het nog niet zo.
Ik heb er sterk de neiging om over een week of 2, als er dan nog niks is, toch maar eens naar de HA te gaan. Ik weet dat een half jaar kort is en dat ze waarschijnlijk nog niks gaan doen, maar gewoon, voor m'n eigen rust. Dat ze er alvast vanaf weten.
Hopelijk laten ze m'n leeftijd meespelen en kijken ze er wel eerder naar.
Ach ja, ik kijk het nog even aan. Ik weet nog niet hoe lang.
Ik denk dat ik dit weekend nog 1x test (heb er nog 1 liggen) en daarna stop ik ermee. Ook al weet ik dat de kans zo goed als niet aanwezig is, de teleurstelling steeds is toch niet zo leuk (beetje zacht uitgedrukt).

Hoe gaat het nu met jullie?
Lillian, niet al een keer opnieuw getest?
En espritfreak, wanneer kan jij gaan testen?

Groetjes Suus

Suusie waarom ga je niet naar de ha meis?....55 dagen is wel erg lang. Ze hebben soms van die middeltjes die je cyclus opgang kunnen brengen. Succes!!!

Ik zit nu op dag 47....dus als mijn cyclus gelijk is als de vorige moet ik morgen ongi worden. Mijn man zegt dat ik zo opgewekt en geduldig ben de laatste tijd en dat hij me echt anders vind. Een vriend van ons zei dat gisteren ook al (uit zichzelf) maar zelf denk ik dat dat eerder door de zon komt. Verder nog steeds regelmatig steken op de plek van mijn banden en ook soms een kwartier lang zeurende pijn in mijn   onderbuik. Als ik lig heb ik het idee dat ik ergens op lig. Maar ja kan ook allemaal komen door een naderende ongi, daarvan kan je buik toch ook in de war zijn. Morgen ga ik weer testen....

Hoi Lillian,

Spannend hoor! Wie weet! Hopelijk is het zover!
Laat je het even weten als je getest hebt?

Bij mij nog steeds niks hoor.
Ik wacht nog 2 weekjes en anders ga ik toch maar even naar de HA.

Groetjes Suus

Suusie, wat balen zeg, nog steeds in onzekerheid. Ik zou als ik jou was inderdaad   richting huisarts gaan. Heb jij al vaker zo'n lange cyclus gehad, of is dit voor het 1st? Wel lastig dat je nichtje haar slaapritme omgegooid heeft. Dat lijkt me best zwaar, vooral als je ook nog 2 kindjes rond hebt lopen.

Lillian, ik duim voor je! Laat je even weten wat de uitslag is?

Ik kan overigens nog lang niet testen hoor. Uitgaande van een cyclus van 34 dagen zou ik vandaag m'n ei hebben, maar uitgaande van 50 dagen, dan pas 2 maart! Ik ben er nu niet zo meer bezig, heb een beetje een afwachtende houding aangenomen. Ik temp ook niet meer. Denk dat ik dat pas ga doen op het moment dat ik kwaaltjes zou krijgen, puur om te weten of m'n temp dan boven de 37 zit en blijft.

Geniet nog even van het weekend, groetjes!

Terug
Bovenaan