uitblijven menstruatie

Hee meiden, vanmorgen had ik weer een afspraak. Mijn bloedwaardes waren terug en het bleek ook daaruit  dat ik PCOS heb. Teveel testosteron en de andere waardes waren ook niet zoals het hoort. Ik ben nu aan de Provera en als ik dan ongesteld word, ga ik op de 3e dag aan Clomid beginnen. Spannend, ik hoop zo dat er dan een eitje gaat groeien en dat het mijn eerste eisprong gaat worden! Mijn allereerste eisprong is 30 jaar, zou toch mooi zijn als dat 'm wordt he!!!!!

Ik denk aan jullie,

groetjes Lot

Goedenavond allemaal.
Ik ben nieuw hier en ik zal me even voorstellen.
Ik ben marianne en ik ben 13 juli 2007 getrouwd met stefan.
Ik ben 26 en stefan is 30. Nu ben ik in januari gestopt met de pil en mijn menstruatie was keurig op tijd altijd rond de 15de kon wel eens een dag eerder of later zijn maar daar gaat het nu niet om.
Nu moest ik dus eigenlijk 13 september ongi worden maar dat was er dus mooi niet maar nu nog steeds niet. En ik heb een zwangerschaptest gedaan maar die zei negatief. Maar zijn hier vrouwen die dat ook hebben gehad en is dat normaal???
Ik weet het nu even niet meer.
Ik hoop dat een van jullie een antwoord heeft!!!
Groetjes marianne

Hai marianne, als je altijd regelmatig bent, wil dat niet zeggen dat het een keer wat langer kan duren. Je lichaam kan zomaar ineens later dan normaal een eitje vrijgeven, en soms gebeurt het een maand niet. Ik zou toch nog even afwachten en volgende week nog 1x testen. Als je je echt zorgen maakt, zou ik een afspraak bij de huisarts maken, maa dit is absoluut niks om je zorgen over te maken. Heel misschien is het zelfs goed nieuws, maar ga daar niet al te veel van uit. Dat maakt de teleurstelling groter als het niet zo is. Sterkte!

Hoi Lot

Nou dat is zeker spannend nu dan he. Alleen raar ik krijg geen provera ik moet gewoon als de hormoonwaarden goed zijn weer aan mijn eigen pil voor 10 dagen Vreemd. Weet jij wta het verschil is tussen provera en de gewone pil??

Ik moet helaas nog een week wachten maar duurt erg lang wil ook mijn eisprong hebben zodat we in ieder geval voor de echt kunnen gana klussen

Succes

liefs Nadia

Hoi net getrouwd.
Helaas ben ik afgelopen zaterdag ongesteld geworden. We hadden er goede hoop op maar helaas maar we gaan gewoon vrolijk verder.
Maar bedankt voor de reactie enne ik weet nu dat ik pas een test ga doen als ik 2 weken over tijd ben en niet eerder om teleurstellingen te voorkomen.
Groetjes marianne

He meiden,

Ik kom maar gewoon even hoi zeggen... Hoe gaat het met jullie? Hier gaat eigenlijk alles z'n gangetje. Ik had stiekem gehoopt dat mijn cyclus al normaal zou zijn na mijn laatste ongi,  maar helaas. Zou wel een wonder geweest zijn. Voor de zekerheid hebben we maar wel flink geklust de laatste week.  Het afvallen gaat ook wel goed. Zit nu op 5 kilo in zes weken. Dus ik mag niet klagen. Ik wil met de kerst minimaal 10 kilo zijn afgevallen dus ik zit ruim op schema.
Nou meiden, dit is een beetje mijn verhaaltje. Ik wou dat ik jullie meer nieuws kon vertellen...

Tot snel.

Liefs Taat

Ben ook bij de ha geweest en die zei dat je zonder menstruatie ook een eisrong kan hebben dat het niks met wel of niet menstrueren te maken heeft,dat ik in principe gewoon zwanger zou kunnen worden. Maar als ik jullie verhalen van de gynocoloog zo hoor klopt dit verhaal dus niet. Nadia,heeft jou ha jou dat ook verteld?? Gr Herma

Hoi Herma

Ja dat heeft mijn HA ook gezegd maar mijn gyneacoloog zegt dat ik dat dnek ik verkeerd begrepen heb. 1 eisprong kun je hebeb zonder ong maar meer niet

ik moet manadag terug spannend of bloedwaarden goed zijn en zo ja weer terug ana de pil en hopen op eisprong erna

nadia

Terug
Bovenaan