uitblijven menstruatie

quote: vera3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-06-2006 16:37:22'));

Beste jhk,

Het lijkt mij gewoon ontpillen. Zker als de test negatief is/ blijft. Ik ben zelf in februari gestopt met de pil, ben ook nog niet ongi geweest. Huisarts geeft ook aan dat dit heel lang kan duren, dus maak je nog maar geen zorgen en anders zou ik gewoon contact opnemen met de huisarts.

Groetjes vera

Hallo Vera,

Bedankt voor je reactie. Ik heb zojuist de dokter gebeld, en die zei tegen me als ik de eerst volgende keer nog niet ongi ben geworden dan moet ik langskomen. Ook omdat mijn buik steeds dikker wordt ben ik bang dat er iets zit omdat ik nu al 3 maanden noiet meer ongesteld ben geweest. het moet er toch een keer uit!!
Maar ik hou je op de hoogte. Als jij iets nieuws weet, hoor ik het ook wel.

gr.

Hallo, ik zal mij eerst even voorstellen, ik ben Linda 29jr.

Ik had op 12juli ongesteld moeten worden, en gisteren 21e werd ik het, mijn cyclus is normaal erg regelmatig 28,29 dagen, nu opeens 37dagen, maar nu komt het, normaal ben ik er ontzettend ziek van, jullie kennen de klachten wel, deze keer dus niet en de eerste dag was er maar een klein beetje bloed en vandaag helemaal nix. HOE KAN DIT?
weet iemand dit? Je hoort toch ook wel eens dat je tijdens de zwangerschap evengoed menstrueerd, of kan dit niet.
Wij hebben nu 2jaar een kinderwens,
Alvast bedankt, liefs Linda

hallo allemaal.ik ben nu efe nieuw op deze website!! ik ben vanaf 29 april zwanger..kan iemand me helpen....want ik kan me echt niet herrinneren wanneer ik mijn menstruatie had!!  ik ben 3 maanden zwanger!!

Vraag me af of jij wel een eisprong hebt?Omdat jou ov-testen niet positief reageerd.Ik heb een cyclus van 27 dagen en bij mij is het altijd op dag 13.

Groetjes karin

quote: Jorina reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-08-2006 00:28:29'));

hallo allemaal.ik ben nu efe nieuw op deze website!! ik ben vanaf 29 april zwanger..kan iemand me helpen....want ik kan me echt niet herrinneren wanneer ik mijn menstruatie had!!  ik ben 3 maanden zwanger!!

?????raar berichtje?????
Als je zwanger bent hoef je toch niet teweten wanneer je ongi was????
Tel 3 maanden terug ofzo. wat wil je nou weten? Haha.

quote: vlinderjana reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2006 07:49:08'));

hoi sanne,

wat vervelend dat je schijnzwanger bent.
verheugen jullie je zo op het zwanger zijn... alle syptomen zijn aanwezig,
en dan mag het nog niet zo wezen.
idd. het bestaat.
ik heb er vaker over gehoort.
het kan ook zo zijn dat jij zoooo graag zwanger wilt worden dat jouw lichaam je voor de gek houd.

ik zelf ben 32 jaar en we proberen nu een jaar zwanger te worden.
ik ben nu 4dagen over tijd. en heb geen voor gevoelens gekregen van ongesteld worden wat ik anders altijd wel heb.
daarnaast heb ik nu  wel zere borsten.
toch is de zwangerschaps test negatief uitgevallen. onbegrijpelijk.
je gaat twijfelen aan je eigen lichaam.
ik heb vandaag een afspraak bij de huisarts.
wil zekerheid of we zowiezo wel vruchtbaar zijn.

Dag Vlinderjana, ik denk dat het goed is voor jouw gevoel om te kijken of jullie vruchtbaar zijn. Echter, hier komt niet altijd een uitslag uit. Het kan zo zijn dat het gewoon nog niet is gebeurd terwijl het wel kan. En de symptomen van zwanger zijn lijken heel erg op ongesteld worden, daar kun je dus niets aan afmeten. Soms ben je dan in een vroeg stadium wel zwanger geweest, maar zet het niet door en komt het er toch nog wel uit (je wordt dan een beetje erger ongesteld dan normaal).
Twijfel alleen niet aan je eigen lichaam, hier heb je geen invloed op.
Veel succes en ik hoop dat je zwanger bent/raakt.
gr

quote: nathalie25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-04-2006 19:03:53'));

hallo dames ik zal mij even voor stellen want ik ben hier nieuw
ik ben nathalie ik ben 25 jaar en ik kom uit enschede

ik heb inmiddels vier miskramen gehad waaronder twee van een ivf behandeling
ik heb een vraagje aan jullie en meschien kunnen jullie mij helpen
ik moest 11 april mijn ongesteldheid hebben dus ik ben nu
achtdagen over tijd maar dat ben ik wel vaker
wanneer moetik een test gaan doen mijn buik doet wel vervelend en mijn tepels doen zeer
wie kan mij antwoord op geven want ik wil zo veel
geld uitgeven aan die zwangerschapstesten want die kosten mij ook al een
hoop geld

help   wat moet ik doen ik weet geen raad meer??????

groetjes nathalie

Dag Nathalie,
Ik denk dat ik wel een beetje weet hoe jij je voelt. Ik was 24 toen ik stopte met de pil en vervolgens heb ik 3 miskramen gehad. Alle drie van natuurlijk ontstane zwangerschappen (dat vergt dus emotioneel minder dan jij hebt meegegmaakt),  maar Ik heb zoals ze dat noemen iedere keer een missed abortion. Dit betekent dat de zwangerschap al in een heel vroeg stadium misgaat, maar dat mijn lichaam op één of andere manier de zwangerschap vasthoudt.
Ik heb dan ook allerlei zwangerschapsymptomen als ik ongesteld zou moeten worden, maar testen blijven negatief en na een tijdje word ik dan alsnog ongesteld. Dit duurt dan soms wel tot 65 dagen of 95 dagen.
Het zegt dus allemaal niet zoveel. Ik weet alleen wel dat de 'zwanger zijn'  en 'ongesteld worden' symptomen erg op elkaar lijken en ik heb ook al een fortuin uitgegeven aan testen.
Tot in december 2002, toen dacht ik laat maar ik ben toch niet zwanger, ik had eerlijk waar helemaal niet het gevoel dat het zo was. Dus ik toch maar even testen (ik had 's avonds een feest en dacht laat ik maar even testen nu, want dan kan ik tenminste drinken, anders drink ik niet en word ik over 3 dagen ongestel bij wijze van spreken)....en ja hoor ik was mooi wel zwanger.
Dus tegen alle syptomen in (die er niet echt waren) was ik zwanger en inmiddels moeder van een gezond kind.
Wat ik dus eigenlijk wil zeggen is: houd moed en hoop, als je geen hoop meer hebt, heb je niets meer en jij kunt je eigen lichaam niet sturen (dat heb ik wel ervaren na 3 miskramen.....en jij waarschijnlijk ook).
Sterkte en veel  succes!
gr hopertje  

hallo allemaal,wij zijn nu 3 maanden bezig met zwanger worden.ik ben in november al gestopt met de pil.afgelopen dinsdag had ik ongesteld moeten worden maar dat werd ik niet,ik zo zenuwachtig als ik was vandaag(vrijdag 11 aug.)een test gedaan,maar hij was negatief.normaal voel ik me ongesteldheid een paar dagen van te voren al aankomen maar deze keer dus niet.heb ik te vroeg getest?

groetjes tallie

Terug
Bovenaan