uitblijven menstruatie

hallo allemaal , ik ben nieuw hier en zal me even voorstellen , ik ben diane en ben net begonnen om zwanger teworden.
ik ben 2 maand geleden gestopt met de pil , ik heb sinds 2 jaar geleden een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en sinds dien alleen maar problemen met mijn gezondheid, zoals veel tussentijdse bloedings, veel afscheiding etc, ik ben vorige maand in het ziekenhuis geweest voor onderzoeken ,alles blijkt inorde tewezen , doordat ik zoveel bloedings tussentijd heb, hebben ze vastgesteld dat de oorzaak een hormoonstoornis is , dus heb ik een kuur van 2 week gekregen , waarvan ik elke dag 1 tabletje moest innemen en na die 2 week een bloeding moet krijgen van 5 dagen daarna zou mijn menstruatie op regelmaat moeten zijn , dat is dus niet het geval, ik heb zelfs niet eens een bloeding gehad dat is nu bijna 5 week geleden , ik heb zelfs   vorige week een test gedaan maar bleek negatief tewezen , ik had de zwangerschapstest op een middag gedaan na het sporten en daarvoor veel water gedronken, ik las op de bijsluiter dat je urine dan niet geconcentreed is en de hcg waarde moeilijk tetesten is, dus ik dacht nou ik wacht tot volgende week en dan doe ik weer een test, de laatse week doen mijn borsten heel pijn, mijn tepels zijn ook heel gevoelig , ja ik hoop toch stiekem dat ik zwanger ben , maar ben ook heel bang voor de teleustelling, ik moet a.s maandag weer terug komen in het ziekenhuis , daar ben ik heel zenuwachtig voor, ik word ook van alle kanten gewaarschuwd om er niet teveel van teverwachten, ik koop nu zelfs al bladen zoals ouders van nu , ik ben er teveel mee bezig wat ik niet moet doen , maar ja ik wil het ook zo graag, groetjes diane

Hoi,

Ik ben nu 10 dagen overtijd en heb al 3 testen gedaan die allemaal negatief waren. Toch waren mijn borsten gevoelig en moest ik veel plassen, en was ik doodmoe. Vandaag ben ik naar de dokter geweest en nu ben ik schijnzwanger.
Toch verheugde wij er best op. Ik wist niet dat schijnzwanger vaak voorkwam. Is dat uberhaupt zo?
Nu is mijn man nogal depri en ik geloof het gewoon nog niet.
Heeft iemand hier ervaring mee? Kan dit dan ook vaker gebeuren?
Groetjes Sanne

Hallo allemaal.

Ook ik ben nieuw en zal me ff voorstellen, mijn naam is Simone ben 32 jaar en heb 2 meiden uit n vorige relatie. Nu proberen mijn vriend en ik nog voor n kindje samen. We zijn ongeveer n klein half jaar bezig en de laatste 2 x is mn menstruatie eindelijk regelmatig. Nu had ik 4 dagen geleden ongesteld moeten worden maar ben dat bij deze nog steeds niet. Natuurlijk heb ik (zo ongeduldig als ik ben) een test gedaan en jullie raden t misschien al negatief. God wat baal je dan zeg. Nu heb ik echt zo iets oke laat me dan maar ongesteld worden, als ik dan toch niet zwanger ben. Maar toch van binnen blijf je hopen zal t dan misschien toch. Als ik maandag nog niet ongesteld ben ga ik maar langs de dokter en mag die voor me testen. Ik hou jullie op de hoogte. voor de rest over deze forum vind ik dat er zo weinig reactie wordt gegeven op de mensen die echt advies vragen.

hoi sanne,

wat vervelend dat je schijnzwanger bent.
verheugen jullie je zo op het zwanger zijn... alle syptomen zijn aanwezig,
en dan mag het nog niet zo wezen.
idd. het bestaat.
ik heb er vaker over gehoort.
het kan ook zo zijn dat jij zoooo graag zwanger wilt worden dat jouw lichaam je voor de gek houd.

ik zelf ben 32 jaar en we proberen nu een jaar zwanger te worden.
ik ben nu 4dagen over tijd. en heb geen voor gevoelens gekregen van ongesteld worden wat ik anders altijd wel heb.
daarnaast heb ik nu  wel zere borsten.
toch is de zwangerschaps test negatief uitgevallen. onbegrijpelijk.
je gaat twijfelen aan je eigen lichaam.
ik heb vandaag een afspraak bij de huisarts.
wil zekerheid of we zowiezo wel vruchtbaar zijn.

hallo, ik ben kelly, ik ben 21 jaar, en ik ben november vorig jaar getrouwd.  In december
ben ik met de pil gestopt en willen we dus heel graag een kindje... de eerste  maanden was alles erg onregelmatig, maar de laatste paar keer was ik weer keurig op tijd... behalve nu... ik ben vandaag 6 dagen overtijd, maar ik durf nog ff geen test te doen , haha... iedere maand heb ik wel een test gedaan, (zelfs wanneer ik pas een dag overtijd was) en iedere keer was het negatief, dus ik ben nu echt een beetje aan het uitstellen...hihi...

Nou dit wilde ik gewoon ff vertellen. groetjes kelly.

26-06-2006

Hallo allemaal,

Wie oh wie kan mij helpen.

Ik ben sinds 18 april gestopt met de pil!
Nu weet ik dat mijn lichaam moet ontpillen, maar ik ben nu al 2 maanden niet meer ongesteld geweest. De eerste x waren wij zo blij, maar na een stuk of 5 testen bleek ik niet zwanger te zijn. De volgende maand werd ik weer niet ongesteld, dus weer testen, ook niet. Nu heb ik van de week een klein druppeltje bloed verloren, dus ik dacht nou nu is het zover het is zich aan het innestelen, weer testen, maar nee. Nog steeds niet. Ik ben wel heel erg moe, veel plassen en mijn buik wordt alsmaar dikker. Kan dat zijn dat ik zwanger ben of is dat omdat ik al 2 maanden niet ongestel dben geweest?

Ook heb ik gehoord dat sommige vrouwen dat HSG-hormoon niet aanmaken, en die dus er later pas achter komen dat ze inderdaad in verwchting zijn.

Ben ook al twee keer bij de huisarts geweest, maar die weet het ook niet en zegt dat ik aan het ontpillen ben.

Wie kan ons helpen? Wat kan het zijn?

gr.

Beste jhk,

Het lijkt mij gewoon ontpillen. Zker als de test negatief is/ blijft. Ik ben zelf in februari gestopt met de pil, ben ook nog niet ongi geweest. Huisarts geeft ook aan dat dit heel lang kan duren, dus maak je nog maar geen zorgen en anders zou ik gewoon contact opnemen met de huisarts.

Groetjes vera

quote: F reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-03-2005 16:11:00'));

Hoi Monique,

Ik zou het even in de gaten houden. Ik zelf heb PCO, een syndroom waardoor je niet uit jezelf een eisprong krijgt en dus ook niet menstrueert. Met behulp van clomid kon een eisprong opgewekt worden. Ik zou nog even afwachten maar als de menstruatie uitblijft, en je negatief blijft testen, zou ik even een afspraak maken met de gyn. voor een hormonaal onderzoek.

Groetjes F.

hoi f ik wil ff reageren op je berichtje, ik ben in okt.2005 gestopt met de pil en heb sindsdien een onregelmatige cyclus tot april toen was het 41 dagen en mei 31 dagen en juni ook 31 dagen maar nu is mijn vraag ik ben in april begonnen met ovulatietesten en ben op tijd begonnen en heb langer doorgetest maar op een gegeven moment mee opgehouden omdat ik al over de 20 dagen heen was toen werd ik ongi na 41 dagen en volgens mij geen eisprong,in mei weer getest met ovulatietesten en weer geen eisprong kunnen ontdekken 31 dagen later ongi en nu in juni weer getest zit inmiddels op dag 18 en nog steeds geen eisprong zou ik misschien een latere eisprong hebben? of heb ik helemaal geen eisprong? hoe ben jij erachter gekomen dat je pco syndroom hebt?
 groetjes miranda

Terug
Bovenaan