uitblijven menstruatie

Hee meiden, dubbele dosis Provera geslikt (zodat t 5 dagen duurde ipv 10) en nu 2e dag zonder. Hopelijk morgen ongi..

Ik ben ook bezig sinds maart vorig jaar. Jahoe, hoe lang ben jij bezig? Hopelijk geeft die eileider-test jou weer een beetje goeie hoop!

Over dat het oneerlijk lijkt, tuurlijk heb je gelijk Jahoe dat er mensen zijn die het nog oneerlijker hebben. Maar dat is altijd, dat zou betekenen dat je je nooit even machteloos of verdrietig mag voelen. Ik denk dat het wel goed is je af en toe zo te voelen (is t er maar ff uit) maar inderdaad moet je daarna er weer voor gaan en je realiseren dat het erger kan, om weer ff met beide voeten op de grond te staan.

Al met al heb ik hartstikke veel dagen dat t goed gaat maar soms vind ik het wel moeilijk. Ook het vrijen-gebeuren verandert vind ik, nu vrij je echt met een doel. Als de vruchtbare dagen voorbij zijn lijkt het wel of we het ineens 'vergeten' te doen voor de gezelligheid..

Gelukkig gaan we samen nog erg goed, dat is wel fijn!

groetjes!

Hoi Hoi

Lot ja dat hoop ik ook voor je dat je nu snel ong gata worden en deze keer wel een eisprong gaat krijgen

mij gebeurde gisteravond iets heel vreemds. Had me gedouched en afgedroogd en was met mijn haren bezig en dacht opeens (soory voor de details) he ben zo nat van onder terwijl ik me net gedroogd had. ik met de handoek aan het droogwrijven en kwam er opeens een hele grote klodder slijm los met wat bruinachtig bloed erbij. Maar erna nergens geen last meer van alleen wel hele rare buikpijn. weten jullei wat dat kan zijn geweest??

liefs nadia

Ik weet t niet maar ik hoop innestelingsslijmprop voor jou!?

Wanneer kun je testen?

Hoi

Ja hoop niet dat het een miskraam is geweest. rare buikpijn gehad nu weg en voel ik niks meer

zaterdag is mijn nod dag dus als ik het zondag niet ben kan ik testen

liefs nadia

Nou, ik wil je geen valse hoop geven maar volgens mij kan t geen miskraam zijn want dan was je al wel gaan menstrueren vlgs mij. Dus wat t dan wel is....?!!

hoi meiden,

Ik heb al een tijdje niet meer gereageerd omdat ik merk dat het voor mij dan iets makkelijker wordt om met m'n leven door te gaan. Ik was er echt iedere dag mee bezig en dat vond ik ontzettend moeilijk. Ik lees nog wel mee hoor, maar reageer niet zo heel veel meer. Het is vooral moeilijk omdat nu er 2 op m'n werk bevallen zijn, er alweer 2 zwanger zijn. Het lijkt wel alsof iedereen maar zwanger wordt behalve wij dan.

Even een korte update want bij mij gebeurd er niet zoveel. Vandaag m'n eerste dag ongesteld (door de provera want vorige maand had ik ook geen eisprong). Dan vanaf vrijdag 150 mg clomid.

Wat jullie zeggen over de bijwerkingen herken ik ook hoor. pukkeltjes  en meer haartjes in m;n gezicht. bah.

Jahoe, ik ben erg benieuwd hoe je test gaat. Zou je me dan kunnen vertellen hoe dat in z'n werk gaat als je het hebt gehad?  Ik ga nl nu aan de 150 mg en vraag me af of dat ook wel gaat werken voor mij. Ben benieuwd wat me dan weer te wachten staat. Ben erg bang dat ik misschien ook wel moet gaan prikken en dat vind ik eigenlijk wel eng. Nou ja, ik zal blij zijn als er eindelijk iets gebeurd in m'n lichaam.

Weet je misschien hoe het zit bij IUI/hormonen prikken, moet het dan allemaal via inseminatie plaatsvinden, of mag je als je hormonen gaat prikken ook gewoon zwanger proberen te raken?

Lot, balen dat er nu weer niets gebeurd. Misschien helpt een verhoging van de dosis clomid. Je weet in ieder geval dat er wel wat kan gebeuren. Houd je daar aan vast.

Nadia, ik ben voor je aan het duimen dat het iets positiefs is. Je weet het snel en houd ons op de hoogte.

groetjes,sas

oja, ik ben januari 2007 met de pil gestopt en we zijn pas in juni echt gaan proberen.

Hee Sas, leuk wat van je te horen, alleen  hopelijk de volgende keer  ook nog met een beetje positief nieuws voor jou... We zitten in hetzelfde ritme want ook ik ben vandaag ongesteld geworden van de provera. Wat zou t leuk zijn als we op 14 feb. een eisprong hebben he?! Maaaaar... daar ga ik niet vanuit.. Ik ga over 2 weken een weekje skieeen en dat zal me ook goed doen. Hopelijk kan ik daarvoor in t ziekenhuis terecht voor een echo en zien ze iets. Ik duim voor je dat de 150 mg aanslaat ok!
(misschien kun je naar een homeopaat om dat te ondersteunen, als je dat vergoedt krijgt van je verzekering?)

groetjes Lot

hey Lot, grappig om te horen dat jij ook net ongesteld bent geworden. Is 14 febr. niet een beetje erg positief? Ik ga meer uit van 22 febr. als het mocht gebeuren. Ik ga ook nog op wintersport. Ik hoop maar dat ik daarvoor nog een eisprong heb, anders moet ik tijdens de wintersport nog gaan klussen en m;n ouders gaan mee. Je snapt wel dat dat geen ideale situatie is.  Ik zal ook voor jou duimen dat er weer wat gebeurd.  Vind je het niet vervelend dat je steeds naar de gyn moet voor controle?

En wat bedoel je trouwens met homeopaat? Wat doet zo iemand precies? Ik ben nu wel sinds 1,5 week teunisbloemolie pillen gaan slikken in de hoop dat dat een beetje meehelpt. Wie weet.

groetjes, sas

Terug
Bovenaan