uitblijven menstruatie

Lot: leuk he als je nu weet dat er tenminste echt iets zit en nog leeft ik vond dat toen echt super spannend en het is er dus ook maar 1 bij jou.

Taat: De ziekte van parkinson is die ziekte die prins claus ook had waardoor een stof in de hersenen niet meer wordt aangemaakt waardoor je last krijgt met je spieren heb je niet meer ondr controle dan ga je beven en krijgt spierpijnen en lopen wordt moeilijker 1 kant heeft mijn moeder het nu beven hand en been en voet ana die kant kan ze niet meer echt optillen met lopen zodat ze sloft. is nu aan de medicijnen en als die aanslaan zou het beven enige tijd kunnen verdwijnen en dat ze zich beter gata voelen en motoriek gaat verbeteren maar dat zal niet eeuiwg zijn helaas met de tijd zal het steeds slechter gaan allene te hopen nog aantal jaren duurt maar ze is pas 55 en dan zijn 10 jaar lang he

ja hoop ook dat ik binnenkort het een plekje kan geven en weer even op mijn zwnagerschap kan richten

houdt jullie op de hoogte

veel succes iedereen

liefs nadia

oh ja lot wat ik nog wilde vragen hoeveel uur ga je dan nu bij de nieuwe baan werken? en wil je als het fulltime is straks weer minder gaan werken??

ik heb 29 april gesprek met mijn baas wil van 28 naar 20 uur maar ben bang niet eenvoudig zal gana zijn maar met 2 personen op mijn functie dus dara zie ik wle tegenop maar 28 uur is mij echt teveel

liefs nadia

hoi meiden,

Wat is er weer veel gebeurd in zo'n korte tijd zeg.

Jahoe, van harte gefeliciteerd zeg. Ongelofelijk, de glitters doen z'n werk hier. Gelukkig op tijd ontdekt voordat je weer aan de medicijnen moest. Volgens mij geeft zo'n test niet zomaar aan dat je zwanger bent. Toen ik de maand daarvoor negatief teste toen was ie ook echt negatief. geen spoor van een licht streepje dus ik denk dat je er wel vanuit kunt gaan dat het klopt.

Leontine, fijn dat je toch eerder terecht kan bij je gyn en dat je wat meer onder controle gaat. Wie weet is het voor jou ook heel snel raak. Vang nog wat glitters zou ik zeggen: ********************

K24 ook voor jou nog wat extra glitters: ********************

Nadia, Jeetje, rot om te horen van je moeder. Gaat  alles net een beetje goed, krijg je dat weer.  Ik hoop maar dat de medicijnen goed aanslaan. Volgens mij kun je het dan redelijk onder controle krijgen en kan ze nog genieten van haar kleinkind. Wel fijn dat je niet zo veel last hebt van je zwangerschap. En spannend dat de 20 weken echo in de buurt komt. Ben je in de tussentijd van de 12 en 20 weken echo eigenlijk nog onder controle?

Taat, spannend hoor een echo gepland. Ik moet a.s. maandag naar de gyn en hoop dat ik ook een echo krijg. Wanneer heb jij je eisprong gehad? En hoeveel weken ben je nu dan? 4 weken?

Lot, wat geweldig dat je het hartje al hebt kunnen zien. Dat lijkt me een hele geruststelling. Vanaf wanneer wordt jouw zwangerschap geteld? 2 weken voor je eisprong of echt vanaf het begin van je menstruatie? Klopt je uitgerekende datum van 6 december nog?  Erg leuk dat je voor je vakantie nog een echo hebt. Zo heb je heel wat om naar uit te kijken en kun je lekker relaxen op vakantie.

groetjes allemaal en geniet van jullie zwangerschappen,

Sas

P.S. Nadia, je baas mag niet zomaar weigeren om je minder te laten werken. In de wet staat dat je altijd mag vragen om korter te werken. (het beste is om het ook schriftelijk te doen, dus hem een brief te overhandigen bij dat gesprek dat je minder wilt werken)  Hij moet wel met een hele goede reden komen om het te weigeren. Als je maar met 2 man op die functie zit kan ie makkelijk iemand aannemen en dat je dan iemand moet inwerken mag geen reden zijn om het te weigeren. Hij moet dan ook schriftelijk de reden opgeven als hij weigert. Alleen als de redenen van je baas zwaarder zijn/wegen dan die van jou mag hij weigeren en dat is echt niet snel het geval hoor. Mocht ie je toch niet tegemoet komen dan zou ik naar een wetwinkel stappen. Die kunnen je dan wel verder helpen.

groet,

Sas

zo wat een drukte opeens!

nadia wat naar van je moeder. k hoop echt voor je dat het nog lang redelijk goed   blijft gaan. dat ze nog van jou zwangerschap en je baby kan genieten! en dat jij het een plekje kunt geven en van je eigen geluk kunt genieten!

leontien bij jou zit er dan in ieder geval schot in de zaak en das belangrijk!! nog even volhouden.

kelly hoe ist met jou? ik hoop dat je het niet al te moeilijk vind dat er nu opeens zoveel zwanger zijn. kan me dat geod voorstellen had dat nl zelf ook. maar het kan zomaar opeens raak zijn!

taat wat spannend 5 mei je 1e echo. ik moet op 7 mei! ook erg spannend! ik heb eigenlijk helemaal geen last van me onderbuik. wel andere borsten. vorige week zere tepels maar das nu minder. meer me borst zelf nu.

lot wat een goed nieuws heb jij allemaal zeg!! heerlijk. wat raar dat we opeens allemaal ongeveer zelfde tijd zwanger zijn he?!

sas ik ben zo blij dat ik idd eerst nog een test heb gedaan voor ik aan die medicijnen begon, anders was het gewoon weg geweest. ik denk dat het echt allemaal zo heeft moeten zijn.  misschien is het wel gelijk me allereerste ei ever geweest...hihi Ik had de week ervoor idd ook een test gedaan en die was nog wel negatief. maar heb gelijk de fertiliteitsverpleegkundige gebeld en die zegt positief is positief. dus nu 7 mei 1e echo!
mare hoe staat het er nou precies met jou voor? wanneer moet jij voor echo. en voel je nog dingen??enz?

vinden jullie het ook eng of alles wel goed blijft gaan enzo? ben echt bang dat het mis gaat of dat het helemaal niks is enzo. maar dat kan niet want positieve test en me borsten enzo, maar ja komt denk ik omdat je er al zolang mee bezig bent en opeens is het er totaal onverwacht!
gelooft er trouwens iemand in God?

het beste allemaal
liefs jahoe

Hey, ff snel! Ik voel me helemaaaal niet lekker. Al paar dagen goed misselijk en ook wel wat licht in mn hoofd. Balen, hopelijk duurt t niet te lang! Het hoort erbij natuurlijk, alleen moeheid en pijnlijke borsten heb ik liever dan dit, haha.
Nadia, ik krijg nu een half jaarcontract. Afwachten dus, maar ik zou als het mogelijk is graag 3  dagen gaan werken, nu 4. Alleen zijn er heel weinig mogelijkheden in mijn vakgebied voor 3 dagen..
Voorstellen kan altijd aan je baas, je kan ook zeggen dat het in eerste instantie voor een jaar of 2 jaar is en dat je daarna de balans wil opmaken. Zo laten of weer iets meer werken. Succes!

Hoi meiden,

Spannend hoor Jahoe, 7 mei de echo. Inderdaad alsof het zo had moeten zijn. Maar duurt lang he dat wachten . Bij mij kruipen de dagen voorbij. Was blij dat ik naar het werk kon, dan ging de tijd iets sneller. Ik moet a.s. maandag naar de gyn en ik hoop ook dat ik een echo krijg. Heb alleen de assistent gesproken om de afspraak te maken dus ik heb echt geen idee wat me te wachten staat. Verder valt het nog wel mee met de kwalen. Ik heb gevoelige borsten, moet 's nachts wat sneller naar de wc, heb last van pukkels en ben ook iets sneller moe. Maar voor de rest valt het allemaal wel mee. Ik moet zeggen dat ik ook de hele tijd denk als het maar goed blijft gaan en is het echt wel zo. Maar als ik m'n borsten weer voel dan denk ik ja t is echt zo. Dat kan toch niet zomaar.

Lot, bedenk maar dat iedere keer dat je last hebt van allerlei kwaaltjes, het weer een bevestiging is dat je zwanger bent.  O ja, ik las ergens dat een zuurtje de braakneigingen tegengaat. Misschien helpt het dus ook tegen de misselijkheid zelf. Wie weet helpt het een beetje.  

groetjes,

Sas

hoi

sas ik twijfelde zo erg dat ik vannochtend nog maar een test gedaan heb. was al bang dat die andere test mss niet goed was ofzo. maar deze was ook positief...
dus nu ga ik het echt geloven en erg blij zijn!
voor jou maandag spannend zeg! ik leef met je mee hoor.hoe lang ben je nu zwanger denk je? en reken je dan van de laatste keer ongesteld of van de bevruchting? zelf is het volgens mij nu precies  3 weken geleden bevrucht en als je er dan 2 bij telt zit ik nu aan de 5. moet je s op 9maanden.com kijken staat allemaal echos vanaf 5 weken.
maar jij was niet onder controle in het zh? en je hebt wel clomid gehad toch? snap niet dat je dan niet onder controle ben. moet je nu naar het zh of naar een 'gewone' gyn?
ik ben trouwens ook niet extra moe geloof ik. maar heb nu al 3 nachten slecht geslapen. allemaal adrenaline denk ik....haha. naar de wc moet ik altijd al heeeeeeel vaak.

lot wel vervelend dat je misselijk enzo bent. maar een paar maanden terug had je het er vast graag voor over   gehad denk ik. ik wel in ieder geval.
je ging toch ook plasjes inleveren voor moeders voor moeders lot? hoe heb je dat geregeld? via internet? en hoe vaak en wanneer enzo moet je dat dan inleveren? ik wil dat ook graag gaan doen.

goed weekend allemaal
liefs jahoe

Terug
Bovenaan