uitblijven menstruatie

Nadia, hoe gaat het trouwens met jou? In welke week zit jij nu? En kun je het al voelen? Jij kunt ons een beetje vertellen wat ons te wachten staat .

groetjes,

Sas

Hey,

Volgens mijn berekening zou ik 20 december uitgerekend zijn.
Ik heb donderdag een telefonische afspraak met de gyn. Ik moet dan met hem doorspreken wat de bedoeling is. Want ja, dit is dan weer allemaal nieuw.

Succes iedereen.

X
Taat

hallo allemaal

taat jij ook mijn hartelijke gelukwensen!!
sas bedankt voor de glitters, volgens mij hebben ze hun werk gedaan.... heb net een test gedaan en die was duidelijk positief!!!! hoe is dat nu mogelijk he?!
 de wonderen zijn de wereld nog niet uit. wilde namelijk vandaag met de pillen beginnen om ongesteld te worden zodat ik vervolgens kan gaan injecteren, maar omdat ik al 2 weken rare borsten heb toch even een test doen.... ziedaar. kan het echt niet geloven eigenlijk!!! maar zo'n test kan toch niet ja zeggen als het nee is?!?! straks de fertiliteits verpleegkundige bellen. k had net gister alle spuiten enzo in huis gehaald. zo raar.
verder voel ik helemaal niks.  ook niet  moe ofzo. maar slaap ook veel.  
K, die  injecties moest ik zelf gaan doen ja, heb een oefenprik gedaan int zh en dat viel echt heeeeeeeeeeel eeeeeeerg mee. voelt er weinig van. als ik jou was zou ik wel ff nagaan of de verzekering betaalt.  of dat je je nog aanvullend kunt verzekeren.  
leontien echt stom dat je niet eerder bij de gyn terecht kan zeg!!!! nog geen eens telefonisch, zou echt nog eens bellen en dan lekker nijdig...
nou succes weer allemaal en duim voor me dat het echt zo is
liefs jahoe

Jeetje meiden wat geweldig allemaal.
Zijn er nu al 5 of   6 zwanger van dit forum!!!!  Dit wordt een buitengewoon vruchtbaar jaar.  
Stuur mij a.u.b. ook een dosis glitters wie weet gaat het bij mij ook werken

Heb maandag nogmaals zeer pissig gebeld naar de gyn en wat schetst mijn verbazing... ik kon vandaag om 15:00 uur terecht. heeel appart allemaal. Maandagavond ben ik ongesteld geworden. Dat is helemaal onverwacht! heb  nu een cyclus van 48 dagen..
Het goede nieuws is dat ik op dag 10 van de menstruatie voor een folikel meting mag komen en dan kunnen ze goed zien hoever het is met mijn eitjes en wanneer wij aan de slag mogen. Als het nog te klein is moet ik over 4 dagen terug komen.. eindelijk een beetje sturing.
Dussss met jullie goede resultaten en mijn goede moed hoop ik volgende maand ook goed nieuws te hebben!!!!

Meiden tot gauw weer en succes...
Liefs Leontine

Hoi

Jahoe gefeliciteerd wat geweldig. de een na de ander zwanger

Sas: ik voel me goed heb nergens last van merk zo niet dat ik zwnager ben behalve dat mijn buik groeit. ben nu 15 weken zwnager 21 mei heb ik mijn 20 weken echo en zit ik op de helft

alleen gene goed nieuws over mijn moeder te horen gekregen. heeft de ziekte van parkinson en ben er echt kapot van hadden we net geluk nu dit weer net als ze van kleinkinderen kan genieten en nu steeds onzeker hoe snel ze achteruit gaat

voor de andere meiden veel succes en hopen dadelijk iedereen zwnager is

liefs nadia

He meiden,

Jahoe, gefeliciteerd meid!! Echt super. Het houdt niet op!!

Nadia, wat erg van je moeder! Wat houdt de ziekte precies in? Ik weet er wel iets vanaf, maar kan je moeder bijvoorbeeld wel jouw zwangerschap bewust meemaken of verslechter haar situatie zo erg?
Ik vind het echt heel vervelend voor je. Het is dan zo oneerlijk dat geluk en ongeluk zo dicht bij elkaar liggen...
Heel veel sterkte meid, maar probeer ondertussen ook van jouw wondertje te genieten.

Ik heb vanmorgen mijn gyn gesproken en ik heb 5 mei mijn eerste echo. Kan niet wachten. Ik voel me verder wel goed, ik heb wel krampjes in mijn onderbuik (de gyn zei dat dat erbij hoorde en dat het geen kwaad kan, zolang het niet echt pijn gaat doen) en uiteraard zijn mijn borsten gevoelig. Verder gaat het eigenlijk allemaal wel goed. En met jullie allemaal?

Kus Taat

Meiden, wat een vruchtbaar groepje zijn we ineens geworden! Van harte alle zwangeren en hup alle niet zwangeren, achter onze glitters aan!

Nadia, wat vervelend van je moeder. Een kleinkind geeft haar wel veel kracht en energie, dat werkt in haar voordeel. Hou hoop dat t lang goed zal gaan.

Ik heb vandaag een eerste echo gehad, was MEGAzenuwachtig. Borsten deden minder zeer etc. Maar gelukkig goed nieuws! 6 weken en 3 dagen zwanger en het hartje klopte al! Zooo ongelooflijk! Het lijkt nog niet op een kindje, eerder een tuinboontje, haha. We noemen m ook liefkozend boontje.

Volgende week vrijdag weer een echo, om te zien of alles goed groeit! En als dat t geval is, dan mag ik door naar de verloskundige...

Vandaag een goede echo, morgen  nieuw contract voor mn nieuwe baan tekenen, vrijdag weer een echo en zaterdag naar Portugal! Jippie! Na een niet erg fijn jaar nu even  veel mooie dingen, wooow.

Terug
Bovenaan