uitblijven menstruatie

Wij zijn nu sinds half januari bezig. Ben toen ongesteld geweest en eind  februari weer. Nu duurd het  inmiddels al 54 dagen maar ben nog steeds niet ongesteld geweest.  Wordt er heel onzeker  van, want 2 testen waren negatief. Volgens de huisarts  kan dat zijn in verband met  het stoppen van de pil.  Wij moeten nog even afwachten hoe het gaat lopen, we hopen maar het best

JORI01: het kan volgens mij zijn dat je deze gevoelens hebt omdat je misschien hoopt zwanger te zijn en hier extra op gaat letten of dingen voelen die er eigenlijk niet zijn maar voelt omdat je ze graag wilt voelen. De enige remedi: een test doen. dan heb je zekerheid. Heel veel succes. hoop dat je zwanger bent!!!

Hallo,

Jahoe van harte gefeliciteerd echt super voor je!!!

Sas bedankt voor de extra glitters. Hoop dat ze goed hun werk gaan doen!!!

Als ik nog iets spannends te melden heb horen jullie het snel.Voor iedereen die nog niet zwanger is succes en de rest geniet ervan!!!

groetjes K

Hee meiden, misselijkheid is weer iets minder! Jippie!  Jahoe, ik heb de Moeders voor Moederslijn gebeld: 0800 0228070   Daar leggen ze je uit hoe het werkt. Vandaag zijn mijn eerste twee kratten opgehaald en ik heb een mooi cadeautje gekregen, een DVD van de ontwikkeling een een baby IN de baarmoeder! Lijkt me erg bijzonder.

Vandaag me ook aangemeld bij een kraambureau en bij kinderopvang, ongelooflijk dat dat NU al moet in mijn regio! Het is en blijft nog pril natuurlijk, maar we gaan van t goede uit!

Vrijdag weer een echo, ben zo benieuwd. Mijn echo vorige week donderdag liet een zwangerschap van 6 weken en 3 dagen zien terwijl ik als je rekent vanaf de laatste dag menstruatie toen 7 weken was. De arts zei dat zolang daar geen week verschil tussenzit, ze rekenen met de laatste dag van je menstruatie! Dat betekent dat ik komende donderdag al 8 weekjes op papier ben!

Zullen we even een lijstje maken?:

Lotte: zwanger 1e kindje: uitgerekend ong. 6 december
Jahoe:
Sas:
ETC!

ZWANGERLIJSTJE:

Jahoe:
Sas:
Nadia:
Taat:
Etc.

TESTLIJSTJE nog niet zwangeren:

ZWANGERLIJSTJE:

Jahoe:
Sas:
Nadia:
Taat: zwanger 1e kindje: uitgerekend ong. 20 december
Etc.

ZWANGERLIJSTJE:

Jahoe:
Sas:
Nadia:zwanger 1e kindje: uitgerekend 8 oktober
Etc.

Jahoe gefeliciteerd zag opeens dat mij felicitatieberichtje aan jou weg was erg vreemd

hoe voel je je??

liefs nadia

hoi

nadia dank je.
ik voel me wel goed. alleen beetje pijnlijke borsten. ze zijn ook al groter geworden. en ik maak me de hele tijd zorgen dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb bij elk pijntje dat ik in me buik voel! wordt echt moe van mezelf soms. maar ja, durf gewoon niet goed te geloven dat alles zo onverwachts opeens allemaal goed gaat. nog 2 weken en dan de echo. de tijd gaat erg langzaam op t moment... zullen ook wel stemmingswisselingen zijn...hihi
jij heb niet echt veel last van je zwangerschap he? lekker genieten dan.  hoe ist nu met je moeder?

sas hoe is het eigenlijk bij de gyn gegaan? weet je al wat meer? heb je een echo gehad?

kelly ik hoop dat die stomme cyste bij jou snel weggaat, dan kun je tenminste vol goede moed gaan prikken!

lot ik durf die moeders voor moeders niet goed te bellen omdat ik bang ben dat het mis gaat met mn zwangerschap ofzo... erg he?!

taat hoe istie met jou? voel jij nog zwangerschaps tekenen?

leontien hoe istie met jou? zijn er al eitjes gegroeid?

ps rekenen jullie nu van je laatste menstruatie of van de bevruchting? en dan van de 1e menstruatie dag of de laatste? bij mij is dat een beetje lastig omdat ik voor het laatst in ferbruari ofzo ongesteld ben geweest. maar ik zou as weekend 4 weken zijn vanaf de bevruchting volgens mij dan.

ZWANGERLIJSTJE:

Jahoe: 1e x zwanger 1e kindje: uitgerekend ergens in december denk ik.
Sas:
Nadia:zwanger 1e kindje: uitgerekend 8 oktober
Etc.

Terug
Bovenaan