Uitgerekend april 2019

Wat fijn een kloppend hartje! Ik moet helaas nog even wachten op een echo.. 27 april uitgerekende datum (zelf uitgerekend) en heb 2 oktober pas eerste echo & intake..
Zijn er meer die pas rond 10/11 weken eerste afspraak hebben? Het is ons eerste kindje dus allemaal wat onzeker en veel nieuwe dingen! :)

@Jupp Fijn om te lezen dat het ook goed kan zijn. Heb sinds gister avond opeens bloed wat we lijkt op een aankomende menstruatie. Ben helemaal in de stress en wil eigenlijk nu een echo om te weten of het nog goed zit. Helaas kan dat niet denk ik zomaar.
Ik heb voor de rest geen krampen of steken, meer een beetje trekkend en weeïg gevoel. Als het zo blijft vanmiddag toch maar even de verloskundige bellen.
Ik hoop zo dat deze gewoon lekker blijft plakken! 

[quote quote=10105494]@Jupp Fijn om te lezen dat het ook goed kan zijn. Heb sinds gister avond opeens bloed wat we lijkt op een aankomende menstruatie. Ben helemaal in de stress en wil eigenlijk nu een echo om te weten of het nog goed zit. Helaas kan dat niet denk ik zomaar. Ik heb voor de rest geen krampen of steken, meer een beetje trekkend en weeïg gevoel. Als het zo blijft vanmiddag toch maar even de verloskundige bellen. Ik hoop zo dat deze gewoon lekker blijft plakken![/quote]
Ik hoop met je mee!

Als het mag wil ik me ook aanmelden. 
Duurde even voor ik het aandurfde omdat ik in februari met 5 weken een mk heb gehad en in April helaas geen vruchtje te zien was met 7 weken en met 10 weken een curretage heb gehad.
Nu inmiddels 2 hele goede echo's gehad en voorlopig de uitgerekende datum op 2 april staat. 
Volgende week dinsdag mag ik weer dan zou ik op de 11 weken zitten. 

Helaas ook al wat minder leuke berichten gelezen, sterkte met de verwerking ❤️

Hoi Allemaal, 
Ik wil me ook graag aanmelden, ik wilde alleen eerst zeker weten dat het goed zat. Ik lees nu al zoveel verdrietige verhalen hier en wat een onzekerheid ik ken het helaas ook. Miskraam gehad en missed abortion maar nu gelukkig 9 weken en afgelopen vrijdag was alles helemaal goed! Wat een opluchting! 
Voor de meiden met bloedverlies wil ik zeggen dat ik dit ook heb gehad niet veel maar het is wel heel beangstigend. Dit is toch echt normaal al kan het helaas in sommige gevallen wel een voorbode zijn. 
En de meiden bij wie het (weer) mis is gegaan wil ik heel veel sterkte wensen wat is het toch verschrikkelijk moeilijk dat zwanger worden en blijven en wat een verdriet telkens weer.. Probeer hoop te houden..

Hey meisjes!
Ik wil jullie alvast proficiat wensen met jullie groeiende buikjes en baby's.
Ik vond het ook erg verschrikkelijk beangstigend om bloedverlies te hebben. Hoe moeilijk het verlies ook is ben ik blij dat ik me nu geen zorgen meer moet maken als alles ok is met het kindje, want dat was het blijkbaar toch niet.
Ik ben vandaag op controle moeten gaan na mijn miskraam vorige woensdag en heb al groen licht gekregen. :) baarmoeder was mooi leeg en bloedverlies is verwaarloosbaar dus dat zal strax of morgen wel stoppen.
Vandaag gaan we het vruchtje (eindelijk) op een mooi plekje begraven en kunnen we deze moeilijke periode proberen afsluiten.
Hoe voelen jullie zich? Veel last van kwaaltjes?
Hoe is het met jou ERZ? En nicolientje?
Groetjes :)

@MalinYannou wat kom je op mij over als een sterke en dappere vrouw! Knuffel voor jou! Hopelijk kunnen jullie het allemaal een plekje geven.
Ik heb vanavond nog een echo gehad. Ben nu ergens tussen 7+1 en 7+4 weken zwanger. De bloeding is eindelijk gestopt en op de echo was nog maar een plekje te zien, wat gelukkig al een stuk kleiner geworden is. De baby ligt op schema qua groei en het hartje klopt goed. Ik blijf het erg spannend vinden, maar de verloskundige heeft me aardig gerust kunnen stellen. Heb nu over 2,5 week de volgende echo. 

Hi allemaal! Hoe zit dat nou met die geheime facebookgroep? Ik heb een tijd geleden een mail gestuurd naar het mailadres wat genoemd werd in dit topic, maar er is tot nu toe niks gebeurd. Wil er wel graag bij! Want deze mommy to be heeft geen zwangeren in haar omgeving! ❤️

Terug
Bovenaan