Uitgerekend april 2019

Hier ook uitgerekend in april denk rond de 20ste maar precies de datum weten we nog niet! In week 4 en 5 veel oud bloed verloren dacht eerst gewoon dat ik ongesteld werd toch erg spannend is en nu eindelijk vandaag een echo gehad met toch een kloppend hartje met 7 weken en wat dagen!  Na veel stress en twijfel is dat toch zo fijn! Nu 3 weken wachten en dan de termijn echo! 

Hoooi 
jaaa de gene die de beheer heeft van de facebook groep is op vakantie en reagerd niet al te snel nu ☺️

Ik ga der en berichtje sturen zodat ze jullie kan toevoegen 

Even benieuwd hoe het jullie vergaat?
Mijn misselijkheid begint af te nemen, en daarmee heb ik direct meer energie. En ik zie een heel kleine bolling in m'n onderbuik tevoorschijn komen. Slapen gaat sinds deze week weer heerlijk. Verder geen kwaaltjes gelukkig.
Op 17 sept de 11-weken echo.
Het wordt nu wel wat tastbaarder allemaal!

Heb je wel naar het juiste mailadres een bericht gestuurd? 
Staan hier meerdere en op 1 wordt inderdaad niet meer gereageerd.

april2019babies@hotmail.com is nog wel in gebruik.

[quote quote=10106813]Heb je wel naar het juiste mailadres een bericht gestuurd? Staan hier meerdere en op 1 wordt inderdaad niet meer gereageerd. april2019babies@hotmail.com is nog wel in gebruik.[/quote]
Dankjewel! Het was inderdaad een ander emailadres dat ik de vorige keer gebruikte. 

Ik ben nu 10w 3d zwanger en heb bij 6 weken al een kloppend hartje gezien op de echo. Volgende week weer een echo en ik kan echt niet wachten om weer een teken van leven te zien. Ik ben heel erg moe maar voorderest heb ik gelukkig nergens last van. 

Dit is mijn eerste kindje trouwens, ik ben 22 jaar en omdat ik geen abortus wilde doen is mijn vriend er na 3 jaar vandoor. Zijn er nog andere alleenstaande (aanstaande) moeders in deze groep? 

Xxxxx 

Hallo allemaal ik ben Anita.
Eerder heb ik een bbz gehad en ben inmiddels alweer een jaar geleden bevallen van een prachtige zoon Arthur. En nu dus weer zwanger de voorzichtige berekening is 29- 4-2019. Morgen mogen we voor een vroege echo ik hoop dat alles goed is en op de juiste plek zit. We zijn voorzichtig positief en blij dat het nog eens mocht gebeuren.

Terug
Bovenaan