Uitgerekend april 2019

Aahhh neeeee ;'( 
Wat zou ik je graag een knuffel geven nu, wat klote om te lezen dit..
Ik heb zo voor je gehoopt dat het goed zou blijven gaan! 
Hopelijk gaat je volgende zwangerschap zorgeloos en kan je ook dit een plekje geven.
Liefs

Dankjewel Kim en Yupp.
Vandaag gaat het lichamelijk gelukkig verassend goed. Bijna geen bloedverlies en buikkrampen zijn volledig weg. Emotioneel is het nog allemaal wat moeilijk te plaatsen maar dat zal nog wel ff duren.
Ik ga nog eventjes meevolgen hier bij jullie om te kijken hoe het met jullie nog gaat tijdens de zwangerschap. Ben heel benieuwd naar de groei en zeker ook als het een jongen of meisje wordt, dat geeft me ook weer positieve energie ❤ dus laat zeker van jullie horen :)
Veel succes schatjes xxx

MalinYannou, wat verdrietig zeg. Je wordt al zo heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees. Kan me goed voorstellen dat je teleurgesteld bent in je lichaam. Een kloppend hartje zegt helaas niet alles, wellicht had je lichaam toch een goede reden om het vruchtje af te stoten. Maar da's natuurlijk makkelijk gezegd. Ik hoop dat je snel trots op je lichaam kunt zijn en kunt genieten van een zwangerschap zonder complicaties. Sterkte!

Na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn wij nu waarschijnlijk ook weer zwanger ik ben ook zo bang dat het weer misgaat ? de eerste echo was waarschijnlijk te vroeg en was alleen nog maar een leeg vruchtzakje te zien, maar wel in de baarmoeder ? volgende week vrijdag moet ik weer voor een echo, ik slaap er nu al niet van.. 

Hoi allemaal,
Ik heb afgelopen dinsdag positief getest, 26 april ben ik uitgerekend. 14 september heb ik mijn eerste echo!
Ik vind het allemaal mega spannend omdat we in november een miskraam hebben gehad met krap 5 weken.
Nu heb ik in de ochtenden als ik ga plassen een heel klein beetje bruinverlies, lijkt meer op (licht)bruine afscheiding. Is dit herkenbaar bij jullie? Voor de rest heb ik af en toe wel wat krampjes maar dat hoort zeggen ze, baarmoeder die groeit enzovoort. 
En ook heb ik niet elke dag last van Mn symptomen, als ik wakker wordt heb ik eigenlijk nergens last van. Begint allemaal pas tegen de middag en avond. Is dit raar of heel normaal?
Liefs,
ERZ

[quote quote=10105055]Nu heb ik in de ochtenden als ik ga plassen een heel klein beetje bruinverlies, lijkt meer op (licht)bruine afscheiding. Is dit herkenbaar bij jullie?[/quote]
Ik dacht bij 5+4 weken dat ik ongesteld werd. Het begon als een normale menstruatie maar zakte vrijwel direct af naar bruine afscheiding. Af en toe een weefselvlokje erin. Zakte steeds verder af en na een week was het weg.
In het begin schrok ik, maar voelde al vrij snel dat het anders was dan een menstruatie en vermoedde een scheurtje in baarmoeder. Bij mij was er dus niets aan de hand!
Krampen had ik ongeveer tot 7 weken, omdat alles groeit vanbinnen. 

Oowh wat zijn der al veel meiden bij gekomen ?
wij hadden afgelopen maandag een hele mooie echo met een goed kloppent hartje wat zijn wij blij 14 september mogen we terug komen voor de terijmecho tot nu toe sta ik op 4 april 

en ook heb ik een super leuk gevuld woezel en pip koffertje gekregen 

Terug
Bovenaan