Uitgerekend april 2019

Hoi meiden,
@Jaent en @BH’tje wat een rot nieuws! Heel veel sterkte!
Ik heb even niks van me laten horen sorry, druk met werk en veel te moe om nog wat te doen in de avond.
Ik heb morgen de eerste echo, dan ben ik 8 weken precies. Vind het ook mega spannend hoor! Ben niet meer de hele dag misselijk, nu is het met vlagen. Heb nog steeds geen eetlust en wat ik al zei, dood en dood op, geen energie meer over.. 
Liefs, ERZ

Hallo allemaal,
Ik ben een tijdje weggeweest en jeetje wat is er een hoop gebeurd! Heel veel sterkte voor degene die een moeilijke tijd hebben of hebben gehad. En gefeliciteerd aan alle nieuw zwangeren!
Inmiddels zit ik op 10+1 weken en sinds gisteren zijn mijn kwaaltjes drastisch afgenomen! Wat heerlijk! Dus voor de dames die erg veel last hebben... er is nog hoop :) Ik ben 4 weken erg ziek geweest, alsof ik een combinatie van de griep en een kater had. Erg moe ook, elke dag moest ik een middagdutje van 2 a 3 uur doen anders hield ik het niet vol. Eten was ook een hel! Ik heb niet overgegeven, maar werd wel overal kortsmisselijk van. Alleen brood, fruit en soep ging erin. Maar nu! Wow! Ik heb weer energie en kan weer normaal eten. Hoe bizar dat het zo op de een op andere dag kan veranderen.
Wat ookg nog een leuke tip is: Ik heb een doppler gekocht van Angelsounds. Gewoon via marktplaats voor maar 15 euro. En ik heb vorige week voor het eerst het hartje gehoord met de doppler. Zo bijzonder! Ik heb namelijk nog geen echo gehad, de eerste echo heb ik morgen, ook spannend! Het was wel even zoeken hoor, ik vond het hartje pas de 3e dag dat ik het probeerde. Maar wow, wat gaaf!
Liefs,
Laura

Laura, wat een leuk idee zo'n doppler! 
Ik zit op 10+4 en de misselijkheid neemt bij mij ook langzaam af. Erg fijn, want dat kostte me erg veel energie. Ik sta weer lekker in de keuken te kokkerellen, was even bang dat dat nooit meer terug zou komen haha. Ik moet het nog wel bij kleine porties laten.
Maandag de 11 weken echo. Als alles dan goed lijkt, bloedprikken voor nipt. Dan weer wachten op de uitslag en bij goed nieuws mag het de wereld in. 
Je kunt nog niet aan me zien dat ik zwanger ben, en ik vind het eigenlijk wel heerlijk dat het nieuws nog eventjes tussen ons tweetjes is.

Fijn he dat het nu minder wordt! Dan kun je tenminste weer wat doen! Het eten gaat ook steeds beter bij mij, hopelijk gaat bij jou ook snel beter worden.
Is de 11 weken echo maandag je eerste echo? Ik heb vanmiddag mijn 1e echo en vind het rete spannend :) Bij ons weten de mensen dichtbij het eigenlijk allemaal al. Ik vond het een fijn idee om te delen, ook als het eventueel niet goed gaat en ik heb ook al echt een buikje. Maar als vanmiddag deze echo goed is dan mag iedereen het weten!
Vind het wel zonde om een hoop zwangerschapskleding te kopen terwijl je het maar een paar maanden draagt. Misschien maar even op marktplaats kijken.
Spannend dat je maandag moet prikken voor de nipt test. Hoe lang duurt het voordat je de uitslag krijgt?

Hoi,
ik ben 8+2 zwanger en heb met 7 weken 1e echo gehad. Ik wist namelijk niet hoe lang ik zwanger :) het kwam dan ook als een verrassing :). Ik ben zwanger van de 2e. 
Voor alle meiden bij wie het mis is gegaan, veel sterkte. Mijn 1e zwangerschap is ook mis gegaan, ik weet hoe naar het is. Je hoort vaak dat het de 1x mis gaat.. alsof je lichaam nog moet leren hoe het moet ofzo iets. 
Gelukkig zagen we met 7 weken een kloppend hartje :). Ik voel me prima alleen slaap erg slecht snachts. Ik lig lang wakker. Daarnaast is mijn zoontje snip verkouden en wordt geregeld wakker daardoor. Dus over het algemeen ben ik erg moe :(. Gelukkig nu lekker weekend.
groetjes, Myl

[quote quote=10108944]Is de 11 weken echo maandag je eerste echo? Ik heb vanmiddag mijn 1e echo en vind het rete spannend
Spannend dat je maandag moet prikken voor de nipt test. Hoe lang duurt het voordat je de uitslag krijgt?[/quote]
Het wordt mijn 2e echo. De eerste was bij 7+4, daarop zag alles er perfect uit. Maar dat zag ik meer als een check voor mijn eigen gezondheid (mogelijk bbz), maandag gaan we met z'n tweeën en ervan genieten!
Uitslag nipt duurt ca. 2 weken. Maak ik me geen zorgen om, maar wil wel eea uitsluiten ivm leeftijd. Gelukkig is m'n buik nog plat en kan ik het nog makkelijk stilhouden. 
Hoe verliep jouw echo?

Vorige week de termijn echo gehad en alles was goed gelukkig en het hartje eventjes gehoord. 5 april de definitieve uitgerekende datum ? over 4 weken de geslachtsbepalende echo!! Spannend! 
Hebben jullie al een definitieve uitgerekende datum? 

Hallo allemaal!
Hierbij meld ik mij ook voor deze geboorteclub. Ik (30 jr) ben zwanger van mijn eerste kindje!
Allereerst wat verdrietig om te lezen dat een aantal hier inmiddels een grote teleurstelling te verwerken hebben.. Heel veel sterkte voor jullie.. Lijkt me een hele ingrijpende ervaring.
Ik heb vorige week de eerste echo gehad. Gelukkig was alles goed. Op de echo een mooi kloppend hartje en zelfs al een beetje beweging. De VK stelde me gerust omdat ik, zonder aanleiding, toch nog een beetje voorzichtig was met blij zijn. 27 sept heb ik de termijnecho. 
Ik zou me ook graag willen aanmelden voor de geheime Facebook groep. Hoe kan ik dit doen en betekent dit dat nieuwsgierige facebookvrienden dit niet kunnen zien? Ik wil het namelijk pas na de termijnecho gaan vertellen. 
Leuk om hier jullie ervaringen vast te lezen!!

Terug
Bovenaan