Uitgerekend april 2019

[quote quote=10108944]Wat ook nog een leuke tip is: Ik heb een doppler gekocht van Angelsounds. Gewoon via marktplaats voor maar 15 euro. En ik heb vorige week voor het eerst het hartje gehoord met de doppler. Zo bijzonder![/quote]
Laura, mijn verloskundige gaf vanochtend aan dat ze in hun praktijk geen doppler gebruiken tenzij medisch noodzakelijk. Het apparaat geeft elektrostraling/warmte af wat schadelijk kan zijn voor de baby. Haar advies: geen doppler gebruiken, zeker niet in de prille aanlegfase.
Vanaf 24 kan de verloskundige het hartje horen met zo'n toeter. 
Ennuh, mijn echo was goed!! Heel mooi om te zien :) 7 april is de uitgerekende datum.

[quote quote=10108728]Wat ookg nog een leuke tip is: Ik heb een doppler gekocht van Angelsounds. Gewoon via marktplaats voor maar 15 euro. En ik heb vorige week voor het eerst het hartje gehoord met de doppler. Zo bijzonder![/quote]
Laura, mijn verloskundige gaf vanochtend aan dat ze in hun praktijk geen doppler gebruiken tenzij medisch noodzakelijk. Het apparaat geeft elektrostraling/warmte af wat schadelijk kan zijn voor de baby. Haar advies: geen doppler gebruiken, zeker niet in de prille aanlegfase.
Vanaf 24 kan de verloskundige het hartje horen met zo’n toeter. 
Ennuh, mijn echo was goed!! Heel mooi om te zien  7 april is de uitgerekende datum.

Hoi allemaal,
Wat leuk om mee te lezen! Sterkte iedereen die een teleurstellend bericht heeft gekregen.
Zelf ben ik nu 8+1 weken zwanger en eind april uitgerekend!
Spannend. Ik heb gelukkig weinig 'kwaaltjes', behalve moeheid. En ik werk onregelmatig, dus ik vind het nogal lastig om hiermee om te gaan. Maar verder nergens last van, dus het valt allemaal mee :)

Groetjes L

Hoi allemaal!
Na een tijdje ezen meld ik mij nu ook aan!  Nu 10+2, en inmiddels dus niet veel kans dat het mis gaat.
Sterkte voor iedereen voor wie het toch niet zo mocht zijn!
@liedjeapril, in principe ben je nu niet verplicht nachtdiensten te draaien, en je hebt recht op een regelmatig werkpatroon. Als je er last van hebt is dat dus een goede reden om het bij je werk bekend te maken.
Groeten! 

Hoi allemaal,
Allereerst sterkte voor iedereen bij wie het nu nog niet zo mocht zijn! 
Ik ben bijna 11 weken zwanger en heb het idee dat mijn zwangerschap zichtbaar begint te worden. Ik had een klein buikje van mijzelf maar heb het idee dat dit toch al flink aan het veranderen is. 
benieuwd wanneer het bij jullie zichtbaar werd? Aan de ene kant kan ik niet wachten maar aan de andere kant is het nu nog ons geheimpje.. 

groetjes!

Herkenbaar.. Ik heb precies hetzelfde, voel me er nu een beetje onzeker door want het kan ook lijken dat ik ben aangekomen. En ik weet natuurlijk wel beter, maar toch.. Ik had ook verwacht dat het nog iets langer zou duren voor je het zou zijn. Vaak hoor je het wel bij de 2e of 3e maar bij mij is het mijn eerste en je ziet echt al een buikje. Besloten om het daarom maar na volgende week te vertellen. Dan heb ik de 2e echo ook gehad. 

Weer een kleine update, vorige weer de 2e echo gehad. Nu was het heel duidelijk al echt een klein mensje! Er werd druk gezwaaid en gedraaid door de kleine dus wij hadden een grote smile op onze gezichten. 
De definitieve datum staat nu op 1 april, nee het is geen grap :)
8 oktober hebben we de geslachtsecho en gisteren kregen we de uitslag van de nipt, ze hadden niets afwijkende gevonden, super fijn. 
Ben nu dan 12+2 maar helemaal nog geen buikje helaas. Iedereen weet t nu dus van mij mag m'n buikje groeien.
Succes allemaal! Xxx

Leuk, weer extra zwangeren in de groep, gefeliciteerd!
[quote quote=10110352]8 oktober hebben we de geslachtsecho en gisteren kregen we de uitslag van de nipt, ze hadden niets afwijkende gevonden, super fijn. Ben nu dan 12+2 maar helemaal nog geen buikje helaas. Iedereen weet t nu dus van mij mag m’n buikje groeien. Succes allemaal! Xxx[/quote]
@LindaDL, hoe lang moesten jullie wachten op de nipt-uitslag? Ik heb gisteren laten prikken (opgestuurd naar vumc), ze zeiden dat het wel tot 14 werkdagen kan duren... Hoop het niet, want we maken het pas bekend na de uitslag en dan gaat dat dus nog even duren. Op de echo zag het kindje er perfect uit, het voelde dan ook best raar om alsnog bloed te gaan prikken omdat je gevoel zegt dat alles goed is.
Ik dacht dat ik in de vakantie was aangekomen door teveel eten (om de misselijkheid tegen te gaan), en dat er nog geen zwangerbuikje te zien was maar wel een eetbuikje... De verloskundige zei: dat is een zwangerbuikje, want alles wordt omhoog gedrukt! Het begint dus nu toch wel wat boller te worden (11+3).
Als ik een kussen in m'n onderrug leg en daar overheen ga liggen, dan is er een harde bolling net boven het schaambot te voelen. Dit moet de baarmoeder zijn. En inmiddels 2 cupmaten gegroeid, au.

Terug
Bovenaan