Uitgerekend april 2019

@jaent volgens mij was mn streepje wel ietsje donkerder. Heb van de week een aantal testen ingeslagen bij de action dus kan nog even vooruit ? Ik heb eigenlijk niet echt ergens last van. Alleen zo tegen de avond (rond een uur of 7 begint het) en opgezette buik. En af en toe door de dag heen wat 'kriebeltjes' in mn onderbuik. 
Voor de rest ook allemaal gefeliciteerd! Het worden het toch al een aantal voor april 2019, gezellig! 

@lillyy ik had er best een dikke streep op staan voor een test die 4 dagen voor nod is. ? heb vanavond nog een test gedaan omdat ik het zelf niet kon geloven haha
Ik voel me verder ook goed, behalve dat ik na 3 happen al vol zit, een beetje een opgeblazen buik heb en maagzuur na het eten. Dus had het eerlijk gezegd echt niet verwacht. Was wel heeeeel erg gewild.
We hebben al een zoontje van 3. Heb daarvoor een miskraam gehad en nu voor deze zwangerschap ook een miskraam gehad. Dus vind het erg spannend en hoop dat het deze keer wel “blijft plakken” ???

liefs van mij

Zijn er dames die het leuk vinden om een whatsapp groep te starten? Met mijn eerste zwangerschap (die een mk is geworden) zat ik ook in een whatsapp groep en heb daar echt veel steun en tips etc gehad. Het lijkt me fijn om elkaar een beetje te kunnen helpen met onzekerheden, dingen die je meemaakt etc. Als er hier animo voor is hoor ik het graag :) 

Hoera! Hier nog iemand die een test gedaan heeft vanavond, 1 dag voor de NOD. En positief! Het is een licht streepje, maar een streepje is een streepje ? Morgenochtend ga ik nog eens testen, kan het nog niet geloven, zo gaaf dit!
Ik had vanaf afgelopen vrijdag al steeds last van een opgeblazen gevoel en misselijkheid. Ook ineens extreem vermoeid, terwijl ik weinig doe haha. 
Het is ons eerste kindje, we zijn allebei zo blij! 
Volgens internet ligt de uitgerekende datum ergens rond 5 of 6 april ?

Gefeliciteerd Irmke! Misschien is het juist raak, omdat jullie er niet bewust mee bezig zijn geweest. Nu maar duimen dat het blijft 'plakken' inderdaad.
Vandaag was onze hond wat minder leuk voor de opvanghond ? Onze eigen hond lag lekker tegen mij aan en was aan mijn buik aan het snuffelen. Toen de opvanghond er ook bij wilde gaf mevrouw even aan dat dat niet de bedoeling was. Ook buiten is ze ineens heel fel... Maar goed dat je een los shirtje had Lily. Ik heb al genoeg buik van mezelf, dus het zal bij mij niet zo snel opvallen. Ik heb wel sinds vandaag een soort bandenpijn. 
Zo'n app lijkt me gezellig! Ik heb namelijk niemand in mijn omgeving die zwanger is en voorlopig weten alleen mijn ouders het. Familie van mijn man zal het toch niet leuk vinden dat ik zwanger ben, dus daar heb ik niets aan. Omdat het ons eerste kindje is, merk ik dat ik wel vragen heb.
Zowel mijn moeder als Ik hebben laatst gedroomd dat ik zwanger was. Hebben jullie ook voorspellende dromen gehad? Mijn vader had het ineens over een tweeling. Geen idee waar dat idee vandaan komt haha

Hallo dames,
Ook ik wil me graag aansluiten! 1 dag voor NOD een positieve test :) Uitgerekende datum staat nu op 4 april.
Door 2 eerdere miskramen dec'17 en febr'18 ben ik voorzichtig blij :) Laten we hopen dat alles goed gaat.
Ik bel vrijdag de verloskundige om een eerste afspraak te plannen. Hopelijk voor 1 september want dan ga ik 2 weken met vakantie ;)

@niekepieke & cfz gefeliciteerd! ?
Volgens mij zijn er nu erg veel die zwanger zijn van t eerste kindje. 
Als jullie willen mag je je telefoonnummer naar mij mailen: laindeyy@gmail.com. Ikzelf heb een Belgisch telefoonnummer dus niet schrikken als je een berichtje krijgt van een onbekend Belgisch nummer ?

Terug
Bovenaan