Uitgerekend april 2019

Hallo allemaal. Ik meld.me.hier ook en zou ook graag in de app groep willen. Mijn uitgerekende datum via internet is ook 1 april. 1ste kindje

Ben ik weer, pagina werkte niet mee. Maar idd stop met testen, want het maakt je alleen maar onzeker joh. Je bent zwanger, dat is al getest, en alleen een echo gaat bevestiging geven, geen wekelijkse (of wat ik lees dagelijks testen). 
Ik weet sinds 3 dagen dat ik ook zwanger ben. Van ons 2de kindje. Ik heb een dochtertje van bijna 11 maanden. Was mega snel weer zwanger haha.
merk nog weinig dat ik zwanger ben, wat misselijkheidsvlagen en savonds moe. 
Weer superspannend allemaal...
gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap 

Dag dames,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik kan me ook aansluiten! Ik heb maandag voor het eerst positief getest! Gelijk de verloskundige gebeld en 28 augustus kan ik terecht voor een echo en intake. (Voelt als eeuwen, haha)
Ik merk echt dat ik last het van vermoeidheid en krampen zo af en toe. Ook gevoelige borsten en het lijkt echt alsof mn tepels harder worden?
Hebben jullie veel klachten? En ondanks de klachten, geniet van de zwangerschap!

Dag dames,
ik mag me ook aanmelden in deze groep. Al is het de vraag of het eind maart of begin april word. 
Vorige week niet ongesteld geworden en dat terwijl we niet veel hebben geklust afgelopen maand... 
voor ons is het onze 1e zwangerschap en heel spannend. Vind het allemaal nog erg onwerkelijk.
Onze ouders en beste vrienden zijn al op de hoogte! Waren te blij?
ik meld me ook graag aan voor de app groep! 
groetjes, dasia

Hoi dames, 
Ik mag me ook aanmelden in deze groep. Ik heb dinsdag en woensdag een clearblue test gedaan en die was positief. Hij gaf beide keren 1-2 weken aan. Het gaat erom hangen of het maart of april wordt. 
Ik ben heel misselijk.... 
groetjes 

Terug
Bovenaan