Uitgerekend april 2019

Ook positief getest vandaag :-D
Afgelopen april miskraam gehad na 7 weken..
Vond juist spannend omdat ik nu niks voelde..
Bij vorige had ik na uitblijven van ongesteldheid echt gevoelige tepels (wanneee kat erop liep duwde ik hem er echt af hihi) heb niet veel tiet dus had er normaal nooit last van.. ook voelde ik mijn buik groeien (hij zat op mijn nieren dus had echt al buikje of ik 12 weken was), dus niet gek ook dat ik vanalles voelde! 
Dus niks is "fout" het is goed om dingen te voelen, maar kan zo vroeg stadium natuurlijk ook dat je nog niks voelt!
@ M lies -> snap dat je je zorgen maakt, maar gezien je bericht "wat" bloedverlies, heb je niet veel bloed gehad? Je moet echt wel vloeien. Ik moest echt elk uur andere tampon indoen, terwijl ik normaliter, wanneer ik ongesteld was, genoeg had aan hoogstens twee tampons per dag. 
Ook gaat het vrijwel altijd wel gepaard met steken.
En goed dat je het op zo een manier doet! Heeft mij ook echt geholpen hoor!! Vooral juist het hier lezen, verder op internet maakte me hysterisch, en hier spreken vrouwen uit ervaring.
Ik mag, vanwege eerdere miskraam, eerder naat verloskudinge. Maar we leggen het volledig in God's hand en doen volgende week eerst tweede test en maken dan rustig an afspraak. 

@Jennepenn, dankjewel voor je reactie. Dat geeft me weer wat moed dat het dus niet meteen hoeft te betekenen dat het mis gaat.
Jij ook gefeliciteerd! Lijkt me extra spannend na een miskraam. Hopelijk gaat het deze keer helemaal goed! :)
@Joosjee ook gefeliciteerd natuurlijk! Spannend nu he.

Natuurlijk! Vind het superfijn om zo met elkaar mee te leven!! 
En is het ook ergens wel ja.. Tot ik me bedacht dat ik nu niets voelde, en dacht is het wel oké, en dacht toen terug aan verleden keer, toen voelde ik juist wel veel en dacht ook is het wel oké, daarom besef ik me nu dat zorgen niks opschieten (stress voor de foetus is ook niet goed) en ik kan er sowieso niks aan veranderen..
Verleden keer kwam het wel wat "onverwacht", dus toen had ik gedronken/gerookt in het allerbegin, tot ik niet meer ongesteld werd natuurlijk.. Nu heb ik dat niet gedaan. Dus dat is het enige wat je kunt doen; enigzins gezond leven. 
Echter heeft mijn vriendin alle "nieteetlijstjes" gevolgd (werd gek toen er ergens toch een keer ongepautriseerde kaas op bleek te zitten) en er alles aan "gedaan" en haar kindje is na de bevalling overleden, terwijl een oudcollega rustig an doorpafte (meer dan half pakje per dag minimaal) en wel van een gezond kindje beviel.
Dus je kunt je best doen en anders niets.. probeer je in ieder geval niet gek te laten maken op internet :)

Ik zou mij graag bij jullie willen aansluiten. Vorige week positief getest en vanmorgeb was het streepje net zo donker als het teststreepje. Zal eind maart of begin april uitgerekend zijn. Ik besef het nog steeds niet helemaal.
Heb niet heel veel klachten op zere borsten na. Gisterochtend werd ik wakker zonder zere borsten dus raakte toen lichtelijk in paniek, maar de verloskundige zei dat dit best kan en dit niet direct een miskraam betekent.
Ik heb 8 augustus mijn eerste echo. Dan ben ik bijna 8 weken. Merk de laatste dagen wel dat ik bang ben dat het mis is, maar het lastige eraan is dat je er niks aan kunt doen....

Ik heb gisteren ook gebeld naar de verloskundige en ik heb 20 augustus s ochtends een afspraak gemaakt. Dus afwachten tot die tijd.

Hoi,
Leuk om te zien dat er al zo veel positief getest hebben! Zelf heb ik afgelopen woensdag een positieve test gehad (❣◡❣). Ik was al 3 dagen overtijd en ben volgens berekening 1 april uitgerekend. 

Iedereen gefeliciteerd! 
Hier ook vrijdag positief getest het zou ons 1e kindje worden dus allemaal erg spanennd!
volgens ze berekening 7 april uitgerekend en zou ook graag in de groep willen!
liefs

Terug
Bovenaan