Uitgerekend april 2019

Hey allen,
Ik wil me ook aanmelden. Tussen 28 en 30 dagen NOD ...dus tussen vandaag en zaterdag. Maar gisteren na het werk kon ik mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb impulsief een test gedaan (hoewel ik weet dat partner er van baalt omdat hij dat samen wil doen. En hardstikke positief! Onwerkelijk maar erg blij! 1e kindje voor mij...wel 2 stiefkinders. Vorige mnd had ik veel klachten maar niks. Nu al sinds ovulatie last van pijnlijke borsten en sinds afgelopen dagen krampen in onderbuik....maar tis voor een goed doel!
Dit weekend een weekend naar zee met mijn zus en moeder met een groot geheim op zak.

Hoi allemaal! 
Gefeliciteerd voor degene die erbij zijn gekomen! 
Ik heb gisteren de verloskundige gebeld en we hebben 20 augustus de eerste echo? zo onwerkelijk dat we dan ons ukkie voor het eerst gaan zien! Ze denkt trouwens dat ik in de 4e week zit nu, maar dat is nog even afwachten na de echo. Ik kan nu natuurlijk niet wachten tot het 20aug is!
We hebben het gisteren aan onze ouders verteld, ze reageerde allemaal zo leuk en trots en het kwam echt als een verrassing! Zo super leuk om te doen.
Laat het maar snel 20aug zijn?

Hoi, 
Als eerste iedereen gefeliciteerd die in april is uitgerekend. 
Ik wil me graag bij jullie aansluiten. Vandaag mijn nod en vanmorgen in het bijzijn van mijn man getest en hartstikke zwanger! Dit word ons eerste kindje, dus hartstikke leuk en spannend natuurlijk! Ik had een hele regelmatige cyclus dus ik verwacht 5 april uitgerekend te zijn.
En ik meld mij graag aan voor de app groep. 

HAllo allemaal,
Ik heb donderdagmorgen toch nog 1 test gedaan, deze liet echt een duidelijk streep zien! Dus ik ben er ook bij en ben 2 april uitgeteld. 
Even een vraagje over de whatsapp groep. Hoe heet deze groep? Want nog niemand weet het en wil het pas na eerste echo aan iedereen vertellen. Niet dat als ze in in m’n whatsapp kijken dat ze direct alles zien.
Hoe voelen jullie je?
Groetjes Marietjes 

Hoi allemaal,
Vinden jullie het ook zo spannend? Ik merk dat ik heel erg onzeker ben over elk pijntje en gevoel wat ik heb. Wat als het mis gaat?
Ik heb gisteravond en vanmiddag opnieuw wat helderrood bloedverlies gehad. Dus meteen het internet flink afgestruind en het kan niks betekenen, maar het kan ook een miskraam zijn/worden.
Die onzekerheid wordt ook mede veroorzaakt doordat mijn baarmoederhals vorig jaar verwijderd is. Dit vergroot de kans op een miskraam, zelfs in het 2e trimester.
Ik vind het extra lastig dat we het verder nog aan niemand hebben verteld. Hiermee willen we in elk geval wachten tot de eerste echo. Dus daarom schrijf ik het hier maar even van me af. Vind het ook fijn om de ervaringen van anderen te lezen.
Groetjes M

Gefeliciteerd allemaal!
Wat fijn dat je zulke leuke reacties hebt gehad Lily! Spannend hè zo'n eerste echo?!
@Marietjes, de groep heet AM. Voor ons staat het voor april mama's, maar dat zal een ander niet raden denk ik ;)
@Mlies, heftig hoor! Kan me voorstellen dat het extra spannend is voor je. 

Hi allemaal, 

Gefeliciteerd allemaal met de positieve testen! Ik heb 4 dagen geleden een early test gedaan van de Kruidvat, zag een heeeeel licht streepje, waarvan ik nog dacht dat ik het misschien gewoon zelf graag wilde zien. Vandaag getest met clearblue, en toch echt wel een streepje, licht streepje, maar een streepje. Ik ga de komende dagen nog maar even testen en kijken of de menstruatie uitblijft.
afgelopen november heb ik een miskraam gehad bij 10,5 weken dus ik vind het allemaal best wel spannend nu. Toen voelde ik me echt nog volop zwanger terwijl het vruchtje al 3 weken niet meer groeide. Ik wil wel graag eerder een echo dan bij de eerste zwangerschap, dan heb ik het gevoel dat ik iets beter weet wat er gebeurd. Toen had ik bij 11 weken een echo gepland en die is toen door toenemend bloedverlies 2 dagen vervroegd. 

Ik had wel al vrij gevoelige borsten, misselijkheid en sterke reuk dus ik had al een vermoeden dat ik wellicht positief zou testen. 
uitgerekend 9 april :) 

Terug
Bovenaan