Uitgerekend april 2019

Gefeliciteerd, wat fijn!
Als je in de groep wilt, moet je even het berichtje opzoeken van Laindeyy en een mailtje met je 06 sturen naar dat mailadres :)

Goedemorgen!
Gisterochtend had ik ook ineens een positieve test in handen! YEAAAH!
Na een lang medisch traject en in mei een miskraam hoop ik nu dat dit kleine maanzaadje blijft hangen.
Ik moet zeggen dat ik het deze keer erg spannend vind en elk krampje in mijn buik weer link aan een eventuele miskraam.... Nu veel afleiding zoeken en leuke dingen doen. Uitgerekende datum 4-4-2019 en 13 aug is de eerste echo.
Op dit moment geen klachten alleen maar een constante big smile!
Gr Amber

Hallo,Gefeliciteerd allemaal!!

Gisterochtend een positieve test, ben heel gelukkig en dankbaar, dit wordt ons tweede kindje.

Is er al een Facebookgroep voor april 2019 mama's?

Hallo Allemaal,

Gefeliciteerd met jullie positieve testen en het kleine wonder wat nu aan het groeien is. Ikzelf heb vanmorgen een test gedaan en jawel er was een licht streepje te zien. 
Zou graag meekletsen in de app... weet niet of ie al vol Is, maar ben volgens de app op 7 april uitgerekend. Ik zal een mail sturen.

Groetjes  

Hallo Allemaal,

Gefeliciteerd met jullie positieve testen en het kleine wonder wat nu aan het groeien is. Ikzelf heb vanmorgen een test gedaan en jawel er was een licht streepje te zien. 
Zou graag meekletsen in de app... weet niet of ie al vol Is, maar ben volgens de app op 7 april uitgerekend. Ik zal een mail sturen.

Groetjes  

Terug
Bovenaan