Uitgerekend april 2020

Hoi allemaal, ik ben morgen alweer 7 weken. Ene kant gaat het snel andere kant denk ik 7 weken is nog zo vroeg!
maandag denk ik de eerste echo, iig ben ik dan voor t eerst bij de gyn. Ben heel benieuwd of het er van binnen goed uitziet. Ik voel me veel momenten niet echt zwanger nl. Ja ik ben wel meer moe en heb veel sneller weer honger en heb een kort lontje. Maar mn borsten zijn eigenlijk helemaal niet meer gevoelig, heeel klein beetje misschien en ik ben nog geen sec misselijk geweest (ook wel weer fijn hoor) dus even bevestiging is toch fijn.
Hoe gaat het met de rest qua kwaaltjes?

@gebruiker10153667 wat vervelend dat je je daar zorgen om maakt. Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar ook al eens op heb gegoogled. Heb je andere symptomen zoals bloedverlies, pijn in je schouder, diarree? Misschien is het sowieso handig om je verloskundige te bellen die hebben overal ervaring mee. Steekjes in je lies horen er ook bij er gebeurd van alles in je lijf. Ik heb ook gelezen dat andere daar last van hebben maar dat het geen bbz is en ook mensen die een bbz hadden en daar vooraf niets aan merkte. Probeer jezelf niet te gek te maken en probeer vooral niet op alles te googlen - zelf doe ik dat soort dingen ook hoor maar meestal werkt het juist niet geruststellend om te googlen hihi. Sterkte en laat even weten hoe het gaat later.
@Anky zo spannend as maandag al! Laat je weten hoe het was? Hopelijk zijn je zorgen voor niets en heb je een mooi kloppend hartje. Ik duim voor je! Ik moet as vrijdag komt nu al een beetje dichterbij gelukkig! Qua kwaaltjes: ik ben aardig misselijk maar dan vooral in de middag en avond en niet in de ochtend. Gelukkig hoef ik (nog) niet over te geven.  

Mag ik ook meeschrijven?
Ik ben 1 of 2 april uitgerekend, volgens mijn eigen berekening  (positieve ovurltest gehad, dus weet t wel ongeveer). 
Ben nu 7+2 denk ik. Durfde me hier nog niet goed te melden omdat ik al een paar keer me ook weer heb moeten afmelden uit een zwangeren-topic ?, maar nu al de 7wk voorbij, zonder bloedingen. Dus begin hoop te krijgen ?. 
Dinsdag eerste echo, super spannend of het allemaal goed zal zijn! 

@manonbb Wat vervelend dat je je toen weer moest afmelden. (Dat is ook mijn grootste angst)
Fijn dat je nu 7 weken bent, het blijft altijd spannend maar deze weken heb je al in de pocket.
ik weet van mijn vorige zwangerschap dat ik erg zere borsten had, maar ik weet niet meer vanaf wanneer.. nu heb ik dit nog niet en maak ik me ook zorgen. Ik heb echt weinig en lichte kwaaltjes. Nu hoop ik dus op kwaaltjes en straks vervloek ik ze misschien Hahha 
Spannend voor sommigen al snel een echo, ik duim op goed nieuws!

@ManonBB gefeliciteerd met je zwangerschap ik snap je spanning. En succes dinsdag zal voor je duimen. Ik moet wachten tot 4 september ik ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger dus nog paar weken geduld. Ik vindt het heel herkenbaar aan mijn vorige zwangerschap dus heb er wel vertrouwen in maar toch is het tot de eerste echo spannend. 

Ik mag 5 september voor echo ? Super spannend aangezien het de vorige keer een dag voor de echo fout. Maar voor mn gevoel zit het dit keer een stuk beter. Moest namelijk de vorige keer erg lang wachten tot ik echt een goede positieve test had. Vanochtend was de test streep al bijna zo donker als de controle streep terwijl deze woensdag nauwelijks zichtbaar was. Dus geeft goede hoop!

Mijn testen lopen mooi op dus ik ben wel weer echt zwanger ? ik voel me echt gezegend dat ik twee keer achter elkaar zwanger mag worden na alle slechte berichten die ik heb gekregen in het ziekenhuis. Nu is het geen garantie dat het dit keer goed blijft gaan maar ik ben gewoon zo blij dat ik zwanger kan worden op de natuurlijke manier ?
Volgens mijn berekening ben ik 26 april uitgerekend. Morgen de verloskundige bellen ?

Terug
Bovenaan