Uitgerekend april 2020

Ik sluit me aan bij deze groep. Twee dagen voor nod licht positief getest. Dat was net voor mijn vakantie. Ik heb toen een digitale test meegenomen om op mijn vakantie te testen en die gaf toen na nod 1-2 weken aan. Dit wordt mijn 3de kindje en ben uitgerekend op 09 april 2020. Naast vermoeidheid, verscherpte reukvermogen en rommelige darmen verder geen klachten nog. 29 augustus 2019 heb ik mijn eerste echo, erg spannend dus!

@gebruiker10156846 Gefeliciteerd! We zijn op dezelfde datum uitgerekend. Ik heb de 23e de eerste echo. Spannend hoor. 
Even een algemene vraag: als de echo goed is hebben wij woensdag daarna de intake bij de verloskundige. De verloskundige heeft mij een link gestuurd met info om alvast na te denken over de Nipt en de combinatietest zodat we eventuele vragen kunnen stellen. Ik heb nu wat in zitten lezen maar ik vind het heel erg lastig. Door de miskramen ben ik best wel onzeker over alles en ik ben bang dat als de uitslag niet helemaal duidelijk is dat ik alsnog de rest van mijn zwangerschap onzeker ben. Anderzijds kan het natuurlijk ook rust geven als je een goede uitslag krijgt.. Ik vind het moeilijk. Hebben jullie hier al over nagedacht?

Hallo allemaal,
Leuk te lezen dat jullie ook nu in week 5 van de zwangerschap zitten. Dat betekend dus april 2020 dat we hopelijk allen onze wondertje mogen bewonderen.
Het is dan ook allemaal zo spannend of alles goed blijft verlopen. Soms wat klachten en soms voel je je vol met energie. Zo onwerkelijk allemaal.
Wij gaan volgende week nog een weekje op vakantie. Hopelijk kan ik het dan een beetje van me af zetten. Als we terug komen dag erna 5 Sept meteen de 1e echo. De 8 weken echo. We hopen zo dat we een hart actie horen. Dat is nog het alle spannendste. 
Hebben jullie al last van symptomen??

Liefs 

Hoi dames,

Ik kom me heeeeel voorzichtig hier al melden.. Zondag heb ik mijn NOD, maar gisteren en vanmorgen al positief getest. Ik heb 8 juli een miskraam gehad en dit was mijn eerste ronde na de miskraam. Ik blijf nog even sceptisch, ik vind t allemaal heel spannend maar ik hoop dat het goed mag blijven gaan. Ik heb nog nergens last van, behalve licht gevoelige borsten.

Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap :)

Ok hier ben ik dan, denk ik. Echt nog geen 30min geleden een positieve test gehad. Mn nod was gisteren en ja dat 2de streepje is er toch echt. Als ik de apps moet geloven ben ik dan volgend jaar eind april uitgerekend.
Volgens de ene 29ste deze zegt ook je bent nu 5 weken en 2dagen andere 23ste en pas 4weken en 2 dagen zwanger ? snappen jullie hem nog? (Misschien een tip welle app jullie gebruiken?)
Ik ben een beetje boel hyper op het moment en schommel met mn emoties tussen ik kan het niet geloven en ik ben heel blij.
Mn vriend was niet thuis dus hoe ga ik dit vanavond vertellen.  
Er spookt nu zoveel door mn hoofd maar grootste vraag ga ik mn bruidsjurk wel passen over 3weken? Hoe hard groeit zoon buik. Wat moet ik nu doen? Wanneer bel ik de Dokter, verloskundige? Hoe vind ik een verloskundoge Hoe zit het eigelijk met mn verzekering? Omg ik ben zwanger HELP......
Ok ik ga even aan de zuurstof tot ik uit gehyperd ben denk ik

Ik heb vanochtend de verloskundige maar gemaild. Doe nu elke ochtend een test omdat de eerste zo licht was maar hij wordt geleidelijk aan wat donkerder :)
@Shedmf je moet rekenen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie! Over 3 weken pas je wss je bruidsjurk wel hoor! Kan zijn dat je darmen wat opzetten maar je baarmoeder is dan nog klein. Ik heb gewoon een verloskundige uit de buurt gebeld en die helpen je verder. Verloskundige zorg is gewoon verzekerd hoor. Mocht je wel een poliklinische bevalling willen (dus met je eigen verloskundige in het ziekenhuis) dan moet je een deel zelf betalen. Als je een medische indicatie (dat je in het ziekenhuis moet bevallen) krijgt dan wordt alles vergoed. Kraamzorg is ook vergoed via de verzekering maar daar zit ook een eigen bedrag aan vast 

Thanks voor de info helpt mn hoofd al wat te rustig te maken.
Ik heb in bijde apps de eerste dag van laatste menstruatie in gevult (18juli) dus vind het vreemd dat bijde een andere datum geven als ik zelf tel is dat dan nu 4 weken zwanger 40 weken verder is dan 23 april
Net in de kringloop 2 boeken gekocht een groot dik informatief boek en een boekje voor de leukste papa. Ben benieuwd naar mn vriend zn reactie vanavond als ik die kado doe

@aprilbaby wat spannend allemaal is het je eerste ? Dit is mijn 2e zwangerschap ik heb toen alleen de 20 weken echo gedaan omdat ik toch vaak lees dat er risico’s zitten bij de andere testen hoeft niet altijd zo te zijn maar ik heb er zelf weinig vertrouwen in. De 20 weken echo wordt volledig vergoed en daardoor kwamen ze bij mijn dochter achter dat een niertje niet goed werkt dus nu jaarlijks controle dat is heel fijn. En als alles wel goed is hoor je het ook gelijk ze nemen ruim de tijd en die ga ik zeker weer doen.

Ik begon vandaag echt met ochtend misselijkheid verder voel ik mij wel goed. 
@shemdf gefeliciteerd met je zwangerschap en veel succes met het je vriend vertellen. Ik was zo blij 3 dagen geleden dat Ik hem opgebeld heb terwijl dat niet mijn plan was ik kon mijn mond niet houden haha. 

Terug
Bovenaan