Uitgerekend april 2020

Hallo allemaal,
Ik kom gezellig meekletsen.
Ik had vanmorgen een lichte positieve test van de action en in de middag al een betere kruitvat test dus we zijn langzaam aam het idee aan het wennen, maar het blijft inderdaad spannend en bij het afvegen kijk ik elke keer of er geen bloed bij zit. Vandaag had ik ongesteld moeten worden.
Het is best onwerkelijk want 22 juli me spiraal eruit gehaald daarna 6 dagen bruinverlies en een beetje rood wat kwam van het verwijderen en dus niet eens echt ongesteld geweest en gelijk een positieve test.
We hebben al een dochter van 2,5 jaar daar hebben we toen 6 rondes over gedaan
Groetjes mies

Oke, ik heb officieel spijt dat ik zei dat ik het jammer vind dat ik niets voel/merk. 
Net na het tanden poetsen onwijs moeten overgeven. Of naja, onwijs, het was alleen gal natuurlijk wat komt (sorry voor de details). 

Nu kan ik mij de laatste keer overgeven niet meer herinneren zo lang is het geleden, maar het zag dus helemaal geel. Eigeel-geel. Is dat wel goed vroeg ik mij af ;-) heb gisteren ook niets geels gegeten of gedronken dus dat kan het niet zijn..

Goeiemorgen kimmmm,
Wat vervelend dat je moest overgeven.
Dat gele is inderdaad je gal er zit niks in je maag nog dus spuug je alleen gal.
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap veel overgegeven was echt drama hoop dat dat nu niet zo extreem is.
Handig om naast je bed ieta van droge crackers te leggen dan voordat je opstaat eerst wat in je maag zit vaak voel je je dan iets beter.
Xx mies 

Hee kimmmm! Ooo wat vervelend! Bij mij worden de kwaaltjes ook iets meer. Nu elke ochtend wel misselijk. Afgelopen weekend bij mijn ouders geslapen (absoluut geen aanrader als ze nog niet weten dat je zwanger bent!!). Het was zoooo moeilijk om alles te verbergen. Ik was kots en kots misselijk en ging bijna over mijn nek. En doordat ik misselijk was, werd ik heel draaierig en slapjes. En dan maar vrolijk doen haha. Volgens mij hadden ze niks in de gaten... 

@Kimmmm O wat vervelend zeg het hoort er allemaal bij. Ik ben vooral in de nacht en overdag misselijk rest van de dag eigenlijk niet.

@tulpelientje haha herkenbaar wanneer wil jij het bekend maken bij je ouders ? Mijn ouders zijn nu op vakantie een dag na de echo komen ze langs en dan wil ik het ze vertellen veel succes in elk geval 

@lieke stoop. Mijn vader is ook op vakantie en komt na de echo thuis. Wij vertellen het mijn moeder en onze schoonouders het weekend voor de echo, want kan gewoon niet anders (en kan het dan niet nog langer geheim houden). En mijn vader als ze thuis komen. Kan niet meer wachten!! Ik zei laatst dat de echo 1 sept is zag ik, maar ik bedoel 2 sept. Wanneer heb jij de echo? Morgen ben ik 6 weken (als de berekening klopt haha). En jij?

Ik had gisteren ook ineens een uur lang dat ik heel duizelig en misselijk was. Ik had dienst en werdt opgeroepen om naar een client te gaan.. toen heeft mn vriend mij heen gereden en weer opgehaald haha. Durfde zo echt niet te rijden. Heb verder er niet zoveel last van gehad. Blijf wel wat van die menstruatie achtige krampen houden

Terug
Bovenaan