Uitgerekend april 2020

@tulpelientje haha herkenbaar ik heb ook moeite om mij mond dicht te houden mijn schoonouders hebben we het gisteren vertelt. En mijn ouders wacht ik echt na de echo want dan zie ik ze pas weer. 
O wat grappig 1 dag verschil ik ben woensdag 6 weken en ik heb 4 sep de echo spannend zeg. 

hej allemaal, hier ook vreselijk lastvan de misselijkheid, niet zo zeer in de ochtend (alhoewel alle geurtjes die ik dan ruik we begin te kokhalzen) maar vooral later op de dag als ik toxh echt iets moet gaan eten zodra er eten in gaat voel ik me hondsberoerd.
Doe ook heel lang over 1 broodje en zit dan vervolgens uren lang met een opgeblazsn gevoel echt niet fijn.
Heb nu gingerale gekocht heb nog niet echt het idee dat hetheel erg helpt behalve dat ik er nog meer door ga boeren en heteen klein beetje druk weg neemt ben ik nog steeds kotsmisselijk 
19september hoer de echo, vk had het eigelijk liever een of 2 week eerder maar ivm huwelijk en huwelijksreis erachter aan was dat even niet mogelijk voordeel is dan wel dat ik al goed 9 weken ben dan dus alles goed te zien is

Misschien moet ik gaan inloggen op een pc want typen op mn mobiel is niet mn sterkste kant en mn spatie is beetje lam hier ?

Hoi allemaal! 
Ik ben ook uitgerekend in april, rond de 19e gok ik zo. Ben nu 5 weken zwanger dus het is nog heel pril. 
De afgelopen twee weken voelde ik me wat minder. Veel symptomen, maar de laatste paar dagen wordt dat iets minder. Weet niet of dat een goed teken is? Soms voel ik niets, maar dan komt het op een later moment wel. Wat ik wel de hele dag heb is bandenpijn (gok ik), zeurend gevoel bij mijn schaambot. 
Heb overigens ook de hele dag honger. Als ik heb gegeten dan heb ik 1 minuut later weer honger en dan wordt ik ook misselijk van de honger. Ik lijk overigens al 15 weken zwanger door mijn opgeblazen buik, heel vervelend. 
Ik hoop dat we allemaal een gezonde zwangerschap tegemoet gaan! Het begin is natuurlijk nog heel eng want het is heel pril. 

[quote quote=10235208]Hallo allemaal, Ik kom gezellig meekletsen. Ik had vanmorgen een lichte positieve test van de action en in de middag al een betere kruitvat test dus we zijn langzaam aam het idee aan het wennen, maar het blijft inderdaad spannend en bij het afvegen kijk ik elke keer of er geen bloed bij zit. Vandaag had ik ongesteld moeten worden. Het is best onwerkelijk want 22 juli me spiraal eruit gehaald daarna 6 dagen bruinverlies en een beetje rood wat kwam van het verwijderen en dus niet eens echt ongesteld geweest en gelijk een positieve test. We hebben al een dochter van 2,5 jaar daar hebben we toen 6 rondes over gedaan Groetjes mies[/quote]
Gefeliciteerd!
Heel herkenbaar!! Ik begon ook met een test van de action en daarna heb ik nog 6 testen gedaan haha :) 
Ik heb in mei mijn spiraal laten verwijderen en toen zijn we heel actief geweest. Ik had die maand wel dezelfde symptomen als 2 weken geleden (ik denk bij mijn innesteling) en werd ineens heel erg ongesteld, terwijl ik de volgende maand juist eerder ongesteld werd en die maand daarop ook. Misschien dat ik een miskraam gehad heb? Ik was heel erg bang dat ik er heel lang over zou doen, maar gelukkig heb ik pas ook positief mogen testen. 
Ik kijk nu ook elke keer of er iets roods zit of als ik iets voel vloeien ga ik direct naar de wc om te kijken. 

Hebben jullie het al aan mensen verteld? Ik vind het namelijk heel moeilijk om mijn mond te houden, vooral degene waar je dagelijks mee bent. Dus de mensen die het dicht bij ons staan hebben wij het wel verteld. Mocht het wel mis gegaan dan heb je in ieder geval support. 
Het blijft spannend allemaal! Vorige week heb ik me heel veel zorgen gemaakt maar ik probeer nu positief te blijven en gewoon genieten van het feit dat er iets groeit. 
Dinsdag 10 sept heb ik mijn eerste echo. Mijn man is stiekem wel heel blij maar denk dat hij pas echt blij kan zijn als hij het hartje hoort kloppen. 

@lieke & @shedmf wat "grappig" dat jullie allebei ook niet in de ochtend maar juist in de middag en avond misselijk zijn. Ik heb precies hetzelfde. Onzekere ik was alweer aan het googlen geslagen of dat wel normaal was en niks geks kon betekenen. Ik vind de misselijkheid wel vervelend maar gek genoeg ben ik er ook heel erg blij mee. Bij mijn 2 eerdere zwangerschappen (miskramen) had ik namelijk geen last van misselijkheid en nu wel. Ik hou mezelf voor dat dit een goed teken is. 
@Lizbs allereerst gefeliciteerd! Welkom in de groep! Ik heb ook de neiging om de hele tijd bezig te zijn met of ik nog wel last heb van mijn symptomen. Als ze dan weer terug zijn ben ik weer gerust gesteld haha. Dat van dat honger herken ik he-le-maal. Ik was na mijn vorige miskraam naar een diëtist gegaan. Ik heb niet mega veel overgewicht maar er mag wel iets af en een gezonder gewicht is ook minder kans op een miskraam. Ik heb er 5 kilo afgekregen en wilde er eigenlijk nog 5 af hebben maar nu ben ik al zwanger. Ik wil eigenlijk niet te veel aankomen en (op een gezonde manier) op mijn gewicht letten maar op deze manier gaat dat niet lukken. Ik wil het liefst de hele dag eten! Ondertussen is mijn buik ook enorm opgeblazen en doe ik soms stiekem mijn knoop al open zetten omdat dat lekkerder zit haha. 

Terug
Bovenaan