Uitgerekend april 2020

@Lieke het is inderdaad onze eerste. Heel spannend. Ik neig er ook meer naar om gewoon te wachten tot die echo omdat de uitslag gewoon niet helemaal helder is en je dan ook in een soort van duivels dilemma terecht kan komen. Mn vriend heeft zoiets van gewoon doen en dan weet je meer als helemaal niets. Ach we kunnen nog eventjes denken ?.
@shedmf wat spannend! Laat even weten hoe je het hebt gedaan en hoe hij reageerde! Ik heb zelf een heliumbalon gekocht en in een cadeaudoos gedaan daaraan de test gehangen. Ik had nog helemaal niet gezegd over overtijd zijn oid dus hij was heel erg verrast haha’ vk kan je gewoon gelijk bellen en die helpen je wel verder. De dokter deed bij mij niets behalve in het systeem zetten dat je zwanger bent. 
Ik snap je trouwens helemaal Lieke met dat bellen. Ik had al moeite om het de dag zelf niet wl gelijk te zeggen moest me zo inhouden haha!

Hoi allemaal,
Allereerst, gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Leuk om met “lotgenoten” te kunnen kletsen hier!
Ook wij zijn uitgerekend in april 20 20. Vorig weekend ontdekte wij (toch wel een beetje onverwachts) dat wij zwanger zijn van ons eerste kindje. Het is nog heel onwerkelijk en tegelijkertijd willen we het van de daken schreeuwen zo blij dat we zijn!
4 september hebben we de eerste echo en ik hoop zo dat er een hartje klopt. In onze families zijn miskramen geen uitzondering en dat geeft best veel spanning. Ik kan niet wachten tot het zover is.
qua kwaaltjes heb ik nu vooral last van onrustige darmen, een opgeblazen gevoel en merk dat ik minder energie heb. Als ik op tijd eet, dan blijft de misselijkheid ook weg gelukkig.

@Gebruiker10156983 wat spannend en gefeliciteerd. Hoe ver ben je ? Ik moet ook 4 september spannend he ik kan niet wachten duurt zo lang nog haha. En snap dat je het spannend vindt als dat in de familie voor komt maar probeer daar niet teveel aan te denken want echt waar die weken vliegen voorbij. En dan mis je de tijd die je nu hebt. Ik spreek uit ervaring ik was heel blij maar ik kon niet wachten toen mijn dochter geboren was en daarna dacht ik ik heb helemaal niet genoten van mijn zwangerschap en dat ga ik nu dus wel doen.  @Aprilbaby O spannend zeg de eerste leuk hoor geniet er van. En doe zelf waar jij je goed bij voelt dat is het belangrijkste. Ja lastig he haha mijn ouders en schoonouders maak ik het bekend na de echo en dan krijgt mijn dochter een shirtje aan met ik wordt grote zus. 

Nou net vertelt hoor had 2 boeken gekocht 1 met iets van beste papa boek. Die pakte hij eerst en zn reactie was ja leuk maar ik ben nog geen papa. Dus ik zeg er zit nog een boek in het tasje, dat was het grote zwangerboek. Hij helemaal verrast bijna schreeuwend "ben je zwanger? Ben je echt zwanger? Weet je het zeker? Omg je bent zwanger ik word papa?" Hij is echt heel erg blij had niet verwacht dat ik al getest had.
Het is ons eerste en we gaan over 3 weken trouwen dus prachtig kado zo vlak voor het huwelijk
Niemand weet nog dat we aan het oefenen waren al sinds januari heb ik mn spiraal eruit maar iedereen denkt dat die er nog in zit ? 
Nu rustig alles afwachten en dan over een tijdje iedereen vertellen.
Heel leuk is dat mn collega op t werk aan het begin van deze week me vertelde dat "weet je nog dat we gelijk liepwn met onze periode en dat ik vorige maand zei dat het niet meer gelijk liep.... Ik ben zwanger! Ze is nu 6/7 weken dus we zitten heel dicht op elkaar.
Symptomen die ik tot nu toe merk.                    - vorige week dinsdag had ik ineens sinds jaren een mega migraine aanval die maar niet weg leek te trekken in 2 dagen tijd wel 30 uur geslapen als het niet meer was, toen de grootste pijn eindelijk weg was bleef het nog tot eergisteren zeurend aanwezig.             -heel de week al geen eetlust aan eten denken maakt me al misselijk en als ik iets maak waar ik heel veel trek in heb zodra ik 1 hap neem of soms alleen al als ik het ruik verdwijnt die eetlust weer en word ik zelfs misselijk.                                                                -als ik met pijn en moeite toch wat eet heb ik vervolgens de laatste dagen last van brandend maagzuur.                                             -borsten zijn heel gevoelig voelen ook wat harder/steviger aan en kleding die over mn tepels wrijft is al pijnlijk

Ja dankjewel @lieke stoop! Ik ben vandaag 5 weken en 1 dag. We proberen zeker te genieten en fantaseren er soms ook al op los hoe we het gaan vertellen en wat we allemaal moeten gaan kopen. Van de week al even door de Prenatal gelopen om inspiratie op te doen Haha. 
@shemdf wat leuk dat je vriend zo enthousiast reageerde! Ik heb sinds februari mijn spiraal laten verwijderen en zijn ook pas getrouwd. Loopt zo mooi in elkaar over. Hopelijk trekken de kwaaltjes    Weg zodat je onbezorgd kan genieten van je bruiloft (echt doen hoor, want die dag vliegt voorbij)!

Wat een spannend tijd he!
Maandag ga ik de VK bellen. Vind het wel echt spannend en ik let zo op mijn kwaaltjes. Ik heb het gevoel dat ze minder worden, aan de andere kant had ik die twijfels de vorige keer ook. Dus er gewoon maar op vertrouwen dat het goed zit. Maar dat is nog best lastig! 
Ik heb ook zo’n zin om naar de prenatal te gaan en van alles te kopen? Duurt nog even totdat het echt mag. Deze weken lijken voorbij te kruipen, Haha 

Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap!
Vandaag ben ik 6 week zwanger. Maandag over een week hebben we de eerste echo. 
Sinds 2/3 dagen heb ik wat mensturstieachtige krampen. Daarnaast heb ik vooral links onder in de buik af en toe wat last. Het is niet echt heel pijnlijk maar er is wel een zeurend gevoel aanwezig. Merk het ook bij elke stap als ik loop. Maar verder geen bloedverlies gelukkig. Dan ga je natuurlijk googelen... Zou het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kunnen zijn? Of zijn er meer mensen die hier last van hebben of die dit eerder gehoord hebben? 
Ik ben op dit moment op vakantie in Frankrijk dus kan ook niet zoveel doen. Of zal ik de verloskundige bellen voor advies? 

Hoi allemaal! Vandaag 5 weken en 4 dagen. Ik merk dat ik sneller misselijk word. Gelukkig nog niet zo erg dat ik moet overgeven. Maar ipv een hongergevoel heb ik een misselijk gevoel erbij. En ik heb nu veel sneller honger.. zo irritant haha. Verder gaat het allemaal wel goed.

Terug
Bovenaan