Uitgerekend april 2020

Oh wat grappig om te lezen dat iedereen eerst zei goh ik voel bijna niks en nu ineens misselijkheid. Bij mij precies hetzelfde! Gisterochtend werd ik misselijk wakker en de hele dag zo ontzettend moe (ben smiddags 2x in slaap gevallen) en steeds een uur na eten werd ik weer misselijk en moest ik voor mn gevoel weer eten ook al zat ik vol. Heel vervelende dag gister. Was ook heel chagrijnig en emo. Ook s nachts werd ik wakker met misselijkheid maar niet hoeven spugen uiteindelijk.
vanochtend weer misselijk maar het lijkt nu weer wat beter. Ik ben ook nog niet in slaap gevallen en voel me weer iets vrolijker maar dat kan ook komen omdat we vanochtend een kloppend hartje hebben gezien op de echo!
ik heb een inwendige echo gehad en het zag er goed uit. Het is er 1, zit netjes in de baarmoeder en ze zag het hartje kloppen. Wel schatte ze me op 6 weken + 3. Terwijl ik zelf denk 7weken of 7+1. Maar zo vroeg meten is ook minder betrouwbaar dus we wachten de termijnecho af voor definitieve bepaling. Die is pas op 17 september. Dus nog 4 weekjes wachten.

@Lizbs wij hebben het direct aan mijn schoonfamilie verteld omdat we met hun op vakantie waren op het moment vd test. En vorige week aan mijn ouders en zussen. De rest wachten we nog even mee.
@aprilbaby ik zette gister mn knoop ook open haha zo’n opgeblazen gevoel en ook continu eten dus dat voelde gewoon niet lekker meer. Ik heb vandaag een oude broek aangetrokken die 2 maten groter is haha dat zit lekkerder.
Oh en gefeliciteerd voor degenen die net een positieve test hebben gehad! Nog meer die aan moeders voor moeders meedoen? Ik mag morgen mijn eerst 4 bussen aan de weg zetten haha

@Anky wat fijn dat je een goede echo gehad hebt! Die metingen zijn inderdaad nog niet zo nauwkeurig zo vroeg. Zou me er niet druk om maken inderdaad.  

Wij hebben morgen de echo. Als alles goed is willen we komend weekend de familie vertellen.  We hebben zaterdag van de ene kant en zondag van de andere kant een feestje. Dus dat komt mooi uit. ?

Mijn beste vriendin weet t al wel, uiteraard ?

Ik wil ook zo graag al! Wachten duurt lang. 
5 sept pas aan de beurt, volgens mijn berekening dan 9+1. Wil zo graag hartje zien kloppen

@Lizbs dat zou best wel is een miskraam geweest kunnen zijn. Maar ik lees ook veel verhalen van zwamgersymptomen de eerste maand vanwege verandering in hormonen.

Wij hebben het onze ouders al verteld ook ik kan heel slecht me mond houden. De rest als we een goeie echo hebben gehad. We hebben de echo op 3 september best snel want volgens mij ben ik dan tussen de 6 en de 7 weken maar we willen graag weten of het goed zit.
Ik heb ook las van misselijk moet ook continu kleine beetjes eten en ben snel buiten adem en licht in me hoofd.
En me buik is ook zo opgezwollen dat me broeken niet lekker zitten maar vind het nog te vroeg om al speciaal kleding ervoor te kopen haha.

@anky, gefeliciteerd met je goede echo! Heel fijn voor je ❤️. Dat iets achter lopen heb ik inderdaad vaker gelezen. Vaak halen ze dat wel weer in later.

@aprilbaby O jij ook grappig he. Ik vindt het heel herkenbaar aan mijn vorige zwangerschap dus daar heb ik wel vertrouwen in.

Mijn broeken begonnen mij al met week 3/4 strak te zitten daardoor kreeg ik een vermoeden. Dus zodra ik de testen deed heb ik mijn zwangerschapskleding van zolder gepakt en echt die broeken zitten heerlijk alleen het is nog sneller zichtbaar dus dat is wel lastiger haha. 

Gefeliciteerd voor de gene met een positieve test en wachten op de echo is zeker spannend voor mij nog een kleine 2 weken 

Whahah echt wel herkenbaar van de strakke broeken ? Ik moet ook nog even geduld hebben, ook pas 5 sept de echo.
@Kimmmm hoelaat moet jij die dag?

Terug
Bovenaan