Uitgerekend april 2020

Ik draag ook al geen broeken meer! 

Ik mag om 9.00 uur gelukkig meteen zodat ik niet de hele dag hoef te zenuwen ;-)
Hoe ver ben jij dan volgens jouw berekening?

Pff vandaag een dag dat de symptomen minder merkbaar zijn. Echt misselijk ben ik ook nog niet geweest. Wel een weeïg gevoel als ik te laat at.
mijn borsten doen nog wel steeds pijn en moet vaak naar de wc. Helaas pa 5 september de echo dus tot die tijd nog even geduldig zijn en proberen mij niet zoveel zorgen te maken (lastig als je weet dat er in de familie veel miskramen voorkomen). 
Wij hebben het op dit moment alleen aan mijn zusje verteld. De rest willen we pas vertellen als we de eerste echo hebben gehad. Nog even mondje dicht dus!

Wanneer vertellen jullie het je werkgever?

Wij gaan na de echo de ouders en broers en zussen inlichten. Als die op de hoogte zijn ook de rest maar (ben dan al voorbij 9w). 

Werkgever weet ik nog niet. Dit weekend besloten om m’n baan op te zeggen. Heb morgen ergens anders sollicitatiegesprek, denk dat als ze mij willen hebben ik het dan meteen maar wel zeg i.p.v. verrassing achteraf. Vind het wel spannend om m’n baan om te zeggen want wat als ik nergens aan de bak kom... maar hier gaat het gewoon niet meer dus moet echt weg hier, zo veel tegenzin elke dag, kost zoveel energie en geeft zoveel stress

@kimmmm, wat spannend om je baan op te zeggen in deze tijd, maar ook een hele dappere beslissing. Als het niet gaat, dan gaat het niet. Ook een mooie test voor werkgevers, want officieel mogen ze een zwangere sollicitatant niet afwijzen vanwege de zwangerschap. Ik wens je veel succes toe!

[quote quote=10235571]Ik draag ook al geen broeken meer! Ik mag om 9.00 uur gelukkig meteen zodat ik niet de hele dag hoef te zenuwen Hoe ver ben jij dan volgens jouw berekening?[/quote]
Ik mag om 10.40 dus ook mooi in de ochtend! Ik heb geen idee hoever ik ben.. 2 juli heb ik een miskraam gehad. Toen niet meer ongesteld geweest. Zondag 11 augustus had ik nog negatieve testen en woensdag een hele vage. Die liepen mooi op tot een goede test afgelopen zaterdag. Dus ik denk nu rond de 5 weken

@Gebruiker10156983

Ik vind het ook echt super spannend, maar besloten om toch voor mezelf te kiezen. En als echt niemand me wil hebben is er altijd wel ergens werk (dan maar iets waar ik niet voor opgeleid ben, werk is werk). 
Waar ik morgen gesprek heb komen meer sollicitanten, dus ga het niet meteen zeggen. Pas in een ver gevorderd stadium ;-) als echt duidelijk is dat ze mij willen, dat ze niet een smoesje kunnen bedenken en ik evengoed eerlijk geweest ben 

@Susannaaaa gelukkig mag jij ook vroeg! Ben benieuwd of ik kan slapen die nacht

Een werkplek waar je het naar je zin hebt is zo belangrijk!!! Dus ik snap dat je voor jezelf kiest kimmmm.
Ik had me baas al aangegeven dat ik voor een 2e wilde gaan. En ik denk dat ik het deze week ga zeggen want ik voel me af en toe niet helemaal top dus dan weet hij hoe het komt. En als het dan misschien nog misgaat weet hij er van. Ik heb dan ook wel een fijne baas dat scheelt ook hoor.

Terug
Bovenaan