Uitgerekend april 2020

Hoi hoi,

wat leuk om dit allemaal te lezen , en zo herkenbaar.
ik ben nu ook 5 weekjes zwanger ;
symptomen wat menstruatieachtige krampen trekt echt toe door naar liezen/rug.
(onzeker hierdoor : ja?) 
en gevoelige borsten ( grow grow grow ?) 
morgen belt de verloskundige mij voor een afspraak voor de echo maar dat zal pas over 3 weken zijn, denk ik. Geduld is ver te zoeken momenteel

groetjes 

Ik heb het enkel 2 directe collegatjes waar ik elke avond mee werk vertelt voornamelijk omdat 1 er van een week eerder vertelde zsanger te zijn ze is 2 a 3 weken eerder dan mij dus het is super leuk om alles samsn te beleven/ontdekken. 
Rest kwa familie en vrienden willen we pas na onze bruiloft en een goede echo gan vertellen.
Werkgever vertel ik of als ik nog beroerder word heel snel of nadat ik het de familie heb vertelt pas 

Hoi iedereen,
ook ik sluit mij graag bij jullie aan. Ik had gisteren een heel licht streepje en die was vanmorgen duidelijker. Ik kom zelf uit op 27 april ? 
ik heb ook de facebookgroep gevonden en ga mij daar ook aansluiten! 
En wat leuk om te lezen dat de eerste echo’s er al aankomen! Ik moet nog bellen voor een afspraak. 

Hoi dames,

Vanmorgen deed ik opnieuw een test (ik wil uiteraard ook een knaltest) en voor mn gevoel is m'n test helemaal niet opgelopen/ misschien zelfs wel onduidelijker dan mijn test van zondag. Dat laatste weet ik niet zeker omdat mijn vorige test natuurlijk al ingedroogd was en daardoor wat duidelijker lijkt. Maar ik maak me gelijk weer zorgen en ben bang voor nog een miskraam. Maar aan de andere kant zit ik ook maar net 1 (of 2) dag(en) na NOD, maar ik testte donderdag al wel heeel licht positief dus ergens hoopte ik al op een knaltest.

Als het allemaal goed mag blijven gaan, heb ik in ieder geval 10 september mijn eerste echo.

Hee zeeuwsmeisje. Volgens mij betekent dit nog niks. Het kan zijn dat het wat langer duurt. Snap dat je je zorgen maakt.. lastig he.. tja het enige wat ik kan zeggen is afwachten, maar daar heb je ook niet veel aan. Blijf positief!! 

[quote quote=10235576]Pff vandaag een dag dat de symptomen minder merkbaar zijn. Echt misselijk ben ik ook nog niet geweest. Wel een weeïg gevoel als ik te laat at. mijn borsten doen nog wel steeds pijn en moet vaak naar de wc. Helaas pa 5 september de echo dus tot die tijd nog even geduldig zijn en proberen mij niet zoveel zorgen te maken (lastig als je weet dat er in de familie veel miskramen voorkomen). Wij hebben het op dit moment alleen aan mijn zusje verteld. De rest willen we pas vertellen als we de eerste echo hebben gehad. Nog even mondje dicht dus! Wanneer vertellen jullie het je werkgever?[/quote]
Werkgever heb ik het wel al verteld, omdat een directe collega heeft opgezegd en het de vraag was of zij vervanging wilde aannemen. We zijn een klein en hecht team, dus ik vond het wel zo netjes. En als het wel mis gaat dan begrijpt mijn team het ook. Het verschilt denk ik per werkgever. 

[quote quote=10235645]Hoi hoi, wat leuk om dit allemaal te lezen , en zo herkenbaar. ik ben nu ook 5 weekjes zwanger ; symptomen wat menstruatieachtige krampen trekt echt toe door naar liezen/rug. (onzeker hierdoor : ja) en gevoelige borsten ( grow grow grow ) morgen belt de verloskundige mij voor een afspraak voor de echo maar dat zal pas over 3 weken zijn, denk ik. Geduld is ver te zoeken momenteel groetjes[/quote]
Dat had ik ook hoor!! Nu is het een beetje weggetrokken en ik heb meer last van bandenpijn (gok ik) maar rugpijn blijf ik houden. Pijn bij je liezen is normaal heb ik me laten vertellen. 
Ik heb over drie weken ook mijn eerste echo, dan ben ik als het goed is ongeveer 8 weken of misschien 9 weken. Heel spannend allemaal! 

[quote quote=10235823]Hoi dames, Vanmorgen deed ik opnieuw een test (ik wil uiteraard ook een knaltest) en voor mn gevoel is m’n test helemaal niet opgelopen/ misschien zelfs wel onduidelijker dan mijn test van zondag. Dat laatste weet ik niet zeker omdat mijn vorige test natuurlijk al ingedroogd was en daardoor wat duidelijker lijkt. Maar ik maak me gelijk weer zorgen en ben bang voor nog een miskraam. Maar aan de andere kant zit ik ook maar net 1 (of 2) dag(en) na NOD, maar ik testte donderdag al wel heeel licht positief dus ergens hoopte ik al op een knaltest. Als het allemaal goed mag blijven gaan, heb ik in ieder geval 10 september mijn eerste echo.[/quote]
Hoi! 
Ik denk niet dat het veel zegt. Ik testte 2 dagen voor mijn NOD en had best vage streepjes, maar ze waren wel allemaal positief (6 testen). Ik was er nog steeds niet helemaal zeker van dus ik heb een digitale test van Clearblue gehaald en die gaf ook aan dat ik zwanger was. 
10 september is zo! Ik heb mijn eerste echo ook 10 september :) Zolang je niet ongesteld wordt lijkt het me dat je gewoon zwanger bent en dan hopen dat de echo ook positief is! 

Terug
Bovenaan