Dag moeders en moeders in spé,
Iedereen allereerst gefeliciteerd met de zwangerschap! Een wonder mogen we het wel noemen

Ik vind het ook allemaal reuze spannend. Had begin februari dit jaar een miskraam van mijn eerste zwangerschap. Nu blij maar zenuwachtig al 5 weken en 4 dagen zwanger! De eerste echo krijg ik op 5 september (las dat iemand anders dan ook mag!).
Ik herken veel in wat jullie schrijven. Dan weer wel kwaaltjes, dan weer niet. Als ze er niet zijn, maak je je meteen zorgen maar als ze er wel zijn is het ook niet altijd zo prettig. Tijdens mijn vorige zwangerschap stopte het vruchtje met groeien toen het zo 7 á 8 weken oud was. Ik kan niet wachten tot die weken voorbij zijn. Voor mijn gevoel gaat het wel beter nu, mijn leven is op dit moment ook een stuk stabieler. Dat neemt in ieder geval een hoop stress weg.
Moet wel zeggen, als de zenuwen eindelijk een tijdje wegebben en ik vooral denk aan de mooie en speciale momenten die komen zullen, ik zo ontzettend enthousiast wordt dat ik niet meer weet wat ik moet doen. Het allerliefst natuurlijk met hart en ziel de Prenatal overvallen.
Doen jullie mee?
Lieve groet en allemaal veel sterkte,
Shona