Uitgerekend april 2020

@Tulpelientje

Nee geen boeken. Dit wordt ons 2e kindje dus ik weet al beetje wat er komen gaat. Heb tijdens eerste zwangerschap ook niet veel boeken gelezen hoor. 
Ik ben af en toe wat misselijk maar ik heb meer last van vermoeidheid en kramp. Ook last van zere onderrug

@susanna oo ja ik ben ook zo opgeblazen. Wat moet ik nu toch aan met dit warme weer haha! Voor mijn gevoel heb ik al een buikje daardoor en durf niet meer iets straks aan te trekken. Helaas zijn mijn zomerkleren allemaal getailleerd... misschien zie ik het zelf alleen haha

Ik heb zeker al een buikje. Komt ook omdat ik nog een buikje van mn vorige zwangerschap heb overgehouden en ben sowieso de dunste niet haha. 

Oei. Ik zou toch bellen met die bloeding hoor! 
Maargoed ik ben ook nog spaansbenauwd. We zijn er al 2 jaar mee bezig en heb pcos dus kans op een miskraam is dan groter. 
Weet het ook nog maar 2 dagen. Voel flink wat (menstruatie) krampen en een opgeblazen gevoel. Maar het ziekenhuis zei dat dit normaal was.
Overigens op een boekje en 3 slabbertjes na (de manier om vriendlief het te laten weten) heb ik nog niks gekocht.  Dat durf ik ook nog niet. 

@gebruiker10154745 spannend zeg maandag hoop dat het meevalt. 
@susanna haha herkenbaar zeg voor mij wordt dit ook mijn 2e en heb ook nog een buikje van mijn vorige zwangerschap dus is nu ook al sneller zichtbaar. Alles wat ik aantrek zie je een buikje dus echt verbergen kan ik al niet meer. Alleen mijn ouders horen het pas over 2 weken maar die gaan het dus gelijk zien want ze hebben mij dan bijna 4 weken niet gezien . En dan ineens met een buikje zegt genoeg haha. Heb jij het al aan je familie bekend gemaakt ? 
@joy joy wat spannend hoe ver ben je nu ? En tuurlijk het blijft spannend allemaal. En wanneer heb je de echo of wel al gehad ? 
@tulpelientje bij mijn vorige zwangerschap had ik wel een boekje voor beginnende mama’s veel aan gehad met de tips maar ook nu vind ik het wel leuk om het een en ander te lezen. Maar Meer op voorbereiding voor de 2e hoe een peuter met een baby om kan gaan. 

@Lieke Stoop Ja mijn ouders en broertje en zijn vriendin weten het omdat ik begin juli ook een miskraam heb gehad. Ik had het eerst alleen aan mn moeder verteld en die gaf aan dat mn broertje de miskraam toch wel heel erg had gevonden (had hij mij niet verteld) dus die ook het maar verteld haha 

Terug
Bovenaan