Uitgerekend april 2020

Lieke stoop. 
Ik ben pas 4 weken en 4 dagen .. dus echt echt heel pril. 
Echo is op 17 september. 
Vind het heel spannend. Ben echt zo bang dat het niet blijft zitten. 

@susanna O wat heftig nou ik hoop dat het nu allemaal wel goed gaat voel je je wel anders nu ? 
@joy joy o ja nog wel pril maar komt vast wel goed voor je het weet heb je de echo ik heb 4 sep de echo hoop dat het snel zo ver is dan heb je toch iets meer zekerheid he 

@Lieke Stoop Ja ik had de vorige keer direct al wat twijfels. Mijn testen bleven heel lang vage streepjes houden. Had wel meer klachten dan nu. Was toen veel vermoeider en had best zere borsten. Nu heb ik lang niet zo moe. Maargoed wat er nog niet is, kan nog komen haha. Merk wel dat ik er meer vertrouwen in heb deze keer

Pff iedere ochtend hoop ik op zere borsten of misselijkheid maar helaas niks.. ik ben zo bang dat het niet goed zit. Ik probeer positief te blijven maar het speelt wel steeds door Mn hoofd. 
Ik lees dat sommigen bloedprikken en dat je daar aan kan zien hoeveel hcg er in je lichaam zit. Kan je dit vragen of ze dit willen doen? Een echo is nog te vroeg, ben 5 weken. 
Heb hiervoor een miskraam gehad met 9 weken dus de angst zit er en ik denk dat dat ook wel een tijd nog blijft. 

Lieke spannend dus nog even ! Mijn duimen draaien.
Noosa bekend probleem. Ik zit in het zelfde schuitje als jij. Alleen dan nu net 4 weken. 
Denk gewoon afwachten. Zolang je niet (veel) bloed zal het wel goed zijn? 
Makkelijk gezegd hoor want hier ook flink in de stress. 
Had in het begin wat pijnlijke borsten maar dat lijkt nu weg. Wel nog krampen en een opgeblazen gevoel. 
Ik had overigens 2 fokikels, dus heb kans op een tweeling :eek: 
Kunnen ze dat bij de 8 weken echo al zien? 

@Noosa Ik heb ook weinig klachten hoor.. maar als je mooie testen hebt dan zou ik het proberen los te laten en vertrouwen te hebben (ik vind het ook lastig hoor, ook vanwege miskraam die ik heb gehad) maar hcg prikken zegt ook niet altijd alles. Bij een vriendin die in belgie woont had een prima hcg gehalte en kreeg alsnog een miskraam. Maar je kan het altijd vragen aan de huisarts. 

Terug
Bovenaan