Uitgerekend april 2020

Gelukkig te lezen dat er meer zijn met geen kwaaltjes. Moet inderdaad vertrouwen hebben maar soms vliegt het me aan. 
@joy Joy spannende tijd he! Ja dat kunnen ze dan wel zien of je moet misschien minder ver zijn op dat moment. 

@susannaa Dat zegt dus inderdaad ook niets.. je hebt eigenlijk nooit zekerheid. Dat maakt het lastig. Dus inderdaad vertrouwen hebben!

@noosa ik heb ook nauwelijks last van kwaaltjes. Wel pijnlijke borsten gehad maar dat heb ik nu niet meer dagelijks. Verder wel iets sneller moe maar ook dat verschilt per dag. 
Gisteren wel ineens iets verkleurde afscheiding. Leek op oud bloed. Dat maakte mij ongerust maar gelukkig is dat vandaag weer weg. Hopelijk is het geen slecht voorteken.

Net een goede eerste echo gehad, een mooi kloppend hartje te zien wat een opluchting!
@gebruiker10154745, ik hoop dat je toch nog goed nieuws krijgt vandaag.
Mijn misselijkheid begint hier wel wat toe te nemen maar gelukkig nog zonder overgeven. Het ene moment zijn mn borsten heel gevoelig en dan weer een paar dagen niet, en dan schrik ik meteen haha. 

ManonBB – uitgerekend 2 april, volgende echo 4 september, 4de kindje, 1ste voor mijn vriend.
Anky – uitgerekend 5 april –termijnecho 17 sept – 2e kindje
Kim – uitgerekend 8 april – 1e echo 5 sep – 1e kindje
AprilBaby – uitgerekend 9 april – 1e echo 23 aug – 1e kindje
RyMiBaby – uitgerekend 10 april – 1e echo 26 aug – 1e kindje
Fv – uitg. 11 april- 1e echo 5 sept  – 1ste kindje
Edk – uitgerekend 12 april – 1 termijnecho 17 sept – 1e kindje
Happy F. – uitg. 12 april – 1ste echo 26 aug – 1ste kindje
Tulpelientje – uitg. 14 april – 1e echo 2 sep. – 1e kindje
Lieke- uitg. 15 April – 1e echo 4 Septmber -2e kindje
Danaaa – uitg. 17 april – 1 echo op 5 sept. – 1ste kindje
Shona – uitg. 17 april – 1e echo 5 sept. – 1ste kindje

Nail89– uitg. 24 apr- 1e echo 8 okt (ivm vakantie)- 2e kindje.                                                     EveT - uitg. 19 apr-1e echo 16 sept -1 e kindje 

@gebruiker10154745 wat spannend allemaal zeg! 

Ook ik heb net een goede echo gehad.  Zo onwerkelijk nog. Over 4 weken weer een echo in het ziekenhuis en als deze goed is mogen we naar een verloskundige. 
Vanavond gaan we onze ouders inlichten. 

Terug
Bovenaan