Uitgerekend april 2020

Hebben jullie ook “last” van steekjes / krampjes in onderbuik? Af en toe ?  Als ik actief iets onderneem
dan lijkt het wel alsof de krampjes getriggerd worden. Verder ontzettend pijnlijke borsten en net Doornroosje zoveel slaap ;) ben benieuwd naar jullie symptomen. ( nu 6 weken en 1 dag).

Fijn van de goede echo’s!Ik heb in het begin wel steekjes gehad in mn baarmoeder maar nu al een tijdje niet meer.Ik ben jaloers op degenen die geen tot weinig kwaaltjes hebben! Ik lig al de hele dag beroerd op bed. En dan verplicht eten steeds omdat ik me nog slechter voel als ik niet eet maar heb er totaal geen zin in. Maar als ik dan eet dan smaakt het me wel goed. Staat me alleen vantevoren helemaal niet aan. Niet gespuugd nog maar wel paar keer het gevoel van bijna. Val steeds in slaap ook maar korte slaapjes en dan word ik weer met honger en beroerdheid wakker. Ik had het zo anders gehoopt. Ik vind het moeilijk om er positief bij te blijven vandaag. Vorige zwangerschap lang niet zo erg als dit gehad... zou het dan nu een meisje zijn?Anderen die net zo beroerd zijn als ik?

Even heel wat anders: heeft iemand de Zwangerbox al aangevraagd en opgehaald bij Blokker?
ik heb vorige week de ophaal kaart gekregen maar bij mijn beide pogingen hem te halen was het op. Ben wel benieuwd wat erin zit 

Wat fijn al die goede echo's !
Ik kan niet wachten tot de mijne maar dat duurt nog zo lang !! ?

Hier nog niet heel veel kwaaltjes. Maargoed morgen ook pas 5 weken. 
Wel wat krampen in de buik en heel lichtjes wat gevoelige borsten. Verder merk ik niks .. 
Dit wordt onze eerste dus geen vergelijkingsmateriaal  :p 

Joy-joy, gefeliciteerd, dat moet inderdaad onwerkelijk zijn na 2 jaar! 
Ik was ook onzeker doordat ik bijna geen kwaaltjes had. Nou... sinds een paar dagen zijn ze volop aanwezig en ben ik blij dat ze pas met 8 weken kwamen ?.  
Ik heb vandaag 2x 2uur liggen slapen en wordt duizelig en misselijk zodra ik in beweging kom. Mijn vakantie zit er op, ik moet weer aan het werk. Ik weet niet hoe ik die dagen door moet gaan komen ?. 
Hopelijk gaat dit niet al te lang duren.  

Terug
Bovenaan