Uitgerekend april 2020

In het begin had ik meer last van buikkramp en rugpijn maar nu nog wel met vlagen. Vooral als ik actief bezig ben geweest of soms als ik in bed lig. 

Ik voel mij eigenlijk heel goed wel moe maar niet continu. Af en toe buikkrampen maar niet de hele tijd. Vooral mijn borsten zijn echt heel gevoelig mijn bh knelt en wanneer ik mijn dochter vasthou en drukt tegen mijn borsten au haha. Verder niet veel te klagen misselijk alleen af en toe in de nacht maar ook niet de hele tijd. Hebben jullie al bepaalde behoeftes met eten of bepaald eten echt niet ? Ik drink echt een pak melk per dag normaal nooit en pindakaas/smeerkaas/kaas/eieren. 

Ik volg een veganistisch dieet waar ik normaal nooit moeite mee heb maar heb nu trek in dingen als kaas en ei haha. Ook bepaalde dingen die ik normaal graag eet kan ik nu niet door m'n keel krijgen zoals noten, al zijn die heel gezond. 
Heb last van licht ondergewicht dus ga vanmiddag langs de diëtiste voor tips zodat ik niks tekort kom en misschien wat aan kan komen. 
Zo meteen voor het eerst na mn vakantie een lange dienst werken in de thuiszorg. Zie er wel tegenop ivm de misselijkheid, gelukkig geef ik niet over. Heb crackers mee dus hopelijk red ik het zo haha. 

@Rymibaby veel succes met werken ik werk zelf ook in de thuiszorg. En vervelend van je ondergewicht. Ja heel apart he om ineens bepaalde dingen wel te lusten of ineens niet meer. 
@tulpelientje nee niet herkenbaar voor mij maar als je je zorgen maakt of twijfelt kan je altijd naar de vk bellen he. 

@tulpelientje ik herken het ook niet echt. Heb wel eens wat uitstralende zeurende pijn in mn bovenbeen dat komt vanuit mn baarmoeder, heb ik als ik ongesteld ben ook wel. Je kunt het natuurlijk altijd even aan de vk vragen.
ik krijg morgen alweer een 2e echo. Dus ik hoop dat het morgen alweer duidelijk groter is en klopt met iets meer dan 8 weken. Vorige week maandag werd ie nog 4 a 5 dagen jonger geschat dan ik dacht.
mijn beroerdheid begint vandaag weer wat af te zakken gelukkig. Ik zag het al helemaal niet zitten om nog meerdere weken zo door te moeten want ik kon echt niks. Maar ik denk dat het toch een griepje was ofzo want het trekt weer weg iig!

Spannend Anky! Fijn dat je je beter voelt. Ik heb vandaag ook een goede dag! Jeej!
Heb maar afspraak gemaakt bij bekkentherapeut.. heb al jaren last van en niemand weet wat het is... dus ben bang dat het er wel wat mee te maken heeft.. misschien helpt het. Was hier wel al bang voor. Hoop zo dat het mee gaat vallen de  komende maanden. 

Terug
Bovenaan