Uitgerekend april 2020

@Tulpelientje, ik heb ook af en toe last van spierpijn/bandenpijn in mijn liezen. Vooral in bed bij omdraaien enzo. Ik herken het wel van eerdere zwangerschappen, het hoort er (helaas...) gewoon bij. 
Vandaag voor het eerst sinds mijn vakantie gewerkt. Gelukkig hield ik het wel best aardig vol. Maar jee... mijn buikje is al zo bol. Ik zat hem steeds in te houden en zag collega's kijken. Ze weten van onze kinderwens... dus ze letten al een poosje op me ;) 
Morgen 9 weken, maar ik denk dat ik het maar moet vertellen. Dat buik inhouden terwijl je al misselijk bent is geen pretje ;) 

Ik durf me nu heel voorzichtig toe te voegen aan het forum... met mijn huidige partner is dit mijn 3de zwangerschap... helaas de 2 voorgaande zwangerschappen niet mogen voldragen... nu toch een beetje onzeker ondanks 3 toch wel knal testen?
volgens mijn berekening 20 april uitgerekend
nu in spanning afwachten tot de eerste echo 5 sept?

@vlinder gefeliciteerd hoeveel weken ben je nu en wanneer ben je uitgerekend ? Wat erop staat kan je soms 2 weken bij optellen ik had 2 jaar geleden ook zo een test gedaan stond ook 1,2 weken zwanger en toen ik bij de vk kwam was ik dus al verder. Maar dat wist ik toen nog niet. En al gebeld naar de vk of wacht je daar nog even mee ? 

Dokter zet hem door naar het ziekenhuis, ivm medisch. 
zij vertelde nu 30 april, dus 5 weken nu❤️, zeg nog een week erbij ivm onregelmatige cyclus. 1 ste week mei 2020.

Gefeli voor de nieuwe zwangeren in de groep!
Vandaag 2e echo gehad. Dit keer uitwendig waardoor veel slechter zichtbaar en wederom moeilijk meetbaar. Maar wel een kloppend hartje gezien en gehoord. Dus dat gaat iig nog goed. Ik werd weer korter zwanger geschat, dit keer zelfs 6 dagen korter dus ik denk toch dat ik teruggezet ga worden. Maar misschien zegt het ook nog niks. Ik hou voorlopig nog mijn eigen berekening van 8+4 aan, des te sneller ben ik uit het eerste trimester. Ik had me toch stellig voorgenomen dat ik deze zwangerschap meer zou genieten en het leuker zou vinden maar de hormonen laten het gewoon niet toe. Ik vind zwanger zijn gewoon echt niet leuk op het moment. Zo, dat is eruit. 
Iemand tips om je weer vrolijker te voelen? En hoe gaat het met de rest?

Anky, herkenbaar hoor. Ik vind het nu gewoon ook niet leuk. 
Mijn vriend maar blij doen steeds, kijkt hij me met gelukzalige ogen aan.  Maar ik voel me gewoon beroerd en moe en kan even geen blijheid voelen. Komt wel weer over paar weken ?

Terug
Bovenaan