Uitgerekend april 2020

Haha ja de mannen hebben het een stuk makkelijker he :p
Ik zeg altijd ik heb elk kwaaltje er voor over, na 2 jaar al lang blij dat het zo mag zijn!
Heb totaal 2x gespuugd (beide keren ‘s ochtends na het tandenpoetsen) en was 2 weken lang te pas en te onpas misselijk. Sinds deze week niet meer misselijk, alleen nog zo moe. 
Nu heb ik vorige week per direct ontslag genomen (heerlijk!) maar daardoor kan ik me er ook aan over geven en misschien als ik nog aan het werk was het wel beter ging omdat je dan nog soort ritme heb. Nu doe ik zowel ‘s middags als ‘s avonds een tukkie gewoon omdat het kan. 
Lastig ook naar m’n omgeving toe; die weten nog van niks. Om steeds te zeggen dat ik tukkies doe, die zullen wel denken lui kreng ;-) 
Eerste weken veel krampen, nu ook niet meer. Enige dat ik er nog van merk is de vermoeidheid. Soms ben ik ook wel eens bang dat het niet goed zit. Maar nog steeds geen bloed en elke dag nog tukkies dus dan ga ik er maar vanuit dat het nog goed gaat. Precies over een week eindelijk eens de echo, wat duurt wachten toch lang.. en dan meteen iedereen inlichten!

Gefeliciteerd voor de vrouwen die erbij zijn gekomen!!

Ooo Anky wat ben ik blij dat je het zegt. Ik vind het zo ook geen reet aan!! Vandaag weer een rotdag gehad.. ik heb ook de hele week al geen zin in warm eten. Krijg het gewoon niet weg. Bleeeghhh.. dus helaas geen tips haha

Hoi allemaal,
wat fijn om weer goede berichten te lezen! En voor diegene die zich net bij ons hebben aangesloten: gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
ik herken het ook dat deze fase niet de meest leuke fase is van de zwangerschap. Heb al sinds vorige week met vlagen bruinige afscheiding. Onbewust ga je je toch zorgen maken. Gelukkig heeft de VK mij gerust weten te stellen. Aanstaande woensdag de echo, ik kan niet wachten. Ben zo nieuwsgierig.
de kwaaltjes worden nu toch wel wat duidelijker. Ze pijnlijke borsten zijn nog steeds aanwezig en wat voel ik mij ontzettend moe zeg. Ik ga op tijd naar bed en ‘s ochtends ben ik nog steeds niet uitgerust. Na een lange dag werken heb ik ook echt weinig energie meer over om nog wat te doen.
de misselijkheid is er met vlagen. Vandaag na het werk spontaan mega misselijk. Gelukkig nog niet over gegeven. Laat het eerste trimester maar gauw voorbij zijn Haha!
@kimmmm, wat stoer dat je je baan hebt opgezegd. Nog iets van je sollicitatie gehoord?
hoe gaat het met de rest??

Volgens mij is dit de laatste versie. Misschien leuk als de nieuwkomers hem aanvullen??
ManonBB – uitgerekend 2 april, volgende echo 4 september, 4de kindje, 1ste voor mijn vriend.
Anky – uitgerekend 5 april –termijnecho 17 sept – 2e kindje
Kim – uitgerekend 8 april – 1e echo 5 sep – 1e kindje
AprilBaby – uitgerekend 9 april – 1e echo 23 aug – 1e kindje
RyMiBaby – uitgerekend 10 april – 1e echo 26 aug – 1e kindje
Fv – uitg. 11 april- 1e echo 5 sept  – 1ste kindje
Edk – uitgerekend 12 april – 1 termijnecho 17 sept – 1e kindje
Happy F. – uitg. 12 april – 1ste echo 26 aug – 1ste kindje
Tulpelientje – uitg. 14 april – 1e echo 2 sep. – 1e kindje
Lieke- uitg. 15 April – 1e echo 4 Septmber -2e kindje
Danaaa – uitg. 17 april – 1 echo op 4 sept. – 1ste kindje
Shona – uitg. 17 april – 1e echo 5 sept. – 1ste kindje
EveT – uitg. 19 apr-1e echo 16 sept -1 e kindje 
Nail89– uitg. 24 apr- 1e echo 8 okt (ivm vakantie) - 2de kindje

@Danaaa goed bezig, miste het overzicht al! Moest zo ver terug dat ik dacht laat maar zitten ;-)

Had vorige week dinsdag sollicitatiegesprek. Tijdens gesprek bleek al dat het niets voor mij was. Afgelopen vrijdag in gesprek met m’n werkgever en kon lekker meteen naar huis, heerlijk geen stress meer nu!
Heb woensdag ergens anders gesprek. Ben benieuwd! Heb daar wel een goed gevoel over (was open sollicitatie, dat voegt toch altijd beter) en voor het tekenen van m’n eventuele contract wel even melden dat ik zwanger ben (maar nog niet in het eerste gesprek, wil eerst duidelijk hebben dat ze mij willen hebben en dat ze geen smoesjes gaan bedenken). Vrouwen van 28 aannemen kan je erom vragen natuurlijk dat die ooit met verlof gaan :) en dit is gewoon bekend bedrijf in het dorp en gesprek heb ik ook met een bekende, dus vermoed dat ze niet heel moeilijk gaan doen en anders valt het me echt heel erg tegen

Gefeliciteerd allemaal ! 
Vlinder denk dat wij precies gelijk zijn! 
Ik ben of eind april of echt net begin mei uitgerekend. Oh wat klinkt dat raar. Want ik geloof het nog niet ?.  Had niet gedacht dat het toch nog ooit zou lukken. 
Wanneer vertellen jullie het aan mensen? 
Ik heb 17 september pas de eerste echo. En ben als de dood dat het misgaat ..

Oh kim wat stoer van je! ?
Hier weinig kwaaltjes nog. Wat krampen mee en dan. Wel moe en pijnlijke tieten. Verder nog niks eigenlijk. 
Volgens mijn app ben ik nu 5 weken en 2 dagen. Gut wat gaan de dagen traag haha. 

Oh wat fijn dat er meerderen zijn die het niet leuk vinden op het moment! Nou ja niet fijn voor jullie, maar de herkenning is fijn voor mij haha.
Je vergeet gewoon haast hoe graag je zwanger wou zijn, die hormonen zijn gemeen! Maar misschien over een aantal weken voelen we ons alweer heel anders. Het klinkt alleen nu nog zo ver weg. 

Terug
Bovenaan