Uitgerekend april 2020

Ik ben nu 7+3 weekjes en ik heb afgelopen woensdag een goede echo gehad. Kei fijn! Ik heb alleen geen enkel kwaaltje. M'n borsten deden zeer, maar ook dit is nu weg. Ik wil niet de hele dag kotsend boven de wc, maar iets voelen geeft me wat meer zekerheid. Zo eng dit. 

Suussske, wouw als een goede echo hebt gehad mag je er toch op vertrouwen dat het nu nog steeds goed is. Vooral als je niets voelt! Denk dat je het eerder zou voelen als het foute boel is... (denk ik)

Even heel wat anders: grappig dat m’n menstruatie kalender app even aangeeft dat ik 31 dagen te laat ben :) 

@kimmm, ja, dat zou je wel zeggen he:) we hebben er 25 maanden over gedaan om zwanger te worden en ik heb een jaar geleden een miskraam gehad, dus ik vind het lastig om er zo onbevangen in te staan :)
Wel heel bijzonder om eindelijk zo'n echo met een kloppend hartje te zien

Een aanvulling met mezelf erbij:
ManonBB – uitgerekend 2 april, volgende echo 4 september, 4de kindje, 1ste voor mijn vriend.
Anky – uitgerekend 5 april –termijnecho 17 sept – 2e kindje
Kim – uitgerekend 8 april – 1e echo 5 sep – 1e kindje
AprilBaby – uitgerekend 9 april – 1e echo 23 aug – 1e kindje
RyMiBaby – uitgerekend 10 april – 1e echo 26 aug – 1e kindje
Fv – uitg. 11 april- 1e echo 5 sept  – 1ste kindje
Edk – uitgerekend 12 april – 1 termijnecho 17 sept – 1e kindje
Happy F. – uitg. 12 april – 1ste echo 26 aug – 1ste kindje
Tulpelientje – uitg. 14 april – 1e echo 2 sep. – 1e kindje
Suussske - uitg. 14 april - 3e echo 19 sept - 1e kindje
Lieke- uitg. 15 April – 1e echo 4 Septmber -2e kindje
Danaaa – uitg. 17 april – 1 echo op 4 sept. – 1ste kindje
Shona – uitg. 17 april – 1e echo 5 sept. – 1ste kindje
EveT – uitg. 19 apr-1e echo 16 sept -1 e kindje 
Nail89– uitg. 24 apr- 1e echo 8 okt (ivm vakantie) – 2de kindje

Joy-joy even verder onder deze naam hoor? ik moet me volgende week opnieuw bij de dokter melden, zij meld mij aan voor het ziekenhuis en dan wordt er contact met mij opgenomen. Ik heb dus geen idee hoe en wat....
Ik denk dat we mijn ouders en schoonouders volgend weekend in gaan lichten. Ik ben namelijk zo beroerd, dat ik bang ben dat ze het anders toch wel door hebben. 
Verder hoop ik te kunnen wachten tot 9 weken met broers/zussen/directe familie. En jullie?

Vandaag voel ik me weer een stuk beter. Volgens mij gaat het om de dag?
Bij mij weten echt al heel veel mensen het. Na de termijnecho 17 sept mag echt iedereen het weten.

Hoi allemaal, 

Ik ben net zwanger van mijn eerste en vond deze forum via zoeken op google. Lijkt mij fijn om verhalen te kunnen delen en lezen van anderen die gelijk zwanger zijn. :)

Ik durf het nog niet helemaal te geloven dat het gelukt is en kijk erg uit naar onze eerste echo volgende week donderdag (5 sep). Wij zijn via IVF zwanger geworden (na iets meer dan twee jaar op een natuurlijk manier proberen) en dit was onze 3de terugplaatsing. 

Volgens mij ben ik nu precies 7 weken, maar ik weet niet zeker hoe ik het moet tellen..? Wij hebben de terugplaatsing gehad op 31 juli, van een 5 dagen oude cryo (blastocyst). Wij zullen het wel horen volgende week bij de echo. :)

Tot nu toe heb ik weinig klachten, heel af en toe een beetje misselijk, gevoelige borsten, laatste week erg moe en af en toe wat krampen. Vooral de krampen maken mij onzeker. Maar ik lees ik dat ik niet de enige ben. Dat stelt mij wel gerust. 

Omdat wij bezig zijn met ivf en ik heel open ben geweest hierover met familie en een aantal vrienden, weten al onze ouders, en mijn zus van onze positieve test. Na de eerste echo (duim zo hard dat het goed is) vertel ik het waarschijnlijk aan mijn vrienden. 

Mijn uitgerekende datum is (volgens zo'n "tool" online) 17 april. :) 

Terug
Bovenaan