Uitgerekend april 2020

En toen ging er iets mis met plaatsen
Ik ben ook volgens de echo ook minder ver dan mijn eigen berekening? Echo geeft  ( gaf 6.3 aan) dus vandaag 7 weken mijn eigen berekening zou as zondag 8 weken zijn. 20 september maar afwachten. .. 
Ik ben ook nog steeds misselijk vooral bij het avond eten . . 2/ 3 happen  en krijg het niet meer weg. Daarnaast heel erg moe,vakantie elke middag even geslapen dus ben benieuwd hoe dat gaat als ik maandag weer moet werken. 
Wij hebben onze ( schoon)ouders,broers en zussen ingelicht. De rest houden we geheim tot we meer zekerheid hebben. 

@Ele, wat leuk! Wij zijn op dezelfde dag uitgerekend. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Bij ons weet alleen mijn zusje het. Als we aanstaande woensdag een goede echo hebben gehad gaan we het dat weekend vertellen aan onze ouders. Misschien dat we de rest van de broers en zussen dan ook inlichten maar dat weten we nog niet.
ik ga het volgende week ook vertellen aan mijn werkgever. Ik ben zo moe en kom soms echt beroerd aan op mijn werk. Gelukkig trekt dit ook vrij snel weer weg, maar echt fijn is het niet.
eerst maar eens duimen op een goed echo!

@Danaaa Wat leuk! Op dezelfde dag uitgerekend. :) 

En ook nog bijna tegerlijk de eerste echo. Ik kijk er zo naar uit en ben ook wel een beetje zenuwachtig.

Ik merk dat ik wissel tussen het zo ontzettend leuk vinden, en het bijna niet durven te geloven dat het gelukt is. Alsof ik mijzelf probeer te beschermen mocht het niet goed zijn... Maar ik probeer ook heel positief te blijven. 

Ik zie dat het voor jullie ook het eerste kindje is. Leuk! 
Hoe voel jij je verder, behalve de moe en beroerd? 

Ik kan mijn gebruikers naam niet wijzigen althans ik weet niet waar?

ik ben 20 april uitgerekend van ons 1ste kindje 5 sept eerste echo
Ben heel erg aant duimen draaien ben zo bang dat ook deze zwangerschap misloopt?

@Ele ja spannend hè! Ik herken het gevoel dat je het soms nog niet durft te geloven. Ook wij proberen positief te blijven en hopen woensdag gewoon op goed nieuws.
Verder voel ik mij prima. Ik verdraag niet alle geuren meer, maar word er gelukkig niet misselijk van. Echt misselijk dat ik moet overgeven heb ik sowieso (nog) niet.
mijn man is ook erg betrokken, zo fijn. Hij leest ook veel over deze fase van de zwangerschap en de groei van de baby. Hij aait steeds over mijn buik en zegt dan dat allemaal wel goed komt. Hoe gaan jullie partners om met de zwangerschap?

Ele heel bekend gevoel. Heb precies hetzelfde.
Wat voor geuren verdraag je niet meer Danaaa?
Mijn kerel is nog niet heel erg betrokken, denk dat hij stiekem wel veel leest maar hij is nog best stilletjes.
Wel heel blij ermee hoor! Maar denk dat ie het toch even moet verwerken dat het na zo lang gelukt lijkt te zijn haha. 
Hij maakt af en toe wel grapjes en dat is positief :)
Ik heb vannacht gedroomd dat ik een miskraam kreeg, man dat was echt heel naar. Het was net een film allemaal heel overdreven zeg maar. Veel bloed en echt een mini mensje wat ik vond..
Gelukkig vanmorgen niks aan de hand.
Ik heb wel een soort van spierpijn in mijn buik, zouden dat de banden al kunnen zijn? Als ik nies of hoest voel ik ze extra.
Verder gaat het opzich goed, wel al best moe en gister voelde ik mezelf niet helemaal fijn, maar zal er bij horen denk ik.

Ik wacht net als jullie heel ongeduldig af haha.

Ja moeilijk he al die emoties die in je hoofd heen en weer gaan, blijheid en dan weer angsten. Dat is ook vermoeiend haha
ik weet nog dat ik het eerste trimester de vorige keer ook zo ontzettend lang vond duren en dat vind ik nu eigenlijk ook weer. Voor mn gevoel weet ik al ontzettend lang dat ik zwanger ben en nu pas 9 weken zwanger.

Joy-Joy, ik heb het nu extra me geurtjes die normaal ook al niet lekker ruiken. De vaatwasser, de vuilniszak enz. Alles ruikt 10x zo sterk. 

Terug
Bovenaan